Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 17. sep 2014 19:00

Sæsonen er lang og fejl sker. Det er bare op på hesten for allesammen.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 17. sep 2014 19:08

Er også uge 2 med tabt kamp, men skulle også møde en user så der ville være en med nederlag lige meget hvad. Så må man jo nøjes med at gå 15-1 ;-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2014 19:11

Der skal nok være nogen af os der misser grænsen på de 3 dage alligevel - hvis alle er OK med det, så fortsætter vi bare fra nu.

Tak for forståelsen i øvrigt, fatter ikke lige hvad der skete :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf emilrener » 18. sep 2014 05:56

Helt fint med mig :) Fik en sejr :D
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 18. sep 2014 07:23

Vandt godt nok min, men med skadet QB :( så jeg taber nok de næste 4 kampe.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf TigerJax007 » 18. sep 2014 07:29

Ellers må vi jo lave en ny liga, tilmelde vores hold igen og trykke advance to season. Men det er fint nok med mig. Har ikke engang kigget om jeg har vundet eller tabt :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf TigerJax007 » 18. sep 2014 10:28

Nå, så fik jeg checket, og jeg har selvfølgelig også både tabt uge 1 og fået Jamaal Charles skadet i 3 uger. Super duper !!! :-D
Fuck det, vi kører bare på. Nu fik jeg mig en kneben sejr over sidste års 2'ere fra Denver uden Charles. Han er snart tilbage ;-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 18. sep 2014 11:26

Kan tilmelde mig skadeskoret. Mistede Matt Elam (havde 2 int i uge 1). Han er væk i 6 uger. Syntes min secondary ser lidt skidt ud ;).. Men op på hesten og videre :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 18. sep 2014 13:55

Det er jo bare som IRL, det er jo reelt skadeshelvede i denne sæson så passer meget godt. Vi mangler bare voldssagerne haha.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 18. sep 2014 17:45

Voldssagerne skal nok komme, hvis ikke jeg kommer i Playoff :D..

Men efter Rice sagen, er der ekstra stor opmærksomhed på det. Uhyggeligt så mange sager der er oppe (Rice, Hardy, Petterson, McDonald). At mine Ravens vælger at cutte Rice efter videoen kom frem, er dog til grin. De har udtalt at videoen ikke viste noget, som Rice ikke havde fortalt, derfor giver fyringen nu, og den ekstra karantæne fra NFL absolut ingen mening.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 18. sep 2014 17:55

Adampantic skrev:Voldssagerne skal nok komme, hvis ikke jeg kommer i Playoff :D..

Men efter Rice sagen, er der ekstra stor opmærksomhed på det. Uhyggeligt så mange sager der er oppe (Rice, Hardy, Petterson, McDonald). At mine Ravens vælger at cutte Rice efter videoen kom frem, er dog til grin. De har udtalt at videoen ikke viste noget, som Rice ikke havde fortalt, derfor giver fyringen nu, og den ekstra karantæne fra NFL absolut ingen mening.


Fuldstændig enig. Slå nu koldt vand i blodet. Fint at man giver folk 5-6 dages karantæne, bøder mv. Send dem dog i noget tvunget behandling i fx Rices tilfælde. Men hans kone står bag ham, hvis der var meget mere i den sag var de jo ikke blevet gift i den periode fra overfaldet skete.

I A.P.'s situation synes jeg også man skal se på historik og hvor han kommer fra. Men jeg håber bare han bliver aktiveret snart igen, i min fantasy liga var der en der droppede ham, så jeg var hurtig til at samle ham op på waiveren haha.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 18. sep 2014 23:28

Morten Skou skrev:Det er noget knald for mig, da mit hold ser ud til at have tabt første kamp

Var det virkelig den eneste måde du kunne vinde over mig i week 1 kampen ?


Syntes det er skidt at vi har sprunget 2 kampe over(Pre-season week 4 og week 1), det har været dyrt for mange hold.
Det har kostet en startende left guard(10 uger) hos mig, samt min back-up op outside linebacks (3 uger)....
Jeg er heldig at min back-up på left guard er næsten lige så god som min starter og 3 uger kan overleves på outside linebacks.

Syntes dog det er meget uheldigt og man burde måske have overvejet at lave disse regler med antal dage der skulle gå inden folk tilmeldte sig?, så var en fejl som denne ikke sket!
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 19. sep 2014 07:24

Dennis #81 skrev:Syntes dog det er meget uheldigt og man burde måske have overvejet at lave disse regler med antal dage der skulle gå inden folk tilmeldte sig?, så var en fejl som denne ikke sket!


Ja eller du kunne ha fulgt med i tråden herinde? Vi har snakket om det løbende fordi folk hænger og venter på at folk kommer videre i mange dage uden der sker noget.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Drembi DK » 19. sep 2014 08:06

KlumpeStumpen skrev:Ja eller du kunne ha fulgt med i tråden herinde? Vi har snakket om det løbende fordi folk hænger og venter på at folk kommer videre i mange dage uden der sker noget.


Bare vi er enige om hvis de regler var lavet fra starten, var der meget stor chance for denne fejl ikke var sket. (Med at springe 2 kampe over)

Jeg syntes det er fint med 2 weeks om ugen, det er ikke det jeg brokker mig over.
Jeg har som sagt spillet alle mine tidligere kampe så snart det var muligt og så meget frem til week 1 med første rigtige modstander!
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 19. sep 2014 08:18

Det var jo en fejl at week 1 af regular season blev sprunget over. Da der skete en fejl da skou skulle tvinge systemet over sidste preaseason week som vi hang fast i.

Fejlen er sket og sådan er det. Vi har alle problemer efter det, deal with it. Det er en del af NFL i forvejen med skader. Du ville få dem alligevel på et tidspunkt, nu er de så bare kommet i starten.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron