Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 23. dec 2014 09:01

BulletEyeDk skrev:Enig, der er en del parametre man skal huske at tage med i sine betragtninger...

Når det således er sagt, så tror jeg personligt på, at der er et eller andet handicap system, som EA ikke har fortalt omkring... Jeg spiller næsten primært alle mine online kampe mod TigerJax007 (vi har over 100 kampe mod hinanden) - vores niveau er nogenlunde ens, vi spiller meget lige op.

Den seneste periode har TigerJax007 kørt med et hold på 186 i snit... i denne periode har jeg virkelig haft krammet på ham med mit eget 183 hold.

Han har været på randen af at smide håndklæddet i ringen over for fifa15, men faldt således over den "handicap artikel" jeg har linket til... han har derfor justeret sit hold ned, så han nu også har et hold på 183 i snit...

Vi har i går aftes spillet vores første hele sæson mod hinanden efter han justerede ned og nu er der helt anderledes boller på suppen.. nu spiller vi igen ret lige op... hans hold er meget sværere at spille imod - mit hold er uændret.

Han burde have vundet nævnte sæson, men endte med at indkassere et nederlag i den sidste kamp, så vi endte i et draw... det er længe siden det er sket...

Ja jeg ved det sku snart ikke længere, man kan mærke og se så mange scriptede ting, målmanden er generelt en spasser, så eller andet sted kan det ligeså godt være spillet der bare fucker i sin sammensætning.

Men ja der mange parametre der spiller ind, specielt spilleres workrate og deres workrates indbyrdes som hold synes jeg gør stor forskel
Haugboelle
Niveau 8

Indlægaf IkkNico » 23. dec 2014 09:20

Haugboelle skrev:Chem er vigtig men der er også andre ting der spiller ind såsom en spillers workrate (defensivt og offensivt) din formation, bruger du passes hvor dine spillere løber i position for dig osv osv

Er der workrate i FUT? Troede kun det var i karriere delen.

Jeg har slet ikke kigget efter workrate, men kører klassisk 4-4-2 med fokus på at løbe for hinanden (custom tactic). Alle mine spilere er engelske og kommer fra Championship (eng2), min manager er engelsk og samtlige spilere har 10chm.

Lavede et koncept hold igår med spillere i 90+ pac. Skal lige have skrabet spillerne sammen, og så må vi se om holdet kan præstere.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8

Indlægaf Atticus » 23. dec 2014 11:21

IkkNico skrev:
Haugboelle skrev:Chem er vigtig men der er også andre ting der spiller ind såsom en spillers workrate (defensivt og offensivt) din formation, bruger du passes hvor dine spillere løber i position for dig osv osv

Er der workrate i FUT? Troede kun det var i karriere delen.

Jeg har slet ikke kigget efter workrate, men kører klassisk 4-4-2 med fokus på at løbe for hinanden (custom tactic). Alle mine spilere er engelske og kommer fra Championship (eng2), min manager er engelsk og samtlige spilere har 10chm.

Lavede et koncept hold igår med spillere i 90+ pac. Skal lige have skrabet spillerne sammen, og så må vi se om holdet kan præstere.

Ja, hvis du går ind i spiller bio i FUT står deres workrates der, men det er ikke noget man kan ændre. Man kan dog ændre instructions fra squad siden, det kan godt hjælpe lidt på hvordan spillerne bevæger sig.
Atticus
Niveau 2

By: Thisted

Indlægaf IkkNico » 24. dec 2014 12:02

Er jeg den eneste der har oplevet problemer med FUT de sidste par dage?
Jeg får rigtig tit beskeden: 'You auction is very important to us' og der er load tider på flere sekunder, nr man bladrer i spillere og/eller vil lægge et bud.

Lige nu har jeg 2 låste spillere i min expired liste. En jeg har vundet, og en jeg har tabt
IkkNico
Niveau 8

Indlægaf lucas suarez » 25. dec 2014 16:17

Har lige packet Robben og Casillas i samme pakke men kan ikke sælge dem?!!!!!
Er der nogle der ved om man kan låse dem op.
Tror ikke man kan men hvis nogle kendte noget
lucas suarez
Niveau 2

Indlægaf Mitzurugi » 25. dec 2014 16:42

Hvad har i fået jeres Untradable christmas packs?
Jeg fik Doumbia som den bedste spiller. Tog derefter singleplayer turneringen og fik Lewandowski i min Rare Gold Pack 8)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7

Indlægaf CaptainKicker » 25. dec 2014 16:59

Fik Casillas, Benzema, og James i dem.
Billede
I never regretted the games I got - only the ones I didn't.
CaptainKicker
Moderator

By: Silkeborg

Indlægaf the 007 baker » 26. dec 2014 10:09

Rev lige Teddy Sheringham(legende) og Lacazette(TOTW) i samme pakke.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4

By: Roskilde

Indlægaf tue69 » 26. dec 2014 13:00

Jeg fik lort og lagkage. Debuchy og skrald. Intet brugbart til mine to hold, udover en række squad fitness kort.
Billede
tue69
Niveau 9

By: Århus C

Indlægaf BulletEyeDk » 26. dec 2014 18:48

tue69 skrev:Jeg fik lort og lagkage. Debuchy og skrald. Intet brugbart til mine to hold, udover en række squad fitness kort.

Vi er i samme båd... fik absolut intet salgsbart endsige brugbart til holdet ud over fitness, kontrakter og lidt træningskort...

Bedste spiller var en for mig helt ukendt rare guld, der kun var hans scrap værdi værd...
BulletEyeDk
Moderator

By: Uldum

Indlægaf NielsenDk » 26. dec 2014 20:55

Den bedste jeg fik var Matic, så også ikke en skid her.
Til gengæld har jeg fået solgt Davor Suker med 230K profit :D
NielsenDk
Niveau 1

Indlægaf the 007 baker » 27. dec 2014 19:45

Hold nu kæft hvor er der meget bøvl med EA serverne.
Det er jo en farce uden lige.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4

Indlægaf IkkNico » 27. dec 2014 20:39

the 007 baker skrev:Hold nu kæft hvor er der meget bøvl med EA serverne.
Det er jo en farce uden lige.

Har været sådan i 4-5 dage
IkkNico
Niveau 8

Indlægaf lucas suarez » 29. dec 2014 13:57

Nogle der har gode trading metheods? :)
lucas suarez
Niveau 2

Indlægaf lucas suarez » 1. jan 2015 12:36

Nogle der ved, hvor meget mere spillere fra Irland vil gå for i Marts, når Sankt Patricks cup kommer?
lucas suarez
Niveau 2

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport