Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 2. okt 2014 11:30

Mifez skrev:https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dKyHIN2vbDBM:360

Dette er mit hold. Gode råd modtages gerne til hvor der skal erstattes spillere hvis nogen lige har et godt bud:P


Jeg synes det er svært at fortælle dig hvad der ville være godt at skifte ud - Jeg ved jo ikke hvad din spille stil er :-D

Jeg kan f.eks. ikke lide angribere som Lukaku og Benteke selvom de er ekstrem populære blandt andre - også synes jeg også bare at Eriksen er fuldstændig spildt på venstre midt :(

Sådan her ser mit hold ud..

Billede
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mifez » 2. okt 2014 11:48

Isco er nyindkøbt, og har faktisk ikke spillet med ham endnu. Købte ham primært fordi han var på "tilbud", altså fandt en billig deal, så om ikke andet kan han sælges med et par tusind i profit. Hvorfor kan du ikke lide Lukaku og Benteke? Jeg havde tidligere Cavani, men han fungerede slet ikke for mig. Jeg kan rigtig godt lide Benteke, og derfor valgte jeg endnu en type der mindede lidt om ham i Lukaku. Jeg har svært ved at vurdere forskellen på 97 i chem og 100 i chem. Har det reelt set nogen effekt?

Jeg kunne også godt tænke mig lige at få forklaret lidt hvilken effekt de der chemistry Cards har. Altså hvad gør det jeg har gjort min ene angriber til 'Hawkeye'.?

Mit sidste spørgsmål går på hvilken effekt 'staff' har. Jeg har eks. en målmandstræner der giver 15% i reflexes. Betyder det at min keepers stat i dette er 15% bedre? Altså går han fra ex. 82 til 94,3 ? Det virker ret voldsomt hvis det er tilfældet.

Eriksen står også for skud til at blive erstattet :D
Mifez
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 2. okt 2014 12:46

Mifez skrev:Jeg kunne også godt tænke mig lige at få forklaret lidt hvilken effekt de der chemistry Cards har. Altså hvad gør det jeg har gjort min ene angriber til 'Hawkeye'.?


De forskellige chemistry kort giver forskellige bonusser. F.eks. Hawkeye giver 2+ i Pace, Shooting og Physical HVIS han er i 10 chem. Jo mindre chem. jo mindre bonus. :)

Mifez skrev:Mit sidste spørgsmål går på hvilken effekt 'staff' har. Jeg har eks. en målmandstræner der giver 15% i reflexes. Betyder det at min keepers stat i dette er 15% bedre? Altså går han fra ex. 82 til 94,3 ? Det virker ret voldsomt hvis det er tilfældet.

Staff giver en effekt, hvis du giver din spiller en booster. F.eks. er der +10 reflexes og det er her din bonus får effekt. Han giver 15 % til de +10 bliver så til +11,5. Så det er KUN når du tilføjer booster kort til din spiller :)
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf famulor » 2. okt 2014 12:47

NielsenDk skrev:
Mifez skrev:Jeg kunne også godt tænke mig lige at få forklaret lidt hvilken effekt de der chemistry Cards har. Altså hvad gør det jeg har gjort min ene angriber til 'Hawkeye'.?


De forskellige chemistry kort giver forskellige bonusser. F.eks. Hawkeye giver 2+ i Pace, Shooting og Physical HVIS han er i 10 chem. Jo mindre chem. jo mindre bonus. :)

Mifez skrev:Mit sidste spørgsmål går på hvilken effekt 'staff' har. Jeg har eks. en målmandstræner der giver 15% i reflexes. Betyder det at min keepers stat i dette er 15% bedre? Altså går han fra ex. 82 til 94,3 ? Det virker ret voldsomt hvis det er tilfældet.

Staff giver en effekt, hvis du giver din spiller en booster. F.eks. er der +10 reflexes og det er her din bonus får effekt. Han giver 15 % til de +10 bliver så til +11,5. Så det er KUN når du tilføjer booster kort til din spiller :)

Skal trænere også have fornyet kontrakter? i såfald kan jeg ikke rigtig se pointen i dem
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 2. okt 2014 13:10

Staff er ligegyldigt, tilgengæld skal du hamstre trænere, alle trænere i klubben giver passiv bonus til dine kontrakt kort, op til et Maks på plus 50%.

Dvs har du feks 20 trænere i klubben med et samlet plus på 50 %, så giver det en spiller (hvis du tilføjer en non rare guldkontrakt som jo giver 13 kontrakt kampe) ekstra 6 kampe, ialt 19. Rare guldkontrakter giver ligeledes 42 kampe istedet for de normale 28. Du får brugt mange kontrakter løbende, så der penge at spare.

Under hver træner står x % negotiations, det dem du skal have 50% af ialt.

Håber det gav mening :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mifez » 2. okt 2014 13:20

Der er vel også en fordel at hente ved fitnesstrænere, som giver fitnessboost? Det er så, såvidt jeg kan forstå, kun når man en sjælden gang bruger et fitnesskort? Ofte bruger man vel bare et 2. hold i stedet for..

Men tak for svarene. Det gav mening. Jeg sælger ud af staff :P
Mifez
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 2. okt 2014 18:27

Kæft jeg er træt af EA's amatør servere. Det er 2. gang jeg misser en oprykning pga forbindelsestab til FUT, og selvfølgelig lige efter kampen er slut. Oven i hatten giver de efterfølgende færre coins pr kamp pga DNF - selvom det er EA der fucker op. :?
Og så tilmed den helt elendige defensive, jeg skal ofte 'klikke' gennem samtlige af mine defensive før jeg får en spiller tættest på angriberen - og til den tid er scoret. Nærmer mig snart en uninstall.
Senest rettet af citysleeps 2. okt 2014 18:27, rettet i alt 1 gang.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 2. okt 2014 18:27

til orientering, kommer man til at trykke ud på dashboard er man næsten garanteret en DNF
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 2. okt 2014 21:49

City jeg oplever 7-9-13 slet ikke de ting. Har haft nogle disconnects, tror det en 4-5 stk ud af godt 70-80 kampe (stadig for meget)

Du ved godt du kan bruge den højre stick til at skifte mand ik, man behøver ikke bruge skulderknappen alene, det tager sku for langtid :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 2. okt 2014 23:07

Haugboelle skrev:City jeg oplever 7-9-13 slet ikke de ting. Har haft nogle disconnects, tror det en 4-5 stk ud af godt 70-80 kampe (stadig for meget)

Du ved godt du kan bruge den højre stick til at skifte mand ik, man behøver ikke bruge skulderknappen alene, det tager sku for langtid :-)


Yes, det bruger jeg også en gang imellem. Problemet er at den ofte skifte til en spillere bagved angriberen i stedet for en spiller 2-3 meter længere fremme. Jeg kan intet stille op med en defensiv spiller, der ikke er foran angriberen, andet end at lave en tackling og ende med et straffespark. Jo tak, det er blevet ganske realistisk nu, men det nytter ikke så meget, hvis man ikke kan føle kontrol med spillet på baggrund af styringen.
Desuden kan man komme til at skifte væk fra den spiller man oprindelig ville ha' fat i - og så skal man netop "klikke" sig igennem flere andre spillere før man er tilbage igen.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 3. okt 2014 06:26

Er det i forbindelse med kick off eller konstant?

Synes det fedt at man ikke kan spamme A knappen og bare stille sig i vejen, har været alt for let at forsvare sig i de gamle fifa. Også er det fedt at bold er mere løs, heading er blevet nerfed, det sværere at skyde.

Downside er at pace er lidt tilbage og målmanden laver underlige ting på langskud, dækker ikke stolpen ved angrib fra siden og fortryder nogle gange sit udløb på lange bolde.

Overall synes jeg det er blevet meget bedre og mere livligt, men der bestemt stadig plads til forbedringer.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 3. okt 2014 06:32

PS bruger skulderknappen og stick kombineret og synes det fungerer helt perfekt at skifte mand her
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 3. okt 2014 06:41

citysleeps skrev:Kæft jeg er træt af EA's amatør servere. Det er 2. gang jeg misser en oprykning pga forbindelsestab til FUT, og selvfølgelig lige efter kampen er slut. Oven i hatten giver de efterfølgende færre coins pr kamp pga DNF - selvom det er EA der fucker op. :?
Og så tilmed den helt elendige defensive, jeg skal ofte 'klikke' gennem samtlige af mine defensive før jeg får en spiller tættest på angriberen - og til den tid er scoret. Nærmer mig snart en uninstall.


Oplever også at jeg mister forbindelsen. I går aftes kunne jeg ikke finde nogle modstander online :shock:
Jeg tænker det må være noget med ens NAT settings, om den er open eller moderat?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 3. okt 2014 12:44

Mine nuværende squads, efter pack-held, og en masse trading;

Billede

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 3. okt 2014 13:32

Må jeg prøve dine hold??? :-D

Bryne er vanvittig.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron