Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 20. sep 2014 06:48

Jeg fik Yedlin i en lille pack idag! han går for omkring 8 k? Skal jeg sælge ham eller?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 20. sep 2014 09:13

Jeg har ligeledes noget Xbox mønt som jeg gerne vil bytte over til noget PS mønt. Så hvis nogen har nogle PS coins og gerne vil have dem vekslet (har 10k) så skriv en PB :)

Jeg anvender handelskarakterer som vurdering af sikkerheden heri :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf NielsenDk » 20. sep 2014 09:25

Fnapz skrev:Jeg fik Yedlin i en lille pack idag! han går for omkring 8 k? Skal jeg sælge ham eller?


Jeg tror at han sælger for mest nu. Der er ikke mange der laver MLS hold når først spillet går igang.
Men det er trods alt kun et gæt :D
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde



Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 20. sep 2014 10:41

Nu har jeg haft spillet 6 timer (smidt ud midt under en kamp, tak ea) og jeg forstår ikke hvordan folk har fået så gode hold allerede? Er det held i packs? Jeg spillede mod en der nærmest havde et duplikeret Real hold, hvorimod min pt bedste spiller er Eriksen.
Jeg troede FUT ville starte stille op, men jeg er jo blevet kørt tværs over fra kamp 1..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Bulls85 » 20. sep 2014 11:48

Jeg har købt for lidt over 350kr coins til at starte med:) så pakke held er grunden til at jeg har mine hold... Det er jo heller ikke meget man kan nå på 6 timer:)
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf YCSMS » 20. sep 2014 14:05

Fnapz skrev:hvordan kan du allerede have så gode hold?????


Det gider han åbenbart ikke at svare på :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 20. sep 2014 14:08

YCSMS skrev:
Fnapz skrev:hvordan kan du allerede have så gode hold?????


Det gider han åbenbart ikke at svare på :)


Trading :) Der er et solidt plus på Captain'ens konto. Så det er et spørgsmål om at fange de rigtige spillere at handle med. Mange har allerede nu lavet nogle rigtigt solide hold.

Jeg har haft lidt svært ved at finde ud af, hvem jeg skulle handle med, men er ved at være på plads nu. Det skifter hurtigt, men det er bestemt til at tage at føle på.

Det er dog en skam at det er umuligt at handle consumables mere. Den uendelige mængde man kan have i klubben har smadret den mulighed desværre.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 20. sep 2014 14:09

YCSMS skrev:
Fnapz skrev:hvordan kan du allerede have så gode hold?????


Det gider han åbenbart ikke at svare på :)


Man kan stadig købe pakker ligesom I alle de andre spil. Der er en grund til man kalder FIFA 15 trialen for en Pack Opening trial, dadet er pretty much det eneste den bliver brugt til.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 20. sep 2014 14:10

nogen gode råd så?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 20. sep 2014 14:13

Fnapz skrev:nogen gode råd så?


Jeg er begyndt at køre efter mit system med at pille de spillere ud, som ser ud til at få en Team of the Week placering. Når de kommer i Team of the Week, så forsvinder deres normale kort ud fra pakkerne, og folk der ikke har råd til TOTW kortene vil køre efter hans normale kort, som så stiger i værdi.

I dag er der blevet scoret et hattrick, så jeg kører all in efter den spiller, da det er mit håb at han ryger i TOTW, samtidigt med at han kan parres med nogle af de bedste offensive kort i spillet (samt nogle af de vanvittigt overpowered silver-nationaliteter)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 20. sep 2014 14:15

Nogen gode hjemmesider til at se spillere som har præsteret meget godt? eller ved du det bare?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 20. sep 2014 14:18

Fnapz skrev:Nogen gode hjemmesider til at se spillere som har præsteret meget godt? eller ved du det bare?



Livescore-siderne er ganske glimrende til det formål :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 20. sep 2014 14:29

så har jeg også købt 10 stks, rondon ;)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 20. sep 2014 14:31

Det er jo lidt et sats, men går han på TOTW så er der mønt at tjene, hvis ikke, så er tabet begrænset.

Noget jeg har gjort meget i igår var at køre nogle high-rated bronzes ind på lave niveauer. Først se hvor mange af dem der var på markedet, og derefter selv køre ind og købe og prissætte. Nogle gange kan man diktere markedet fuldstændigt og selv bestemme prisen.

Den går stadigvæk idag på Xbox, men markedet på PS er desværre fucked.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron