Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 8. maj 2015 16:22

Tror du har Saints ;).

Jeg satte QB ned med 5 (som efterlyst), og satte alle på forsvaret op med 5 (på nær interceptions, da i kaster rigeligt i forvejen :D ) alle på CPU selvfølgelig. Og penalties er sat op med 5 hele vejen rundt. Jeg mærkede ikke til penalties var sat op, udover jeg fik et late hit straf 2 gange (ups).
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 8. maj 2015 17:26

Har jeg også :-) lyder fint, så må vi se om det giver mere udfordring :-) synes heller ikke man ligger mærke til det andet end du siger. Men det er kun godt, tidligere kunne man smadre QBen længe efter han havde kastet bolden. Fik rodgers skadet to gange sådan, hvor jeg ville mene der var straf. Har kørt PI op på 75 mener jeg begge veje, men det bliver stadig aldrig dømt.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 8. maj 2015 17:43

Netop PI eller illegal Contact kunne godt dømmes oftere. Syntes tit at en angriber på crossing routes løber ind i mit CB, som så gør at de løber fri.. Men nu er der ikke mange måneder til næste udgivelse - forhåbenligt er spillet stadig fantastisk, men med små rettelser.

Netop late hits på QB og når man løber out of Bounds kunne jeg også godt efterlyse. Heldigvis er min nuværende QB ikke en svagpisser som Pryor var :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 9. maj 2015 08:04

Dobbelt crossing routes er lækre :D men ja kunne være rart, rodgers blev ramt flere gange når han stod i lommen og havde kastet bolden. Har da også klaret mig nu, er heller ikke blevet ramt så meget :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 11. maj 2015 07:56

Hej boys :) I må undskylde jeg ikke har været så aktiv herinde det sidste stykke tid, men har en 9.klasse jeg skal have op til prøve for første gang, så der er lidt at se til :)
Skal nok få spillet mine kampe, medmindre i hører andet
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 11. maj 2015 18:30

Shit det føles som lang tid siden jeg gik ud af 9. Klasse ;-) anyway, held og lykke og fedt du stadig er med :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 12. maj 2015 16:57

Så blev Eagles knebent besejret 28-25 efter et mærkeligt 4 quarter. Oplevede en bizar Roughing the passer. Foles kaster bolden, og inden ser jeg Ngata 5 yards væk hopper op for at slå den ned. Bolden fortsætter 40 yards ned af banen hvor Maxwell Intercepter. Netop som han griber den, bliver der smidt et flag.. Min umiddelbare tanke var at der var Holding mod Offense. Dommeren kalder sent hit på Foles af Ngata. Jeg kigger i langsom, og ser at efter Foles har kaster bolden, løber han fremad og løber ind i Ngata (der står på ryggen til). Man kunne næsten kun grine :D

Senere får jeg en facemask imod mig, hvor jeg ellers stoppede dem på 4 Down. De 2 episoder og en tåbelig kastet intercetion, gjorde jeg pludselig gik fra 28-10 til 28-25.. Derudover var der ikke det store og melde om. Jeg kaster lidt færre completions Per kamp, siden sliders er blevet justeret, og der er vel 2-4 penalties pr kamp nu.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 12. maj 2015 19:20

Kan se Emil er igang med sin kamp, så vi avancere snart. Har desværre bye week i næste runde :(
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 18. maj 2015 17:42

Så tabte lions… dog en skidt kamp på mange måder. Var virkelig upræcis i mange af de ting jeg lavede.

Pantic, hvad fik du egentlig for pryor?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 18. maj 2015 18:25

Jeg fik et 1 runde valg. Og må indrømme jeg ikke savner ham :).

Vandt selv 28-10 over Jaguars, i en kamp hvor jeg bare prøvede at holde på bolden. Resultatet blev af en eller anden grund ikke registreret, så måtte spille den om. Endte i en 48-35 sejr (mener jeg det blev), i en kamp hvor mit forsvar igen blev løbet over, da holdet ikke holdte deres zoner i flere omgange. Mit angreb var dog fantastisk, hvor min QB smed for næsten 400 yards og 6 touchdowns. Dog en enkelt dum interception igen. Håbede jeg kunne holde mine Interceptions til 5 eller derunder for sæsonen, men ligger allerede på 3 desværre.
Forsvaret skal dog tage sig sammen.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 18. maj 2015 20:10

Det var alligevel ikke meget når han nu er 99 overall. Fik 1. Runde valg og to 2. Runde valg for rodgers. Og det var andet valget jeg fik. Har også smidt for mange dumme ints, især når nu jeg løber så godt. Synes virkelig de ikke fatter noget når man spiller zone. Spiller næsten kun mand mand og så ellers cover 4 til at forsvare det dybe, den kan de nogenlunde
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 18. maj 2015 22:05

Jeg lavede lidt den fejl, at smide ham på Trade Block, fremfor et manuelt trade. Kan dog se, at han har spillet elendigt i denne sæson, men det gør alle Bears QB's jo :D

Jeg har generelt lidt svært ved at finde det rette setup på forsvaret. Lader til, at CPU'en heletiden er smartere end mig. Vælger jeg at ligge pres på ved at tage en DE, så er der frie folk nede af banen, dækker jeg op nede af banen er der intet pres på deres QB, der så blot venter til en af receiverne "løber en ny rute". Men jeg går nok mere over i man coverage fremover, zonen er ved at blive en alt for stor belastning. Og så må jeg til at køre nogle lidt længere angrebsserier, så modstanderen har bolden lidt mindre :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 18. maj 2015 22:51

Netop spillet min kamp mod Browns - hvor forsvaret spiller en fantastisk kamp i en 28-3 sejr. Og så får jeg en "lost connection to the ea servers" .. Anden kamp i streg jeg må spille af 2 omgange. Far er ikke sur, han er rasende :(
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 18. maj 2015 23:28

Og i løbet af 3 quarter røg forbindelsen igen :(.. Jeg må dermed sidde denne runde over med "karantæne" og håbe på det bedste :).
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 19. maj 2015 18:37

Ja okay, jeg lavede en manuel trade. Men ja Bears sucks :D jeg tradede rodgers til jets og de er også virkelig ringe. Og raiders fik russer Wilson i FA og de stinker også…

Min erfaring er at man ikke kan spille ret meget zone på all madden. De er simpelthen for dumme til det. Får godt med pres på med clay, men får jeg ikke pres på kan selv de dårligste qbs ødelægge mit forsvar
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron