Xboxlife forum

Madden NFL 15 - Officiel tråd

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf petertroejbo » 30. aug 2014 21:13

"I øvrigt så kan jeg anbefale at bruge Xbox One SmartGlass sammen med spillet, det er meget sjovt med alle de live stats man får"

Hvordan ser man de stats på appen? :)
petertroejbo
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Vejle


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 21:19

Divi skrev:
Morten Skou skrev:Er i fuld gang med at opbygge mit MUT.. det er godt nok en penge maskine så det vil noget for EA :D

Billede


Hvor mange penge har du brugt på pakker for at få sådanne spillere? D.Thomas og Big Ben ser voldsome ud!


Jeg har købt et par af de der Pro Packs ( 2 x 15):
Første Pro Pack:


Anden Pro Pack:


Mit MUT ser sådan her ud nu, forbedret en del, med AVG på 81.
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 21:20

petertroejbo skrev:"I øvrigt så kan jeg anbefale at bruge Xbox One SmartGlass sammen med spillet, det er meget sjovt med alle de live stats man får"

Hvordan ser man de stats på appen? :)


De kommer efterhånden som du spiller.. Du skal bare vælge Madden NFL 15 og så "play on xbox", så kommer de op, hvis du spiller de gamemodes som er understøttet af companion appen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 21:54

Er der andre som oplever, at når man søger efter en online modstander i MUT, og har valgt "Start Search" - så er man låst fast der og kan ikke trykke "Back" - eneste mulighed er at afslutte spillet helt og starte op igen, jeg får dog stadig ikke lov til at finde en modstander.

Jeg oplever det hele tiden her, og kan ikke komme videre til Week 3:
Billede

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 23:58

To bugs mere.... den første er endnu en "spillet fryser" bug som kom, da jeg prøvede at dokumentere den anden bug.

I bug nummer 2, som jeg synes virker ret alvorlig - har jeg købt en Patriots jersey in auktionshuset... men selv om jeg står som vinder, så får jeg ikke trøjen:


... jeg tror også at jeg oplevede det da jeg købte et stadion på auktion, men med coaches fik jeg dem med det samme. Da den første bug opstod, genstartede jeg spillet, og det løste desværre ikke problemet med den manglende trøje, som jeg har betalt coins for.

Hvis man køber noget i spillet, så synes jeg at det er en ret grim fejl, hvis man så ikke kan forvente at få det man har købt?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 1. sep 2014 03:04

Da jeg startede spillet op her for kort tid siden, så kom der pludselig en masse "Auction won" - og så fik jeg bla. min trøje og 6-8 andre ting :-) Håber at det er fordi de har løst fejlen og ikke fordi jeg har skrevet til EA support om det.

Gad stadig godt have Tom Brady som QB... men der er kun 1 af ham på auktionen, og den koster 65.000 coins :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf KlumpeStumpen » 1. sep 2014 07:33

Morten Skou skrev:Da jeg startede spillet op her for kort tid siden, så kom der pludselig en masse "Auction won" - og så fik jeg bla. min trøje og 6-8 andre ting :-) Håber at det er fordi de har løst fejlen og ikke fordi jeg har skrevet til EA support om det.

Gad stadig godt have Tom Brady som QB... men der er kun 1 af ham på auktionen, og den koster 65.000 coins :cry:


Hvem fanden vil have Brady, Peyton eller Luck ;)
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf TigerJax007 » 1. sep 2014 08:57

Morten Skou skrev:Da jeg startede spillet op her for kort tid siden, så kom der pludselig en masse "Auction won" - og så fik jeg bla. min trøje og 6-8 andre ting :-) Håber at det er fordi de har løst fejlen og ikke fordi jeg har skrevet til EA support om det.

Gad stadig godt have Tom Brady som QB... men der er kun 1 af ham på auktionen, og den koster 65.000 coins :cry:


Du har med stor sikkerhed fået tingene fordi du har købt dem Skou. Jeg kan kun tale med om FUT, men der har der til tider når spillet har været mest presset været samme problematik, hvor man mistede nogle ting. Jeg har dog ALDRIG været ude for, at de ikke kom senere. Ved næste opstart eller i hvert fald senere. Så kunne godt tænke mig, at det var samme problem i MUT som i FUT. I hvert fald fedt, at du har fået tingene :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf TigerJax007 » 1. sep 2014 08:59

Jeg er i øvrigt blevet fristet til et køb nu hvor NFL-feberen igen skal til at rase. Så jeg køber spillet om lidt, og er også klar på kampe på Xbox One.
Jeg har altid været relativt dårlig til Madden-spillene, til trods for 10 år med den rigtige sport, men hvis evnerne ikke er en hindring, så spiller jeg gerne med jer allesammen :D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Carsten O » 1. sep 2014 09:41

Jeg aner ikke en kæft om amerikansk fodbold - og kender knap nok reglerne. Introducerer Madden 15 en til spillet, hvis nu man er lidt grøn?
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 1. sep 2014 12:19

TigerJax007 skrev:Jeg er i øvrigt blevet fristet til et køb nu hvor NFL-feberen igen skal til at rase. Så jeg køber spillet om lidt, og er også klar på kampe på Xbox One.
Jeg har altid været relativt dårlig til Madden-spillene, til trods for 10 år med den rigtige sport, men hvis evnerne ikke er en hindring, så spiller jeg gerne med jer allesammen :D


Hvis du er dårlig til det, så skal vi helt sikkert spille :mrgreen:

Carsten O skrev:Jeg aner ikke en kæft om amerikansk fodbold - og kender knap nok reglerne. Introducerer Madden 15 en til spillet, hvis nu man er lidt grøn?


Der er en masse træning i starten af spillet, hvor man bliver grundigt introduceret til de forskellige spilmekanikker og playtyper - men der er ingen tvivl om at Madden-spillene altid har haft en ret stejl indlæringskurve. Meget af det skyldes nok, at man lige skal kende til reglerne i NFL, så bliver det lidt nemmere at forstå hvad der sker på banen.

Jeg har haft meget svært ved de tidligere Madden udgivelser, men synes at Madden 15 gør det virkelig godt - jeg har nok rundet 20-25 timer allerede.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Adampantic » 1. sep 2014 12:54

Morten Skou skrev:
TigerJax007 skrev:Jeg er i øvrigt blevet fristet til et køb nu hvor NFL-feberen igen skal til at rase. Så jeg køber spillet om lidt, og er også klar på kampe på Xbox One.
Jeg har altid været relativt dårlig til Madden-spillene, til trods for 10 år med den rigtige sport, men hvis evnerne ikke er en hindring, så spiller jeg gerne med jer allesammen :D


Hvis du er dårlig til det, så skal vi helt sikkert spille :mrgreen:

Carsten O skrev:Jeg aner ikke en kæft om amerikansk fodbold - og kender knap nok reglerne. Introducerer Madden 15 en til spillet, hvis nu man er lidt grøn?


Der er en masse træning i starten af spillet, hvor man bliver grundigt introduceret til de forskellige spilmekanikker og playtyper - men der er ingen tvivl om at Madden-spillene altid har haft en ret stejl indlæringskurve. Meget af det skyldes nok, at man lige skal kende til reglerne i NFL, så bliver det lidt nemmere at forstå hvad der sker på banen.

Jeg har haft meget svært ved de tidligere Madden udgivelser, men synes at Madden 15 gør det virkelig godt - jeg har nok rundet 20-25 timer allerede.


Jeg har underligt nok, haft det meget lettere ved tidligere Madden udgivelser, end Madden 15 (rent resultatmæssigt). Min faste makker og jeg spiller Connected Franchise sammen, og har aldrig haft en "losing season" i de 4-5 år vi har spillet sammen. I Madden 15 lagde vi ud med at være 3-8. Grunden skal nok findes i, mener jeg, at man bliver lidt mere straffet for at være lidt for smarte. Det nye realistiske feel, jeg syntes der er i Madden 15, passer mig dog rigtig godt. Syntes de gamle titler, var for nemme på All-Pro og på All-Madden endte det altid i en totalt shootout.

Vil dog give Morten ret i, at hvis man har problemer med reglerne i NFL, så er indlæringskurven ret hård. Lærer man først reglerne, så er der i min verden intet der slår Amerikansk fodbold, og Madden 15 er det bedste Madden spil, jeg har set i mange mange år.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Carsten O » 1. sep 2014 13:09

Det lyder godt, Morten. Jeg har længe gerne ville have en ordentlig introduktion til sporten. Men når man ikke er inde i reglerne, er det lidt svært at gennemskue taktikker osv.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Carsten O » 1. sep 2014 13:10

Er der ikke en Youtube-video eller lignende, hvor man kan få et lynkursus i de regler?
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Madden NFL 15 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 1. sep 2014 13:27

Ved sgu ikke hvor meget det giver, men fandt den her:
http://www.nfl.com/rulebook/beginnersguidetofootball
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron