Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 22. sep 2014 11:33

TigerJax007 skrev:
Adampantic skrev:Jeg syntes at håbet er at spille flere sæsoner. Eller står jeg alene med den tanke?


Nej, det kunne være fint. Jeg håber folk holder dampen oppe. Er det i øvrigt muligt at tiløje flere brugere mellem hver sæson? Kunne jo være, at der kom flere til, som fik smag for at være med, så vi en dag var 32 brugere ;)



Det spørgsmål tror jeg en af de andre skal svare på :).. Jeg bygger selv på mit hold med unge spillere, så forhåbentligt kommer der mange sæsoner :).

3 runde kampen netop afsluttet.. 35-9 mod Browns.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 22. sep 2014 12:38

Adampantic skrev:Jeg syntes at håbet er at spille flere sæsoner. Eller står jeg alene med den tanke?


Enig håber da på flere sæsoner. Så vi kan bygge holdene op løbende gennem trades og freeagency og draften.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. sep 2014 18:25

KlumpeStumpen skrev:
Adampantic skrev:Jeg syntes at håbet er at spille flere sæsoner. Eller står jeg alene med den tanke?


Enig håber da på flere sæsoner. Så vi kan bygge holdene op løbende gennem trades og freeagency og draften.


Gad vide om det rent faktisk er muligt at få flere deltagere med til næste sæson (hvis der skulle være nogen som gerne ville)?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 22. sep 2014 20:15

Synes klart vi skal spille flere sæsoner, går jeg da efter og bygger holdet op efter
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 24. sep 2014 12:22

Hvordan ser det ud med de 2 indbyrdes kampe brugerne imellem i denne runde? Deadline er jo i aften :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2014 16:06

Jeg har ikke haft tid til at tjekke om jeg er en af dem der skal spille imod en anden bruger endnu... Er lidt presset i denne uge.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 24. sep 2014 16:22

Morten Skou skrev:Jeg har ikke haft tid til at tjekke om jeg er en af dem der skal spille imod en anden bruger endnu... Er lidt presset i denne uge.


Det er du :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2014 16:28

Adampantic skrev:
Morten Skou skrev:Jeg har ikke haft tid til at tjekke om jeg er en af dem der skal spille imod en anden bruger endnu... Er lidt presset i denne uge.


Det er du :)


Kan du også se hvem det er? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 24. sep 2014 16:34

Det er ikke mig, jeg har spillet min kamp. Men haster ikke for mig at komme videre, er igang med FIFA nu ;)
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 24. sep 2014 16:35

Morten Skou skrev:
Adampantic skrev:
Morten Skou skrev:Jeg har ikke haft tid til at tjekke om jeg er en af dem der skal spille imod en anden bruger endnu... Er lidt presset i denne uge.


Det er du :)


Kan du også se hvem det er? :D



Nicholas89 - Raiders (Lisewsky) :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2014 17:11

Tak :D Har sendt ham en PB, så må vi lige se. Kan man egentlig godt give "tabt", så den anden vinder kampen automatisk? eller skal de simuleres?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 24. sep 2014 17:14

Morten Skou skrev:Tak :D Har sendt ham en PB, så må vi lige se. Kan man egentlig godt give "tabt", så den anden vinder kampen automatisk? eller skal de simuleres?


Jeg tror desværre at de skal simuleres. Medmindre du trykker advance og han så derefter vil spille kampen, så kan det være han møder cpu.. Men det er yderst tvivlsomt :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2014 21:24

Det er ikke lykkedes mig at få svar på min PB til Lisewsky, så jeg simulerer videre til næste uge lige om lidt :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2014 21:47

Morten Skou skrev:Det er ikke lykkedes mig at få svar på min PB til Lisewsky, så jeg simulerer videre til næste uge lige om lidt :)



Så er vi videre til næste uge - jeg tabte i øvrigt kampen (simuleret) imod Lisewsky / Raiders :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 25. sep 2014 13:17

Morten Skou skrev:Det er ikke lykkedes mig at få svar på min PB til Lisewsky, så jeg simulerer videre til næste uge lige om lidt :)

Han har problemer med sit login til denne side og han få ikke til sendt en ny kode når han trykker på det, han har så sendt en mail til jer som i ikke har svaret på.
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron