Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf brokovich » 17. apr 2015 15:09

Jeg kan først søndag aften eller mandag eftermiddag :( (sølvbryllup) Men drafter alligevel værre end Raiders.. Så måske er jeg bedre tjent med at CPU drafter for mig ;) Jeg ville gerne kigge FA, men hvis I ikke kan vente må jeg jo affinde mig med det..

I øvrigt, tak for en fed sæson! Og tillykke med back2back Pingo! Har gået og tænkt lidt over muligheden for at spille en turnering (ikke på bekostning af online franchise) fordi det er en milliard million X sjovere at spille mod Players end CPUs. Det er hyggeligt at stat-patte, men de fleste kampe er vundet ved halvlegen jo. Til gengæld er kampene mod Players (næsten) altid til at få et hjerteanfald af ;) All-Madden er også en mulighed, men mit niveau ligger et sted mellem all-pro og all-madden så kommer an på mit hold hvor godt det kører på all-madden. I de gamle Maddens var der mulighed for turnering, men er der det stadig? Ellers kunne man selv arrangere en turnering eller flere på en aftalt weekenddag.
brokovich
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 17. apr 2015 15:55

Jeg er klar på et vente til mandag, men så skal det ikke være for sent. Mange tak :-) jeg er klar på at lave en turnering, for ja kampe mod CPU er bare ikke spændende. :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+1

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 17. apr 2015 20:58

Har du interesse i at spille pre-season skou??
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 17. apr 2015 21:57

Nogen der havde held i draften? Her var det en blandet succes. Ramte dog en CB i 4 runde, med en overall på 79. Ellers var det i starten af 70'erne alle sammen.

Ønsker Skou (vi har hinanden i Pre-season igen) og Dark Mobbs at spille Pre-season (mod CPU) ?

Derudover er jeg også frisk på at spille en turnering på et tidspunkt. Jeg foretrækker franchise med at bygge hold op osv, men da jeg ligger for mig selv i AFC, er det begrænset hvor mange kampe jeg får mod jer andre. Er først lige begyndt at spille online head2head kampe efter mit seneste SB nederlag, så øvelsen er ved at være der :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 17. apr 2015 21:59

brokovich skrev:Jeg kan først søndag aften eller mandag eftermiddag :( (sølvbryllup) Men drafter alligevel værre end Raiders.. Så måske er jeg bedre tjent med at CPU drafter for mig ;) Jeg ville gerne kigge FA, men hvis I ikke kan vente må jeg jo affinde mig med det..

I øvrigt, tak for en fed sæson! Og tillykke med back2back Pingo! Har gået og tænkt lidt over muligheden for at spille en turnering (ikke på bekostning af online franchise) fordi det er en milliard million X sjovere at spille mod Players end CPUs. Det er hyggeligt at stat-patte, men de fleste kampe er vundet ved halvlegen jo. Til gengæld er kampene mod Players (næsten) altid til at få et hjerteanfald af ;) All-Madden er også en mulighed, men mit niveau ligger et sted mellem all-pro og all-madden så kommer an på mit hold hvor godt det kører på all-madden. I de gamle Maddens var der mulighed for turnering, men er der det stadig? Ellers kunne man selv arrangere en turnering eller flere på en aftalt weekenddag.


Læste først dit indlæg efter draften og Free-Agency. Det beklager jeg :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 18. apr 2015 15:57

Jeg fik en CB med 79 overall og super Star med andet valget som jeg fik af jets. Ellers lidt blandet men alt i alt ganske godt.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 18. apr 2015 20:20

Adampantic skrev:Ønsker Skou (vi har hinanden i Pre-season igen) og Dark Mobbs at spille Pre-season (mod CPU) ?

Derudover er jeg også frisk på at spille en turnering på et tidspunkt. Jeg foretrækker franchise med at bygge hold op osv, men da jeg ligger for mig selv i AFC, er det begrænset hvor mange kampe jeg får mod jer andre. Er først lige begyndt at spille online head2head kampe efter mit seneste SB nederlag, så øvelsen er ved at være der :D


Pre-season kan jeg godt undvære. Jeg svinger godt nok lidt, om jeg skal springe en sæson over, jeg fik jo kodyltæsk i alle kampene pånær 2, og det kniber sgu lidt med tiden til træning så jeg kan blive bedre. Omvendt så synes jeg at spillet er pisse fedt.

Enig i at det kunne være sjovt med en turnering, der f.eks. kunne vare en enkelt lørdag eller sådan noget.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 18. apr 2015 20:32

I tilfældet at Skou hopper fra. Hvad siger i øvrige til en sæson på all-madden?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 18. apr 2015 23:36

Jeg er klar på all madden, det andet handlede kun om at se hvor stort man kunne vinde ;-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+1

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. apr 2015 11:51

Vi er skruet op på all-madden i pre-season, så vi kan få en forsmag hvordan det er :)..
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+2

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. apr 2015 18:18

Fyrer du ikke bare mig ud så? Så har jeg lige en måned til at træne lidt mere, hvis jeg får tid til det (skal i gang med noget uddannelse). :D

God fornøjelse på den nye sværhedsgrad, så kan I måske prøve hvordan det var for mig haha :P
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. apr 2015 18:19

Morten Skou skrev:Fyrer du ikke bare mig ud så? Så har jeg lige en måned til at træne lidt mere, hvis jeg får tid til det (skal i gang med noget uddannelse). :D

God fornøjelse på den nye sværhedsgrad, så kan I måske prøve hvordan det var for mig haha :P


Jeg kan bare sætte dig på autopilot :).. Du vil ikke lige have pre season kampen i uge 4 af pre season mod mig med? :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. apr 2015 18:21

Adampantic skrev:
Morten Skou skrev:Fyrer du ikke bare mig ud så? Så har jeg lige en måned til at træne lidt mere, hvis jeg får tid til det (skal i gang med noget uddannelse). :D

God fornøjelse på den nye sværhedsgrad, så kan I måske prøve hvordan det var for mig haha :P


Jeg kan bare sætte dig på autopilot :).. Du vil ikke lige have pre season kampen i uge 4 af pre season mod mig med? :)


Det kan vi godt - men hvornår er det? Jeg kan jo nok først igen næste weekend :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. apr 2015 18:23

Vi er i uge 1 af pre season nu. Så tænker at det nok først bliver i næste weekend. Jeg tænker at jeg kan skrive til dig, og så må vi se om det passer ind :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. apr 2015 18:24

Adampantic skrev:Vi er i uge 1 af pre season nu. Så tænker at det nok først bliver i næste weekend. Jeg tænker at jeg kan skrive til dig, og så må vi se om det passer ind :)


Det lyder som en plan :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron