Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 10. okt 2014 18:32

Skal møde Dark mobs og han er ikke hjemme før næste uge, så min kamp bliver simuleret mod ham… :-( :-( mega røv.
Synes det er fint folk bliver holdt op på at kampene bliver spillet, selvfølgelig kan det smutte men tænker at når man har "meldt" sig til så er dét fordi man er klar på at spille :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 10. okt 2014 18:55

Pingo skrev:Skal møde Dark mobs og han er ikke hjemme før næste uge, så min kamp bliver simuleret mod ham… :-( :-( mega røv.
Synes det er fint folk bliver holdt op på at kampene bliver spillet, selvfølgelig kan det smutte men tænker at når man har "meldt" sig til så er dét fordi man er klar på at spille :-)


Faktisk ærgeligt at man ikke kan "taberdømme" et hold - da der her er tale om at en ikke kan stille op, og vedkommende der godt kunne spille, dermed risikere at tabe.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. okt 2014 08:32

Adampantic skrev:
Pingo skrev:Skal møde Dark mobs og han er ikke hjemme før næste uge, så min kamp bliver simuleret mod ham… :-( :-( mega røv.
Synes det er fint folk bliver holdt op på at kampene bliver spillet, selvfølgelig kan det smutte men tænker at når man har "meldt" sig til så er dét fordi man er klar på at spille :-)


Faktisk ærgeligt at man ikke kan "taberdømme" et hold - da der her er tale om at en ikke kan stille op, og vedkommende der godt kunne spille, dermed risikere at tabe.


Enig, det er faktisk en vildt ærgerlig ting. I det mindste burde liga lederen kunne gå ind og gøre det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf petertroejbo » 12. okt 2014 13:57

Hvornår bliver der simuleret videre til næste runde?
petertroejbo
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Vejle


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 12. okt 2014 14:51

Efter kl 20 i aften :).. KlumpeStumpen har meddelt at han ikke længere er interesseret i at deltage, så jeg vil kigge på om han kan smides ud.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 13. okt 2014 14:23

Skal spille mod Nicholas89 - Raiders (Lisewsky), så du siger bare til når du er klar. Jeg kan ikke imorgen før om aftenen, men ellers er jeg 100% på
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 13. okt 2014 22:11

emilrener skrev:Skal spille mod Nicholas89 - Raiders (Lisewsky), så du siger bare til når du er klar. Jeg kan ikke imorgen før om aftenen, men ellers er jeg 100% på

Nicholas89 har problemer med at komme ind på denne side, så du skal nok skrive til ham xboxen.
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 13. okt 2014 22:26

Var også planen så snart friends virker igen :D
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 14. okt 2014 06:37

Dennis #81 skrev:
emilrener skrev:Skal spille mod Nicholas89 - Raiders (Lisewsky), så du siger bare til når du er klar. Jeg kan ikke imorgen før om aftenen, men ellers er jeg 100% på

Nicholas89 har problemer med at komme ind på denne side, så du skal nok skrive til ham xboxen.


Han kan bare kontakte mig på på info @ xboxlife .dk hvis der er problemer, så vi kan få dem løst. Den kom da til at virke sidst, for han har da skrevet i tråden :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 14. okt 2014 19:37

Morten Skou skrev:Han kan bare kontakte mig på på info @ xboxlife .dk hvis der er problemer, så vi kan få dem løst. Den kom da til at virke sidst, for han har da skrevet i tråden :)


Har han gjort, men der bliver ikke svaret
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 14. okt 2014 19:45

Dennis #81 skrev:
Morten Skou skrev:Han kan bare kontakte mig på på info @ xboxlife .dk hvis der er problemer, så vi kan få dem løst. Den kom da til at virke sidst, for han har da skrevet i tråden :)


Har han gjort, men der bliver ikke svaret


Som jeg har skrevet før, så har jeg ikke fået nogen mail på den konto - ellers var der blevet svaret på den. Men nu har jeg tilbudt det 2 gange, så må det jo være op til ham.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf petertroejbo » 15. okt 2014 20:03

Hvornår bliver der simuleret?
petertroejbo
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Vejle


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 15. okt 2014 23:07

petertroejbo skrev:Hvornår bliver der simuleret?


Om 10 min :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 20. okt 2014 21:04

Er der opdateret? Og er det stadig søndag-onsdag der bliver opdateret?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 20. okt 2014 21:07

Der blev kørt videre igår.. Og det er stadig søndag og onsdag.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster