Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf kiiilden » 26. jan 2015 17:22

Hvad er godt at investere i som det er nu?
startede på FUT sidste år så er ikke så meget inde i Coin making endnu :)
har dog prøvet og se lidt youtube videoer og har tjent lidt på De Gea.. men hvilket strategier bruger i? køber i ind når der er TOTW eller hvordan?
kiiilden
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Hvidovre


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 27. jan 2015 11:45

Jeg har et problem med FIFA lige nu, og det er at jeg ikke kan få nogen af mine spillere til at løbe fremaf. Jeg synes mine spillere er så sløve og står konstant stille og ikke gider at flytte sig en meter og det ender ud i, at jeg ikke score nogen mål, får konstant uafgjort eller taber, synes aldrig jeg har haft det problem før, men her på det seneste bliver det bare ved og ved. Hvad gøre man?
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 27. jan 2015 12:58

Aberrant Simon skrev:Jeg har et problem med FIFA lige nu, og det er at jeg ikke kan få nogen af mine spillere til at løbe fremaf. Jeg synes mine spillere er så sløve og står konstant stille og ikke gider at flytte sig en meter og det ender ud i, at jeg ikke score nogen mål, får konstant uafgjort eller taber, synes aldrig jeg har haft det problem før, men her på det seneste bliver det bare ved og ved. Hvad gøre man?


Jeg synes det afhænger meget af workrate. Hvilken formation spiller du?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 28. jan 2015 03:29

tue69 skrev:
Aberrant Simon skrev:Jeg har et problem med FIFA lige nu, og det er at jeg ikke kan få nogen af mine spillere til at løbe fremaf. Jeg synes mine spillere er så sløve og står konstant stille og ikke gider at flytte sig en meter og det ender ud i, at jeg ikke score nogen mål, får konstant uafgjort eller taber, synes aldrig jeg har haft det problem før, men her på det seneste bliver det bare ved og ved. Hvad gøre man?


Jeg synes det afhænger meget af workrate. Hvilken formation spiller du?


Fandt ud af mit problem - Jeg abusede fuldstændig LB - Pasning knappen, så de løber fremaf og det ødelagde det for mig.

Jeg spillede 4-1-2-1-2, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at bruge RM - LM eller RW - LW, så jeg skiftede tilbage til 4-2-2-2, da jeg bedre kan lide at have to CAM's der kan løbe rundt, men bare det jeg stoppede med at bruge LB knappen hele tiden, hjalp meget. God I am a retard.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 28. jan 2015 17:46

Til ham der sagde Tevez var vild!
Jeg er helt enig, 30 basser i 18 kampe og alle kampe er Online :) Han har også en høj work rate i både angreb/forsvar.
Scorer væsentligt flere mål med ham kontra Messi.

Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 28. jan 2015 19:56

Jeg har solgt mine dyre hold med spillere såsom robben, neymar, suarez, bale osv osv og lavet 2 lidt klamme hold, vinder som aldrig før. Handicapping eksisterer med GARANTI
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 28. jan 2015 20:04

the 007 baker skrev:Til ham der sagde Tevez var vild!
Jeg er helt enig, 30 basser i 18 kampe og alle kampe er Online :) Han har også en høj work rate i både angreb/forsvar.
Scorer væsentligt flere mål med ham kontra Messi.

Billede


Det var vidst mig der gav dig et heads up på ham.. godt du kan bruge ham, har også selv rigtig god fornøjelse af ham, hurtig på føderne og og godt med pondus i skudet ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 29. jan 2015 06:32

BulletEyeDk skrev:
the 007 baker skrev:Til ham der sagde Tevez var vild!
Jeg er helt enig, 30 basser i 18 kampe og alle kampe er Online :) Han har også en høj work rate i både angreb/forsvar.
Scorer væsentligt flere mål med ham kontra Messi.

Billede


Det var vidst mig der gav dig et heads up på ham.. godt du kan bruge ham, har også selv rigtig god fornøjelse af ham, hurtig på føderne og og godt med pondus i skudet ;)


Det kører rigtigt godt med mit italienske hold og Tevez på toppen :-)


Helt enig med der eksisterer handicap i FUT! Jeg har et nasty spansk hold med bla Neymar, Messi, Bale, Iniesta, Ramos og SIF Godin. Tabte i går 5-1 til et hold med en kemi på 92. Holdet havde ingen spiller over 82.
Kunne mærke fra start af at den her ville jeg tabe, han var overlegen på alle spillets facetter.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 29. jan 2015 07:45

Jeg blev så træt af at møde de hold, stortset hele tiden.

Begge mine hold (har 2 jeg skifter imellem) har 100 chem og 10 chem individuelt (minus robben på toppen som rf på st position) nøglen er rating under 80 og 4,5 stjernerating.

Jeg har feks robben på toppen af det ene hold som er rent hollandsk, det andet er pace pace pace, emmenike, doumbia, musa, tosic, sow, det kan ikke blive klammere, men hold op hvor er det sjovt
Senest rettet af Haugboelle 29. jan 2015 07:52, rettet i alt 1 gang.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 29. jan 2015 07:48

Men utroligt tankevækkende, havde før hold til ialt 3 mil, har solgt de 2 mil og var det ikke for robben, kostede de to hold mig ialt 45k, robben er dog altafgørende på det hollandske hold, han er absurd god.
Hvis nogen mangler at prøve ham, lav et hold omkring ham som angriber (rf) han får kun 7 i chem, men han er sindssyg...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 29. jan 2015 08:30

Haugboelle skrev:Men utroligt tankevækkende, havde før hold til ialt 3 mil, har solgt de 2 mil og var det ikke for robben, kostede de to hold mig ialt 45k, robben er dog altafgørende på det hollandske hold, han er absurd god.
Hvis nogen mangler at prøve ham, lav et hold omkring ham som angriber (rf) han får kun 7 i chem, men han er sindssyg...


Jeg har haft Robben før og han gjorde det okay men kunne bare ikke få mit bundesliga hold til at spille.
Overvejer at købe nogle IF serie A spillere og Cannavaro(legende) men er bare for at få et for højt rated hold
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 29. jan 2015 09:16

the 007 baker skrev:
Haugboelle skrev:Men utroligt tankevækkende, havde før hold til ialt 3 mil, har solgt de 2 mil og var det ikke for robben, kostede de to hold mig ialt 45k, robben er dog altafgørende på det hollandske hold, han er absurd god.
Hvis nogen mangler at prøve ham, lav et hold omkring ham som angriber (rf) han får kun 7 i chem, men han er sindssyg...


Jeg har haft Robben før og han gjorde det okay men kunne bare ikke få mit bundesliga hold til at spille.
Overvejer at købe nogle IF serie A spillere og Cannavaro(legende) men er bare for at få et for højt rated hold


Der mange muligheder :-)

Hvad er tanken bag et højt rated hold? Altså du skriver at det bare er for at få et højt rated hold
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf kiiilden » 29. jan 2015 09:31

Jeg er langt om længe begyndt at vinde kampe, spiller 4-3-3(4) med La lige hold.. har neymar-benzema-IF feghouli.. det fungere fint til min spillestil..
mangler dog stadig enorm timing i mit forsvar spil, det vildt irriterende. men håber det kommer i form af flere spillede kampe :)
kiiilden
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Hvidovre


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 29. jan 2015 09:34

Man kan jo spille online season med venner, kunne nogle herinde være friske på det så tilføj mig gerne :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 29. jan 2015 14:34

Haugboelle skrev:
the 007 baker skrev:
Haugboelle skrev:Men utroligt tankevækkende, havde før hold til ialt 3 mil, har solgt de 2 mil og var det ikke for robben, kostede de to hold mig ialt 45k, robben er dog altafgørende på det hollandske hold, han er absurd god.
Hvis nogen mangler at prøve ham, lav et hold omkring ham som angriber (rf) han får kun 7 i chem, men han er sindssyg...


Jeg har haft Robben før og han gjorde det okay men kunne bare ikke få mit bundesliga hold til at spille.
Overvejer at købe nogle IF serie A spillere og Cannavaro(legende) men er bare for at få et for højt rated hold


Der mange muligheder :-)

Hvad er tanken bag et højt rated hold? Altså du skriver at det bare er for at få et højt rated hold


Tanken var bare at hvis jeg købte en legende og nogle IF spillere at jeg så ville ende ud med samme problem som mit hold mod Messi, neymar, Bale osv hvor jeg har meget svære ved at vinde kampene.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster