Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 21. nov 2014 22:35

Er egentlig tilhænger af at simulere pre season, men ellers kunne det være nice hvis det blev ofte, gerne oftere end onsdag og søndag så vi kan komme i gang :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 21. nov 2014 23:14

Vi skal helt klart holde os til konceptet 2 kampe om ugen, pre-season er vigtig for dårligere hold med selvtillids boostet (højre overall rating)
Samt man slipper for simulerings skader!
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 22. nov 2014 15:45

Lige en påmindelse. Ligaen starter imorgen, så har i ikke fået tilmeldt jer - så er det ved at være tiden. Regner med at sætte igang over middag imorgen. Er der nogen der ikke er interesseret i at spille Pre-season, kan de melde det ud, så der kan blive avanceret når dem der ønsker at spille PS kampene har spillet færdig.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 23. nov 2014 11:54

Vi mangler kun at få Skou med, så er de "gamle" samlet igen. Desværre kun 1 nyt medlem af ligaen, indtil THE John80 kommer på xbox live igen.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. nov 2014 12:07

Jeg tror at jeg bliver nødt til at hoppe sæson 2 over og komme ind igen i sæson 3, jeg har ganske enkelt for travlt i december måned til at jeg kan spille to gange om ugen. Synes det er bedre sådan, end at for mange af mine kampe skal simuleres.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 23. nov 2014 12:08

Morten Skou skrev:Jeg tror at jeg bliver nødt til at hoppe sæson 2 over og komme ind igen i sæson 3, jeg har ganske enkelt for travlt i december måned til at jeg kan spille to gange om ugen. Synes det er bedre sådan, end at for mange af mine kampe skal simuleres.


Bare iorden. Vi håber at se dig igen :)..

Sæsonen sættes igang om en lille time :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 23. nov 2014 22:19

Var igang med at spille min kamp mod BowWow Denmark, idet den siger har blev kicket for griefing; hvad skal det betyde?? Og hvorfor er kampen ikke done når modstanderen bliver kicket??
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 23. nov 2014 22:21

emilrener skrev:Var igang med at spille min kamp mod BowWow Denmark, idet den siger har blev kicket for griefing; hvad skal det betyde?? Og hvorfor er kampen ikke done når modstanderen bliver kicket??


Prøvede det samme mod Trojbo sidste sæson. Kampene skal spilles om af en eller anden grund :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 23. nov 2014 22:23

Oka :) Bare ærgerligt når jeg lige fik skadet Peyton Manning ;D
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 24. nov 2014 01:45

emilrener skrev:Var igang med at spille min kamp mod BowWow Denmark, idet den siger har blev kicket for griefing; hvad skal det betyde?? Og hvorfor er kampen ikke done når modstanderen bliver kicket??

EA Explains "Excessive Grieving", "Lag" and Other Items

- Excessive Grieving

In order to maintain a fun, competitive environment, we must monitor users for behavior that alters an opponent’s ability to play Madden NFL 12. As such we have a number of metrics that are monitored in-game which we consider potentially “grievous”. Thresholds for these metrics are maintained on our servers, and when players repeatedly perform actions enough times to break that set threshold, they are kicked for “Excessive grieving”. Some of these are obvious, such as the user drawing too many offsides, encroachments, and false starts penalties. NOTE: These are USER behaviors. You are not at risk if the CPU happens to draw these penalties without user input.

The more obscure kicks, however, come in the form of being removed for “Network Timeouts”. Without going into too many details, these occur because we have determined that something on your end is degrading the gameplay experience for your opponent. This type of kick is only used in more extreme situations, because we do not want to kick users who are not acting maliciously. However, the bottom line is, if you are kicked for “Network Timeouts” it is because something on your end of the connection is degrading your opponent’s play experience (i.e inducing lag, hitching, etc).

In the past, many of these issues were simply communicated to the user in the form of a “Peer has Disconnected” popup. Based on community feedback, we decided to communicate why the peer was kicked instead of identifying it as a general problem. In short, nothing has changed on the functionality side, we’re simply now accurately communicating to users why games are ending.
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 24. nov 2014 19:01

Nederlag til titans, godt defence, men for dælen da Matt flynn, der er sgu en grund til du er backup, 3 ints koster sgu
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 24. nov 2014 19:10

Pingo skrev:Nederlag til titans, godt defence, men for dælen da Matt flynn, der er sgu en grund til du er backup, 3 ints koster sgu


Tabte selv efter en 2x 4 downs gik galt :(
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 24. nov 2014 20:30

De lavede 10 point, og jeg havde 7 sacks, men smed en Pick six som var afgørende, og så var flynn bare hamrende upræcis da det gjaldt og jeg skulle lave mit comeback
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 26. nov 2014 06:58

Efter den afbrudte kamp mod BowWow Denmark, har jeg kontaktet ham flere gange angående hvornår vi så skal spille kampen, men får intet respons tilbage!? Hvad gør jeg??
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 26. nov 2014 10:02

emilrener skrev:Efter den afbrudte kamp mod BowWow Denmark, har jeg kontaktet ham flere gange angående hvornår vi så skal spille kampen, men får intet respons tilbage!? Hvad gør jeg??



Jeg skriver og forklarer ham at han kommer på autopilot en uge. Så fra kl 12 burde du kunne spille kampen :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron