Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 21. sep 2014 19:03

Ja men Man kan købe sig flere pladser i kataloget. Kender ikke til fejlen Kicker.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 21. sep 2014 19:05

Limit på kun 30 ting? Men der står 30/80 ... Ehh.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 21. sep 2014 19:08

Ja, ved sku ikke om det er til release.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf JacDG » 21. sep 2014 22:58

Har brug for kyndig hjælp. Har fået en enkelt god spiller i mine packs indtil nu, Alberto Moreno fra Liverpool. Han går pt. for omkring en 6000 på PS tranfermarkedet, hvornår skal han skydes af for at få maksimal profit på ham?
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 22. sep 2014 06:34

En uge efter release vil jeg skyde på :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 22. sep 2014 09:00

Hey ;)

Hvad synes om mit nuværende squad ??
har tænkt mig at låne Vidal indtil jeg har råd til ham i coins - er på 153 p.t. :)
også evt. spare op til cuadrado efterflg. :)

Har ikke lige været inde og se på hvilken foretrukne fod de forskellige spiller har endnu, men det vil jeg rette når jeg kommer hjem på min Xbox :)

Ris, ros og konstruktiv kritik modtages med smil !!

Billede
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf LasseH » 22. sep 2014 09:16

Kimkjaer skrev:Hey ;)

Hvad synes om mit nuværende squad ??
har tænkt mig at låne Vidal indtil jeg har råd til ham i coins - er på 153 p.t. :)
også evt. spare op til cuadrado efterflg. :)

Har ikke lige været inde og se på hvilken foretrukne fod de forskellige spiller har endnu, men det vil jeg rette når jeg kommer hjem på min Xbox :)

Ris, ros og konstruktiv kritik modtages med smil !!

Billede


Det ser bestemt udmærket ud! Minder også en del om mit eget. Jeg ville dog vælge at placere Pirlo i venstre side i stedet, da du dermed kan få glæde af hans finesseskud med højreskøjten. Derudover ville jeg til hver en tid vælge Pogba i stedet for Vidal.
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 22. sep 2014 09:17

LasseH skrev:
Kimkjaer skrev:Hey ;)

Hvad synes om mit nuværende squad ??
har tænkt mig at låne Vidal indtil jeg har råd til ham i coins - er på 153 p.t. :)
også evt. spare op til cuadrado efterflg. :)

Har ikke lige været inde og se på hvilken foretrukne fod de forskellige spiller har endnu, men det vil jeg rette når jeg kommer hjem på min Xbox :)

Ris, ros og konstruktiv kritik modtages med smil !!

Billede


Det ser bestemt udmærket ud! Minder også en del om mit eget. Jeg ville dog vælge at placere Pirlo i venstre side i stedet, da du dermed kan få glæde hans finesseskud med højreskøjten. Derudover ville jeg til hver en tid vælge Pogba i stedet for Vidal.



Tak for det med Pirlo - det vil jeg rette ! :-)

Pogba over Vidal - Vil du uddybe :) :) :) ???
Vil gå efter den billigste af de to til at starte med, da jeg føler mig meget hooked på Cuadrado ..
mangler bare en der på midten først :)
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf LasseH » 22. sep 2014 09:26

Kimkjaer skrev:
LasseH skrev:
Kimkjaer skrev:Hey ;)

Hvad synes om mit nuværende squad ??
har tænkt mig at låne Vidal indtil jeg har råd til ham i coins - er på 153 p.t. :)
også evt. spare op til cuadrado efterflg. :)

Har ikke lige været inde og se på hvilken foretrukne fod de forskellige spiller har endnu, men det vil jeg rette når jeg kommer hjem på min Xbox :)

Ris, ros og konstruktiv kritik modtages med smil !!

Billede


Det ser bestemt udmærket ud! Minder også en del om mit eget. Jeg ville dog vælge at placere Pirlo i venstre side i stedet, da du dermed kan få glæde hans finesseskud med højreskøjten. Derudover ville jeg til hver en tid vælge Pogba i stedet for Vidal.



Tak for det med Pirlo - det vil jeg rette ! :-)

Pogba over Vidal - Vil du uddybe :) :) :) ???
Vil gå efter den billigste af de to til at starte med, da jeg føler mig meget hooked på Cuadrado ..
mangler bare en der på midten først :)


Bedre driblinger, bedre skud og bedre fysik. Det eneste der taler for at bruge Vidal, er egentlig at han er en lidt bedre pasningsspiller. Cuadrado ser også vanvittigt god ud, specielt med hans 5 star skills.
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 22. sep 2014 09:33

Ja præcis - det er fedt håber jeg kan nå at spare op til ham hurtigt :)
Alternativt skulle jeg så prøve at købe en middelmådig center mid, også købe cuadrado inden release - og efterflg. spare op til Pogba ?
Bonus spørgsmål
Ved du om man kan Loan pogba ??
+ har du et foreslag til en anden CM ? :) (billig)
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf LasseH » 22. sep 2014 09:41

Kimkjaer skrev:Ja præcis - det er fedt håber jeg kan nå at spare op til ham hurtigt :)
Alternativt skulle jeg så prøve at købe en middelmådig center mid, også købe cuadrado inden release - og efterflg. spare op til Pogba ?
Bonus spørgsmål
Ved du om man kan Loan pogba ??
+ har du et foreslag til en anden CM ? :) (billig)


Det kommer fuldstændigt an på din spillestil. Du skal være opmærksom på at Cuadrado er højrebenet, så det kan være vanskeligt at afslutte med ham når han trækker ind fra højre side. Men han vil ha' mange assists i sig, når han spiller en iskold Menez fri i feltet ;) Hvis du derimod holder af at fyre kanonen af med dine midtbanespillere, er det svært at finde en der kan hamle op med Poggefar. Det sku' lige være Guarin, som er en temmeligt alsidig midtbanespiller med et drøn af et højreben. Loan players har jeg ikke styr på, og synes egentlig også at det er noget fjollet noget..
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Kimkjaer » 22. sep 2014 09:51

LasseH skrev:
Kimkjaer skrev:Ja præcis - det er fedt håber jeg kan nå at spare op til ham hurtigt :)
Alternativt skulle jeg så prøve at købe en middelmådig center mid, også købe cuadrado inden release - og efterflg. spare op til Pogba ?
Bonus spørgsmål
Ved du om man kan Loan pogba ??
+ har du et foreslag til en anden CM ? :) (billig)


Det kommer fuldstændigt an på din spillestil. Du skal være opmærksom på at Cuadrado er højrebenet, så det kan være vanskeligt at afslutte med ham når han trækker ind fra højre side. Men han vil ha' mange assists i sig, når han spiller en iskold Menez fri i feltet ;) Hvis du derimod holder af at fyre kanonen af med dine midtbanespillere, er det svært at finde en der kan hamle op med Poggefar. Det sku' lige være Guarin, som er en temmeligt alsidig midtbanespiller med et drøn af et højreben. Loan players har jeg ikke styr på, og synes egentlig også at det er noget fjollet noget..


Jamen jeg kan godt lide spillere der dribler og er hurtige og gerne have min. 4 star skill - er kæmpe fan af Ibra - Ronaldo - neymar osv. :) - ( har lidt en svaghed overfor skills moves om de lykkes eller ej :-D )
men de nævnte spillere er jo helt ude fra min rækkevidde p.t.

Jeg er sku heller ikke den største fan af Loan players men man kan lige så godt udnytte det nu når man har chancen/ikke råd til at købe de spillere som er forholdsvis dyre :)
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf LasseH » 22. sep 2014 13:59

Jeg vil i øvrigt gerne opfordre alle der er interesseret i ultimate team til at tilføje mig som ven, så vi ka' få os nogle kampe :) Alle mine venner spiller playstation, så jeg har svært ved at få opbygget mig et netværk. På forhånd tak, og held og lykke med pakkerne allesammen ;)
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 22. sep 2014 14:02

bare tilføj drawndaugaard ;)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf bOOmer DK » 22. sep 2014 14:15

Bare tilføj mig også, jeg tror jeg kommer til at bruge meget tid på det......når kæresten og hverdagen ikke holder fast i mig :)

GT: bOOmer DK
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron