Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 10. feb 2015 23:05

Jeg er klar nu :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 10. feb 2015 23:07

Pingo skrev:Jeg er klar nu :-)


Giv mig 10-15 min, så er jeg klar :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 10. feb 2015 23:09

Lækkert :D
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 10. feb 2015 23:54

Tillykke med sejren. Jeg kunne simpelthen ikke kaste bolden med (hvad hed han? Wenning? :D ).. Havde lidt håbet jeg kunne løbe den ind til sidst, og så tage en 2 point conversion.. Jeg må til at have 3 gode QB's på mit roster :D..

Tillykke igen :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 11. feb 2015 00:08

Også ærgerligt at miste sin qb inden kampen og så hans backup lige i starten af kampen… var godt nok også nervøs for du løb den ind. Men dejlig lige kamp, hvor det var marginaler der var afgørende :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 11. feb 2015 00:11

Jeg må forsøge at få hævn i næste sæson :D.. Skader er en del af spillet, og planen var at løbe den allerede inden min backup blev skadet, men han gjorde det trods alt fint mens han var inde. Savnede nu mest min Tight End at smide den til. Havde slet ikke opdaget at han også var blevet skadet i sidste kamp.
Det er sgu mere spændende at spille de her kampe, end mod computeren, så forhåbenligt krydser vi klinger i regular season og igen i playoff næste sæson :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 11. feb 2015 00:14

Men, en note til alle. Vi åbner nu for tilmelding. Jeg er væk indtil på søndag, så tænker at alle der vil tilmeldes kan smide en besked herinde. Der er nu kørt videre til offseason, hvor der kan forlænges med spillere, og så kan vi så småt begynde at snakke om, hvordan offseason skal se ud. Forhåbentligt kan vi gå igang med Free Agency på søndag og måske endda draften med det samme også (Emil kommer formentligt tilbage lørdag, og kan derfor nå at få lavet lidt, og svaret herinde).

Kom frisk folkens, så vi kan få flere aktive spillere.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 11. feb 2015 00:51

Så godt du også manglede pitta, og så han havde været en meget stor del af dit hold.

Men ja de her kampe er så meget federe og tættere, desværre skal vi ikke mødes næste år, i hvertfald ikke hvis spillet følger nfls schedule, men så må vi mødes i super Bowl igen :-)

Og er selvfølgelig klar igen :D
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 12. feb 2015 13:57

Tillykke med sejren :D Jeg flyver herover fra lørdag aften, så er hjemme søndag morgen; jeg er klar på FA og draft søndag, men helst i løbet af eeftermiddagen/aftnen
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 12. feb 2015 15:58

Mange tak :-) jeg skal til familie fødselsdag søndag så er først klar omkring kl22 vil jeg tro :-(
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 12. feb 2015 16:15

Tror også det passer mig bedst sidst på aftenen. :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 12. feb 2015 16:31

Kan vi forresten få er opslag på forsiden? Tilmelding til sæson 2 er åben, og hvis folk vil nå at deltage i free agency krigen og draften, skal det ske inden søndag..
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. feb 2015 16:35

Adampantic skrev:Kan vi forresten få er opslag på forsiden? Tilmelding til sæson 2 er åben, og hvis folk vil nå at deltage i free agency krigen og draften, skal det ske inden søndag..


Jeps! Jeg smider den op i aften (bliver nok lidt sent).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Fischermand » 12. feb 2015 16:56

kan godt være jeg spørger lidt dumt, men spiller i mod hinanden eller mod cpu?
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. feb 2015 17:01

Fischermand skrev:kan godt være jeg spørger lidt dumt, men spiller i mod hinanden eller mod cpu?


Det er faktisk begge dele. Alle holdene i NFL er med og de hold som så har en rigtig spiller bagved, der spiller man imod en rigtig spiller. Resten spiller man imod CPU.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron