Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. feb 2015 10:34

Morten Skou skrev:
Adampantic skrev:Så er det os, Hr.Skou. Hvornår passer det ind?

Desuden er jeg blevet gjort opmærksom på, om der skulle laves en regel for, hvor mange gange ens kampe må blive spillet. Der har var åbenbart i alt 12 kampe i sidste sæson, der involverede at brugere spillede kampene flere gange. Og mens vi selvfølgelig forventer at der ikke bliver snydt, er der jo ingen garantier. Jeg havde selv net problemer i en kamp mod Chargers der måtte spilles flere gange, men da i andre ikke kan se det har været net problemer, kunne det i realiteten være, at det gik mig elendigt, og jeg så startede forfra. Jeg er blevet forslået om man skulle lave en "3 strikes and out" - forstået på den måde, at hver gang en bruger har brugt mere end 1 forsøg, 3 gange - bliver vedkommende sat på autopilot ugen efter.
På sin vis er jeg imod forslaget, men kan godt se logikken i det. Hvad siger i andre?


Jeg kan først på lørdag / søndag - har du mulighed i løbet af en af de dage? Lad os tage den over PB.

Mht. reglen, så vidste jeg faktisk ikke at man ikke måtte genstarte en kamp. Personligt får jeg helt sikkert problemer med niveauet som vi spiller på nu og kunne sagtens have fundet på at forsøge igen. I mit tilfælde, så står jeg nok bedre, hvis jeg bliver simuleret en uge end hvis jeg spiller selv :mrgreen: Ved ikke rigtigt om det er en god eller dårlig regel, vi er jo kun 5 "rigtige" spillere og det handler jo om at have det sjovt.


Jeg er enig i, at man skal have det sjovt. Men jeg syntes dog, at noget af det sjove går af, når man prøver at bygge det stærkeste hold op, til at vinde priser og personlig hæder - går tabt, fordi en konkurrent bare genstarter hvis kampen ikke går som vedkommende ønsker.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. feb 2015 10:47

Adampantic skrev:Jeg er enig i, at man skal have det sjovt. Men jeg syntes dog, at noget af det sjove går af, når man prøver at bygge det stærkeste hold op, til at vinde priser og personlig hæder - går tabt, fordi en konkurrent bare genstarter hvis kampen ikke går som vedkommende ønsker.


Ja, det kan jeg sagtens også følge, men jeg følger selvfølgelig bare hvad der er stemning for :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 19. feb 2015 12:21

Reglen er fin for mig, jeg ved jeg endte med at gøre det nogle gange, ustabilt net og en søn gjorde nogen gange at jeg måtte spille kampen igen.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. feb 2015 12:30

Så er det vedtaget :).. (Jeg tror selv det endte på 3 gange for mit vedkommende også).
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 19. feb 2015 12:59

Skou og jeg, spiller vores preseason kamp i weekenden, så der bliver advanced enten lørdag eller søndag - herfra starter den nye sæson, og der vil fremover blive advanced som normalt (onsdage og søndage efter kl 20).
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 19. feb 2015 13:47

Jeg tager nok den sidste kamp i dag en gang, ser frem til rigtige kampe igen :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 21. feb 2015 15:44

Med sidste preseason kamp af vejen, er vi nu igang med den regulære sæson, hvor de sidste forhåbentligt er med også. Der vil som altid blive avanceret søndag og onsdag aften (dog ikke imorgen). Og så skal folk være opmærksomme på den nye regel, der betyder at når en kamp er blevet spillet mere ned 1 gang, 3 gange, vil man i den efterfølgende uge blive sat på autopilot.

Held og lykke til alle!
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. feb 2015 15:46

Jeg er sgu spændt på hvordan det går med mig og om niveauet er for højt - har fået tæsk i begge kampe herinde i preseason indtil videre :D Men øvelse gør vel mester.

Det skal selvfølgelig lige siges, at jeg faktisk næsten ikke har spillet det siden december sidste år, ikke at det gør nogen forskel :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 21. feb 2015 15:48

Morten Skou skrev:Jeg er sgu spændt på hvordan det går med mig og om niveauet er for højt - har fået tæsk i begge kampe herinde i preseason indtil videre :D Men øvelse gør vel mester.


Færre fakes på punt og FG (evt bare gå efter den normalt, da fakes ikke særlig tit virker), og mere løbespil, kan nok gøre kampene tættere.. Du brændte næsten hele 3 quarter af mod mig, med dit løbespil (selvom det til sidst blev tydeligt du løb den).

Men det er fedt du tager udfordringen op :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. feb 2015 15:50

Adampantic skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er sgu spændt på hvordan det går med mig og om niveauet er for højt - har fået tæsk i begge kampe herinde i preseason indtil videre :D Men øvelse gør vel mester.


Færre fakes på punt og FG (evt bare gå efter den normalt, da fakes ikke særlig tit virker), og mere løbespil, kan nok gøre kampene tættere.. Du brændte næsten hele 3 quarter af mod mig, med dit løbespil (selvom det til sidst blev tydeligt du løb den).

Men det er fedt du tager udfordringen op :D


Den ene fake, var faktisk fordi jeg kom til at trykke på Y ved en fejl haha. Men ja, jeg er pisse stædig så jeg hopper ikke af før jeg har vundet super bowl :mrgreen:

48-7 er vel også et fint resultat... det er 1 point mere end jeg fik i min kamp imod emilrener :wink:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. feb 2015 19:42

Tabte min første season kamp 12-3, men det var fandme tæt på at det var blevet en sejr.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 22. feb 2015 19:53

Morten Skou skrev:Tabte min første season kamp 12-3, men det var fandme tæt på at det var blevet en sejr.



Vandt min 31-3 (mindes jeg).
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 28. feb 2015 15:53

Alle kampe er spillet - så vi er kørt videre. Næste advance er onsdag efter kl 20, så i har mere tid end normalt.

Trojbo: Vil gerne lige høre, om du fortsat er med? Du er tit svær at få fat på, og vores aftale idag blev ligeledes brudt.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 28. feb 2015 16:05

Smukt :D Tabte også min anden kamp imod AI, men fik da en TD og igen var selve spillet OK tæt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 28. feb 2015 17:24

.. og nu vandt jeg så min første kamp :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron