Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 15. sep 2014 19:53

Vil der automatisk blive advanced til 4 uge af preseason imorgen? Så dem der vil spille den sidste kamp, har muligheden for dette, inden vi efter planen går igang med regular season på onsdag.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 15. sep 2014 20:43

Adampantic skrev:Vil der automatisk blive advanced til 4 uge af preseason imorgen? Så dem der vil spille den sidste kamp, har muligheden for dette, inden vi efter planen går igang med regular season på onsdag.


Det kan vi godt aftale - hvis der er nogen der er imod det, så skriv lige i denne tråd :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf TigerJax007 » 16. sep 2014 09:09

Fint med mig - jeg har pre-season mod en bruger - det skal vi lige have tid til at aftale. God træning inden sæsonen - og det har jeg brug for :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf TigerJax007 » 16. sep 2014 09:24

Jeg har lige addet jer allesammen som venner på boxen - jeg foreslår, at I andre gør det samme. Så tænker jeg, at det bliver lettere at aftale afviklingen af kampene når sæsonen rigtigt går i gang :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 16. sep 2014 15:04

Fint tiger, jeg klar ca ved 9 tiden i aften på at spille vores kamp. Måske lidt før, men ikke meget. Hvordan passer det ind ved dig?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf TigerJax007 » 17. sep 2014 08:48

Det havde passet fint, hvis vi eller var gået videre ;-)

Jeg synes da godt nok folk er lidt sløve herinde allerede. Havde vi ikke snakket om at skulle i gang med regular i dag? Og vi mangler stadig uge 4 i pre season. Håber da inderligt, at folk skynder sig lidt mere med deres kampe fremadrettet. Ellers bliver det kedeligt... :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 17. sep 2014 12:04

Problemet er nok at der kommer mange spil lige nu, bliver nok værre når FIFA og Forza Horizon 2 rammer om 1 og 2 uger.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2014 12:08

Hvis det ikke virker rigtigt og folk er for lang tid om det, så kan vi jo eventuelt lave en almindelig turnering i en weekend i stedet tænker jeg.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 17. sep 2014 12:21

Morten Skou skrev:Hvis det ikke virker rigtigt og folk er for lang tid om det, så kan vi jo eventuelt lave en almindelig turnering i en weekend i stedet tænker jeg.


Kan du advance som lederen af ligaen, uden at alle er klar? For så tænker jeg at man kunne sætte nogle faste deadlines på hvornår der automatisk bliver kørt videre. En kamp tager jo ikke meget mere end 30-40 min at spille, så hvis man har 3 dage til at få det gjort, ville jeg mene det var tids nok?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Pingo » 17. sep 2014 18:32

Adampantic skrev:
Morten Skou skrev:Hvis det ikke virker rigtigt og folk er for lang tid om det, så kan vi jo eventuelt lave en almindelig turnering i en weekend i stedet tænker jeg.


Kan du advance som lederen af ligaen, uden at alle er klar? For så tænker jeg at man kunne sætte nogle faste deadlines på hvornår der automatisk bliver kørt videre. En kamp tager jo ikke meget mere end 30-40 min at spille, så hvis man har 3 dage til at få det gjort, ville jeg mene det var tids nok?


Ja, det kan man godt, synes også det lyder som en god ide med en deadline inden der bliver gået videre. Men hvor lang tid, tænker mellem 2-4 dage
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2014 18:35

Det skal næsten være noget som er nemt at huske også, dvs. at jeg forcerer til næste uge hver Onsdag og Søndag efter klokken 20.00 (kan være at det er senere, men jeg gør det ikke før kl 20.00 så).

Når min Xbox ellers er færdig med at opdatere, så går jeg videre til season - det er indenfor en time.

Skriv lige hvad I synes om onsdag og søndag.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 17. sep 2014 18:36

Onsdag og søndag lyder fint i mine øre.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2014 18:53

Så gik jeg ind og tog avance og nu står der at vi er i WEEK 2 regular season? Hoppede den lige over den første uge? Det er noget knald for mig, da mit hold ser ud til at have tabt første kamp - hvordan ser det ud hos jer?

Lidt crap at man ikke kunne vælge "Advance to season start" :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Adampantic » 17. sep 2014 18:55

Den hedder uge 2 ved mig også :).. Dog med en sejr.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Xboxlife Liga tråden

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2014 18:58

Pis - ved ikke helt hvad vi skal gøre ved det... hvis alle andre har vundet, så kan jeg sagtens leve med mit nederlag, men det er jo lidt trist hvis der er andre der har tabt første kamp ligesom mig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron