Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. maj 2015 19:49

Jeg tog så lige chancen igen mod Browns (hvis den blev gennemført skulle jeg alligevel have karantæne næste runde), og endnu engang fik jeg efter kampen, at der var sket en fejl ved forbindelsen til EA serverne, da jeg kom ud i menuerne. Men jeg fik da smadret Johnny Football :D.. Håber i har mere held med at få spillet jeres kampe.

Det lader ikke til, at CPU'ens realisme er helt i top, når så stærke QB's som Pryor var blevet, og Rodgers, kan have så elendige stats.

Det er ærgeligt at fordi modstanderens niveau bliver hævet, at ens egne spillere så også skal blive mongoler. Håber at EA får fixet det lidt. Syntes forsvaret er alt for ringe generelt i spillet, og angrebet har enorme fordele - lige bortset fra engang imellem, hvor det virker som om CPU'en beslutter sig for, de skal lave en interception, og nærmest får lavet et mirakel spil. Men små justeringer til Madden 16, og vi har et rigtig klasse spil.

Håber at se jer til en ny omgang Xboxlife Franchise på Madden 16 også :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 20. maj 2015 17:54

Så kan han lære det ;-) vil sige Bears virkelig er ringe, så selv med pryor er de ikke meget værd. Jets har et rimeligt hold og de burde være bedre. Det virkelig en dårlig ting, har oplevet elite CBs blive retarderede på all madden. Joe haden som bedste eksempel. Men ja det er og har altid været nemmest at spille angreb.

Jeg er selvfølgelig maks klar på madden 16 :D
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. maj 2015 18:21

Pingo skrev:Jeg er selvfølgelig maks klar på madden 16 :D


Også mig :D Håber at jeg har mere tid til den tid.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 21. maj 2015 00:00

Har vi stadig Saints med? Syntes ikke hans kamp blev spillet i sidste runde, og der generelt har været lidt stille omkring ham.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 21. maj 2015 21:38

Tror stadig han er med, det er mit indtryk. Han bruger vist bare ikke forummet så meget. Ved ikke lige hvorfor han ikke spillede i sidste uge
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 21. maj 2015 21:41

Okay :). Vi håber han får spillet sin kamp, ellers er der lang tid til søndag :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 28. maj 2015 06:46

Jeg har sindsygt svært ved at spille på denne sværhedsgrad, så der ryger lidt af det sjov for mig :/ Men nu spiller jeg selvfølgelig sæsonen ud, men hvis vi fortsætter på denne sværhedsgrad kan jeg ikke være med i næste sæson.
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 28. maj 2015 06:50

emilrener skrev:Jeg har sindsygt svært ved at spille på denne sværhedsgrad, så der ryger lidt af det sjov for mig :/ Men nu spiller jeg selvfølgelig sæsonen ud, men hvis vi fortsætter på denne sværhedsgrad kan jeg ikke være med i næste sæson.


Det skal selvfølgelig være sjovt for alle, så jeg tænker vi prøver at finde en løsning i offseason, da det vil være ærgeligt at "miste" dig :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 28. maj 2015 20:31

Tænker noget med all Pro og så justere en del på sliders…
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 28. maj 2015 21:05

Jeg så gerne (som tidligere nævnt) at der kommer en bedre balance mellem forsvar og angreb. Min QB spiller bedre end nogensinde, og det var jo som sådan ikke meningen med at gå på All Madden.. 2 ud af 5 interceptions faldt i min karantæne runde. Selvfølgelig er den øgede koncentration med til at gøre jeg laver færre fejl, men i de sidste 2 kampe har min QB misset 6 ud af cirka 45 kast, hvoraf de 3 faldt til slut i den seneste kamp, hvor jeg pjattede lidt. Jeg tænker også at alle Clay Matthews sacks er et af stederne hvor realismen ikke helt er til stede.

Men det vil jo altid være svært, da vi alle nok har forskellige styrker og svagheder, at finde et setup der passer alle :).

Jeg var i kontakt med Dark Mobs idag, der gerne ville give det en chance mere - så forhåbenligt får han snart spillet kampe igen, så vi andre ikke venter i 3-4 dage :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 29. maj 2015 21:13

Jeg synes mit qb spil er nogenlunde det samme på begge niveauer… løber klart bedre på all Pro, men får dog også en del yards på all madden. Men forsvar mæssigt er det langt nemmere på all Pro, der virker zone forsvar rent faktisk… plus at selv ringe qbs ikke kaster en i stykker. Enig at alle de sacks med clay er urealistiske, men så skal skideren en del op. Har en hvor jeg spiller på all madden og deres pass blocking på 75 og får stadig mange sacks med ham… så kan blive svært.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 6. jun 2015 15:04

Der er blevet advancet før tid. Dark Mobs har ikke spillet sine kampe i 7 runder, så jeg har meddelt at han må melde ud, hvornår han vil være med igen - så vi ikke skal vente 3-4 dage, på kampe der alligevel ikke bliver spillet.
Der alligevel ikke bliv
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 7. jun 2015 19:15

Fair nok :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 14. jun 2015 21:11

Ligaen ser ud til at være død. Dark Mobs og Emil ser ud til at være hoppet fra. Så spørgsmålet er om vi skal sige tak for denne gang til Xboxlife ligaen, og forsøge igen når Madden 16 dukker op.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 14. jun 2015 21:14

Jeg er i alle tilfælde frisk når Madden 16 kommer :)

Tak for det store arbejde Adampantic! Håber at du er frisk næste gang også.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron