Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 20. apr 2015 13:32

Så blev første kamp på All-Madden færdigspillet. Det endte i et nederlag på 28-34 efter overtime. På angrebet lagde jeg ikke specielt mærke til at niveauet var sat op, udover de er lidt mere vågne på løbespillet og screens. På forsvaret kunne jeg intet stille op. Udover en interception, så gjorde de næsten som det passede dem. Når opdækningen nede af banen var på plads, fik deres QB så meget tid, at han blot kunne vente på nye ruter. Når der en sjælden gang kom pres på QB'en havde han gerne en mand fri nede af banen. Deres RB var ligeledes nærmest ustoppelig (navnet var Cunningham, ved ikke om han var rookie). Han åbnede overtime med et 80 yard løb. Han endte med at have 6 løb, hvor han i snit løb for 26 yards.
Det er klart mere udfordrende på All-Madden, dog syntes jeg det er ærgeligt at EA nærmest har gjort modstanderens angreb ufattlig godt, og forsvaret "Normalt". Det ligner der er en uligevægt som, som gør det mister lidt af charmen. Jeg tror jeg oplevede 5-6-7 gange, at mine forsvare (dem der var styrer af CPU'en), nærmest lignede kegler på banen. På et tidspunkt står vi i zone, og der bliver smidt en høj bold over 15 yards, hvor jeg med det samme bolden er kastet, tænker at det er en sikker interception, jeg får skiftet til den bagerste i zonen, men må blot se til at de to øvrige (Der var bedre placeret), blot kigger på at bolden passere lige hen over hovedet på dem, og ned i armene på receiveren. Det samme gjorde sig gældende på flere af løbene, hvor RB'en kan komme løbende lige forbi et par linebackers, der så ud til de blot var til pynt.

Jeg er klart frisk på, at vi fortsætter på All-Madden, da udfordringen klart er størst her. Jeg kunne dog godt ønske mig i det nye Madden, at realismen lidt følger med niveauet. For det meste, når jeg selv har spillet, har jeg downloaded nogle sliders, der ville ligge niveauet på All-Madden, men hvor det eftersigende skulle været mere realistisk. Dog må jeg indrømme, jeg aldrig helt har fundet nogen der fungerede...

Hvordan har i andre oplevet niveauet?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 20. apr 2015 18:02

Har ikke spillet på all madden i vores. Men spiller normalt på all madden, og så med justerede sliders for at gøre det lidt sværere. Du har helt ret med deres "hjerne" det er som om at den bare slår fra 3-5 gange i løbet af en kamp, og gerne når man burde have god opdækning. Jeg nævnte det tidligere hvor jeg har prøvet det med Browns og raiders. Og ja, Deres anreb kan ramme perioder, hvor det er helt umuligt at stoppe dem, medmindre man får et sack. Synes vi skal køre videre sådan her dog :-) så går folk nok heller ikke 16-0 :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 21. apr 2015 22:38

Det blev til endnu et nederlag i 3 omgang.. Med 4 min igen, var stillingen 14-14, og på modstanderes 3 yard linie, vælger jeg torskedumt at kaste bolden, som ender i en interception. Nede 14-17 med 50 sekunder igen, smider jeg Pick-six fra deres 40 yard linie.. Kort og godt kan det opsummeres til, at jeg dummede mig groft.
Det var endnu en kamp, hvor jeg lidt klør mig i håret, over nogle af de spil deres angreb udføre - men alle chancer var der for at tage sejren, hvis bare jeg brugte hovedet lidt :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 23. apr 2015 17:06

Jeg kunne ikke fjerne autopiloten før fra næste uge Skou, da du var på Unlimited.

Alle er klar på at tage en sæson på All-Madden, og så må vi se hvor mange der får en god sæson. Jeg sluttede med en 31-21 sejr, så der er lidt håb forude :).. Når Seahawks og Packers kampen er spillet (Saints var ligeglad med pre season), vil den nye sæson gå igang.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+1

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 23. apr 2015 21:57

Jeg er rimelig booket den her weekend, men håber på at være klar fredag efter kl 19 eller også søndag inden 14 eller efter 21. Hvordan passer det dig Emil?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 23. apr 2015 22:03

Pingo skrev:Jeg er rimelig booket den her weekend, men håber på at være klar fredag efter kl 19 eller også søndag inden 14 eller efter 21. Hvordan passer det dig Emil?


Mangler i ikke begge en pre-season kamp? ;)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 24. apr 2015 08:39

Pingo skrev:Jeg er rimelig booket den her weekend, men håber på at være klar fredag efter kl 19 eller også søndag inden 14 eller efter 21. Hvordan passer det dig Emil?


Tror du misforstod mit indlæg grundet jeg skrev "Packers og Seahawks kampen". Der skulle have stået "kampene". I møder ikke hinanden :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 24. apr 2015 14:05

Ah okay :-) troede vi skulle mødes :-) jeg satser på at spille min kamp i aften
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 24. apr 2015 14:11

Pingo skrev:Ah okay :-) troede vi skulle mødes :-) jeg satser på at spille min kamp i aften


Super.. Den nye sæson, bliver skudt igang senest søndag aften :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+1

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 25. apr 2015 09:35

Har spillet min kamp.

Har lært følgende ting under pre season:

1. Mit angreb er ganske godt, har scoret td alle de serier de har spillet.
2. Mine backups på angrebs linjen stinker, er konstant under pres når de spiller.
3. Jake locker er mere upræcis end en blind mand som prøver at finde vej…
4. Har en dyb WR med op til 7 mand som er farlige, dog er der flere som lige skal huske deres hænder til kamp :-)
5. Mit forsvar spiller godt, selv mine backups, blev dog i perioder kørt over af blaine gabbert…

Ser frem til den rigtige sæson held og lykke folkens :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+1

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 25. apr 2015 11:27

Emil får snart spillet sin kamp, og så er All-Madden sæsonen igang. Jeg tænker at hvis folk mener det er for vanskeligt, kunne vi evt download nogle sliders, der gør oplevelsen udfordrende, men realistisk.

Min største udfordring, bliver klar at få stoppet modstanderne, da de næsten har sejlet igennem mig hele pre-season. Mit angreb, har bortset fra få dumme beslutninger, været fejlfrit.

Held og lykke hele vejen rundt :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 25. apr 2015 23:13

Så er sæsonen skudt igang!

Lagde ud med en 28-21 sejr hos Chargers, efter en føring på 28-7 ved pausen.. Min QB fumblede 2 gange i deres redzone (2 og 4 yard linien) i anden halvleg. Men derudover var det en perfekt kamp fra angrebet. Mit forsvar holdte Rivers til 28 yards (han kastede så også kun 7 gange).
Det største problem blev deres RB der løb for 238 yards på 11 forsøg!
Han smuttede blandt andet afsted på et 86 og 96 yard TD løb. Det var mildest talt frustrerende at se ham skifte retning i backfield og ud af et par tacklinger.
Men det blev til en sejr, der trods alt skulle have været større.

Oplever i andre, at i altid starter med bolden, selvom
I sætter den til, at i helst vil kick?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 26. apr 2015 14:04

Normalt har jeg ingen problemer med all madden, eller kan godt have problemer i kampe,en vinder de fleste. Synes det sværeste klart er at stoppe dem. Især på løbet som du skriver, har også tit oplevet det du beskriver. Hjælper heller ikke at være i division med peterson og forte… ja det oplever jeg også hele tiden, og ved at andre også har det. Tror jeg i en sæson ikke starter med bolden 2-3 kampe højest…
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 28. apr 2015 12:36

Snæver 27-24 sejr mod Steelers i Uge 2.
Fik sendt min tidligere MVP Quarterback Terrelle Pryor videre i systemet. Chicago Bears blev hans nye arbejdsplads, i bytte for deres 1 runde draft pick i næste sæson.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 28. apr 2015 20:04

49-6 sejr over eagles :-) lagde ud med en int på andet spil, men forsvaret viste sig endnu en gang stærkt :-) jeg smed to dumme ints men Nick foles fik røvfuld gennem hele kampen :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron