Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 23. sep 2014 14:44

nope :)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 23. sep 2014 14:45

Kan ikke se min transfer historik på webappen, what to do?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mifez » 23. sep 2014 14:49

Men jeg burde da kunne overføre mine fifa points i det mindste? Antager man så heller ikke kan overføre evt. coins, men de der grønne fifa points?
Mifez
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. sep 2014 15:16

Fnapz skrev:Kan ikke se min transfer historik på webappen, what to do?


Den fucker nogle gange op - der er vist ikke det store at gøre ved det :/

Nå, men har rundet de 100k i transfer profit nu (den tæller er da helt smadret, for så meget har jeg trods alt ikke). Men 50k på kontoen og yderligere 50k i tradepile og i klubben - nu skal der så bare sælges ud! Glæder mig til at få fingrene i spillet og købt de ekstra tradingpladser :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf fneribyen » 23. sep 2014 15:52

Her er mine første to hold, som jeg starter FUT med.

MAIN
Billede

SUB
Billede

Målsætningen er CR7 dette år, så jeg sparer en helvedes masse op her i starten, så der er ikke ligeså meget plads til de aller bedste spillere.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 23. sep 2014 16:03

Græder over i allerede har så gode hold :D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. sep 2014 16:04

Okay, det her spil SKAL patches omgående.

Det er alt for random. Konstant straffe pga. spillerne løber ind i hinanden, og målmændende er forfærdelige. 75% af de mål der går i mod mig, er elendigt målmandsspil, som ikke burde ske så ofte. Langskud er stadig broken, og burde fixes, i og med, jeg bruger det meget.

Hvis det forsætter, så uninstaller jeg spillet til alt er fixet. Intelligente målmænd, er den største joke nogensinde.

EDIT: Starter kamp op, laver det største pres, og er tæt på 3-4 gange, han løber ned og tager et elendig skud.. Målmand bokser bolden op af og hen til hans spiller, som laver et svagt spark, der går lige over min målmand der ellers kaster sig efter den... problemet er, at armene strække sig ud mod venstre, selvom bolden går over ham... Det her spil...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 23. sep 2014 16:21

@CaptainKicker

Lyder som om alt er som det plejer i FUT.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. sep 2014 16:27

Er det virkelig også.. Var foran 3-2 mod ham her, og overtiden har kørt i hvad der svarer til 11 minutter in game, selvom der stod tillægestiden var 4, og så udligner han i det 11. ved at skyde udefra, og min målmand bare glor mens bolden går ind. Han gad ikke engang hoppe efter den.

Er på randen til at uninstall, og så vente på den patch. Jesus.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 23. sep 2014 16:31

CaptainKicker skrev:Er det virkelig også.. Var foran 3-2 mod ham her, og overtiden har kørt i hvad der svarer til 11 minutter in game, selvom der stod tillægestiden var 4, og så udligner han i det 11. ved at skyde udefra, og min målmand bare glor mens bolden går ind. Han gad ikke engang hoppe efter den.

Er på randen til at uninstall, og så vente på den patch. Jesus.


Det lyder desværre som det plejer at være for mig. Det med uendelig overtid hvilke altid resulterer i mål til modstanderen har jeg døjet med de sidste 3 års tid. Det patcher de aldrig, for de påstår det er oppe i dit hoved. Det samme med retardo målmænd som koger.

Men nu har jeg ikke prøvet Fifa 15 endnu, så kan ikke sige om det er de samme ting, eller nye "fejl".
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 23. sep 2014 17:17

Det føles som det plejer at være.

Btw, angående Suarez..

ChuBoi:
@LuisSuarez9 is unavailable in #FUT, Career, and Tournament Mode until his ban is lifted Oct 26. He's in the reserves on Kick Off though.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 23. sep 2014 17:52

Jeg har et kæmpe problem som jeg også havde i FIFA 14 ..
Når jeg har spillet en kamp er jeg nødsaget til at genstarte min router før jeg kan spille en ny kamp.
Hvis jeg ikke genstarter routeren kommer følgende fejlmeddelser:
Connection to opponent lost, eller så kommer jeg ind men der står bare waiting for opponent ..

I FIFA 14 fik jeg det endelig fixet ved at slå IPv6 fra - men har ikke slået det til i mellem tiden ..
Nogle af jer der ved hvordan man fikser det ???

(det er sket efter jeg skiftede internet udbyder fra 3>Telia)
Det fandme træls :(
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 23. sep 2014 20:54

Så rundede jeg de 80k på Xbox og 30k på PS. Tror jeg tager en investering i Kagawa IF på Xbox og Menez IF på PS og ser hvor det går hen mod weekenden. Måske endda Kagawa og Fabregas på Xbox.

Menez IF kunne jeg godt finde på at beholde.

Skulle nogen være klar på at bytte deres PS coins, så tager jeg gerne et bytte med mine Xbox mønter, da jeg kun får spillet på PS :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Snowflake » 23. sep 2014 21:29

Jeg ligger inde med 21k på Xbox'en, men kommer kun til at spille PS, så vil rigtig gerne bytte. Da jeg ikke kan bruge dem til andet, vil jeg gerne bytte med 10k PS coins.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Akandreasen » 23. sep 2014 22:07

Jeg har en kode på en Ultimate Team Legends Pakke. Jeg kommer ikke selv til at bruge den, så hvem vil have den ?
Bare send en Pb. Så laver jeg en edit i den her post når den er snuppet. ;)

Edit: Det gik sørme stærkt! :D

1. Jakabov
2. Hannibal
3. Mitzurugi
4. Fnapz

I vil blive kontaktet efter tur..
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron