Xboxlife forum

FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

For sport fanatikere.

FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf IkkNico » 9. aug 2013 13:46

Bruun og undertegnet vil gerne spille lidt fodbold sammen i den kommende sæson, men hvad skal vi vælge?

Der er et eneste kriterie:
Vi skal kunne spille sammen over Xbox Live mod computeren, og ikke kun i enkelte kampe. Der skal være noget at spille for, fx. en liga-titel, oprykning osv.

Det er helt OK, hvis kun en spiller kan være manager (styre indkøb, holdopsætning osv), så længe vi kan spille alle kampe på samme hold mod computeren.

Hvilken serie tilbyder dette?

Jeg ved FIFA indtil videre kun giver mulighed for at spille mod andre mennesker over XBL (fx. 2 vs 2), men måske retter EA op på dette i FIFA 14?

PES har Master League, men kan man deltage i denne med 2 mand over XBL?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf CaptainKicker » 9. aug 2013 13:55

Nope, det kan man ikke i PES2013 i hvertfald, og det er ikke annonceret som en feature i PES 2014. Desværre.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf IkkNico » 9. aug 2013 13:57

Øv :( ... Så gider jeg ikke købe et fodboldspil i år
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf IkkNico » 9. aug 2013 16:49

Måske (et stort måske) er der et lille håb, idet NHL 13 med sin GM Connected League tilbyder præcis det jeg efterlyser, og både NHL og FIFA serien udvikles af EA Canada ... På den anden side, havde EA nok annonceret sådan en game-mode for længst, hvis den kom
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf Fnapz » 9. aug 2013 18:52

altså.. Kan jeg og en ven på en anden maskine, være sammen med 2 andre online?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf IkkNico » 9. aug 2013 19:19

Nej, kan jeg og en ven på en anden maskine spille sammen mod computeren, eller i dette tilfælde Xboxen. Har fundet ud af, at man kan i PES, men kun venskabsskampe
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf IkkNico » 18. aug 2013 16:26

Gid 2K Sports ville lave et fodbold-spil, tror det kunne blive godt.

Så lige hvordan man udvikler sin spiller i NBA 2k13, og det er noget jeg 1000 gange hellere ville beskæftige mig med, end at FIFAs unlock system, hvor man er tvunget til at lave x antal mål på en bestemt måde, eller x antal specifikke afleveringer osv.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf himmelfisk » 18. aug 2013 17:34

IkkNico skrev:Gid 2K Sports ville lave et fodbold-spil, tror det kunne blive godt.

Så lige hvordan man udvikler sin spiller i NBA 2k13, og det er noget jeg 1000 gange hellere ville beskæftige mig med, end at FIFAs unlock system, hvor man er tvunget til at lave x antal mål på en bestemt måde, eller x antal specifikke afleveringer osv.


Tror det kommer næste år :) - Har du set hvordan NHL 14 er, med Pro player, hvor du nærmest har et "liv" ved siden af spillet?
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf HN » 18. aug 2013 19:06

himmelfisk skrev:
IkkNico skrev:Gid 2K Sports ville lave et fodbold-spil, tror det kunne blive godt.

Så lige hvordan man udvikler sin spiller i NBA 2k13, og det er noget jeg 1000 gange hellere ville beskæftige mig med, end at FIFAs unlock system, hvor man er tvunget til at lave x antal mål på en bestemt måde, eller x antal specifikke afleveringer osv.


Tror det kommer næste år :) - Har du set hvordan NHL 14 er, med Pro player, hvor du nærmest har et "liv" ved siden af spillet?



Har du et link?
Billede
HN
Niveau 3
 
Indlæg: 230
By: Esbjerg


Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf IkkNico » 18. aug 2013 19:39

HN skrev:Har du et link?

Ja tak, det vil jeg gerne se
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf Jobbermann » 2. sep 2013 12:06

IkkNico skrev:
HN skrev:Har du et link?

Ja tak, det vil jeg gerne se


+1
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: FIFA 14 vs PES 2014 - co-op

Indlægaf ztuphar » 2. sep 2013 12:34

IkkNico skrev:Bruun og undertegnet vil gerne spille lidt fodbold sammen i den kommende sæson, men hvad skal vi vælge?

Der er et eneste kriterie:
Vi skal kunne spille sammen over Xbox Live mod computeren, og ikke kun i enkelte kampe. Der skal være noget at spille for, fx. en liga-titel, oprykning osv.

Det er helt OK, hvis kun en spiller kan være manager (styre indkøb, holdopsætning osv), så længe vi kan spille alle kampe på samme hold mod computeren.

Hvilken serie tilbyder dette?

Jeg ved FIFA indtil videre kun giver mulighed for at spille mod andre mennesker over XBL (fx. 2 vs 2), men måske retter EA op på dette i FIFA 14?

PES har Master League, men kan man deltage i denne med 2 mand over XBL?


Har savnet præcis samme funktionalitet i en årrække nu, det er utroligt, at EA ikke har inkluderet det i FIFA endnu :-(
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron