Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 15-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Cena » 4. sep 2014 11:21

hahaha Mitzu. Det er nok den vildeste fail jeg har set!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 4. sep 2014 22:26

Så er der kommet nye ratings.

http://www.easports.com/fifa/news/2014/ ... ngs-top-50

Courtois har fået et velfortjent boost :-)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fischermand » 10. sep 2014 17:31

Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 13. sep 2014 12:10

Nu har jeg set mange af jer herinde plejer at kunne tjene kassen, og få klassehold. Jeg er type der ikke rigtig går op i trading og ikke rigtig har nogen coins..

Hvad vil jeres råd være her den 15. når webappen kommer?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 13. sep 2014 12:51

Fortryder næsten skiftet til PS4. Havde lidt coins stående på min Xbox 360 bruger og købte en sidste pakke. Bum.

http://share.pslife.dk/file/y2ezztk3mgr ... tc2ogi.png

(billedet er lidt stort så smider bare link)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 13. sep 2014 13:02

Slet ikke misundelig, slet ikke misundelig ...

Jeg håber fandme jeg kan trække en legend næste år! :(
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mhansen » 13. sep 2014 13:38

Er der nogle der kort kan forklare ultimate team og pro Club til en der har været væk fra gamet i mange år?

Jeg menes at have set eller spillet noget der hed be a pro, hvilkey jeg tror er pro Clubs nu. Altså man laver en spiller og styrer kun ham og opgraderer ham løbende med xp.
Hvordan fungerer det online med vlres xboxlife hold? Kan min spiller så kun spille for det hold eller spiller vi med f.eks. Man utd og så bliver man en rigtig spiller?

Ultimate team tror jeg er noget med at jeg bruger mine "op til 40 packs?" fra preorder til at få en masse spillere. Jeg spiller så kampe online?? Og får point som kan bruges på flere pakker og et bedre hold.
Kan jeg bruge mit hold både online og mod AI og samle point? Spiller man i ligaer eller er det bare random kampe?

Er jeg helt forvirret og har misforstået alt?
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 13. sep 2014 13:47

Mhansen skrev:Ultimate team tror jeg er noget med at jeg bruger mine "op til 40 packs?" fra preorder til at få en masse spillere. Jeg spiller så kampe online?? Og får point som kan bruges på flere pakker og et bedre hold.
Kan jeg bruge mit hold både online og mod AI og samle point? Spiller man i ligaer eller er det bare random kampe?

Er jeg helt forvirret og har misforstået alt?


Ultimate Team er i bund og grund bare det samme som gamle samlekort. Du køber pakker i 3 forskellige klasser (bronze, guld og sølv) alt efter spillernes og indholdets niveau. Bronze er dårligst, guld er bedst. Du får et hold i starten, og du skal så opbygge det, ved at købe nye spillere (på markedet eller finde dem i pakker). Pengene til det kan du få ved at trade på markedet (købe billigt, sælge dyrt) eller spille kampe on- og offline.

Du skal ikke bare have de bedste spillere, du skal sammensætte dem så de passer. Eksempelvis ved at finde nogle fra samme liga, klub, land eller lignende. Når du spiller mister de stamina og kontrakter, du finder fitness kort og kontrakter i pakkerne (eller køber dem på markedet).

De 40 pakker du får med er blot en ekstra bonus. Hvad du gør med indholdet i dem er op til dig (bruger dem eller sælger dem). Man spiller i ligaer, cups og/eller random kampe - det er op til den enkelte. Der er dog bonusser for at spille ligaer og rykke op.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mhansen » 13. sep 2014 14:21

@Tue - Ok så hvis deres stamina eller kontrakt udløber mister jeg spilleren? Eller skal han bare lige tankes op med et kort før han kan bruges igen?
Jeg går ud fra at flere hold godt kan have samme spiller?

Mere generelt, hvordan foregår en online liga i praksis? Det kræver jo at de forskellige spillere er online samtidigt så de kan spille mod hinanden. Kræver det man er online på bestemte tidspunkter? Eller kan man f.eks. Klare sine 2 lige kampe mod hinanden når begge tilfældigvis lige er online samtidigt? Her tænker jeg det kan være svært i en liga med fremmede.
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 13. sep 2014 15:26

Han skal bare tankes op igen, og kan sættes ved reserverne indtil du har fået gjort det :-)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Fnapz » 14. sep 2014 19:27

Hvornår tror i de åbner for web appen?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf tue69 » 14. sep 2014 20:42

Onsdag denne uge.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 15. sep 2014 20:53

Mange år siden jeg har set så meget frem til et nyt FIFA. Endnu flere lækre tiltag;
Billede
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. sep 2014 22:46

Det er skønt. Glæder mig blot endnu mere til FUT nu.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 15-Tråden

Indlægaf citysleeps » 16. sep 2014 15:09

Fantastisk nyhed angående Trade Offers og helt i orden at det fjernes fra FIFA15.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron