Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf jepsen80 » 4. jul 2014 15:14

Don Drift skrev:Ja i får den lige her, skrev en kommentar til nyheden på forsiden:

FIFA 14 er til dato det værste FIFA nogensinde.

Det er simpelthen det mest tilfældige spil i hele serien. Det kan ikke tælles, om du så brugte et år på det næsten, hvor mange gange jeg har lukket mål ind, selvom jeg har domineret en modstander fuldstændig, pga. noget "tilfældigt".

Dette være en mærkelig nedfaldsbold, der tilfældigvis rammer min egen spiller og ryger lige over i skødet på modstanderen. Dette være en tackling, der pludselig bliver til et kontra angreb, pga. mine spillere løber sammen. Dette være min målmand, der af uforklarlige grunde vælger, at parere en ellers nem bold, som en 5. divisions målmand i Jylland ville kunne gribe. ALT SAMMEN FUCKING TILFÆLDIGT.

Jeg hader, hader, hader FIFA 14, og alene det spil var nok 70% grund til, at jeg til sidst gav op og valgte at sælge min Xbox 360.

Jeg har levet godt lige siden, slut med frustrationer, hvilket er dejligt, men derved også slut med fodbold i den virtuelle verden. Hvilket er trist.

Dog hænder det, at jeg ind imellem bliver mindet om hvor RØV elendigt det spil er, f.eks. når der kommer en nyhed. Jeg bliver simpelthen nødt til at lufte min frustration!

... og det er sagligt. Jeg har spillet FIFA siden det kom til konsollerne i sin tid (PS1 osv.), har over 1.000 FUT kampe på CV'et pr. FIFA titel de sidste 4 år, og kan SAGTENS tollorere nederlag osv. - alle FIFA spillere mener jo de er den bedste i verden, men jeg ser realistisk på det. Men nøj hvor er 14'eren dog én stor pærevælling.

Desuden tabte PES kampen for 2 år siden, så drop den snak. EA har "monopol", og når nu de har det, så har de fandme også at lave noget ordentligt.

Beder til de højere magter om dog ikke 2kSports ville komme ind i kampen, evt. gå sammen med Konami, eller what not. I don't care...


TL;DR : FIFA 14 stinker og har alle dage stunket


Tilfældigt? Er det derfor det næsten er de samme spillere der kæmper om fiwc hvert år? Tror bare det er dig der er random
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 4. jul 2014 15:39

@Jepsen
Der er en verden til forskel på FUT og season. Prøv at spil 2 kampe efter hinanden. Er ret sikker på det er FUT delen Don Drift er irriteret over.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 9. jul 2014 17:11

Nogle der ved hvornår Fifa 15 Web appen kommer? :)
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 9. jul 2014 17:44

et gæt... ca. 14 dage før release af spillet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf LasseH » 13. jul 2014 12:04

Er der nogen der har erfaring med at sælge coins på diverse buy/sell FUT coins sider? Jeg sælger mine spillere og står så tilbage med 4-5 mio coins jeg gerne vil af med.
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf LasseH » 27. jul 2014 13:37

Er der virkelig ingen der har erfaring med det?
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf citysleeps » 3. aug 2014 14:44

Jeg har ligget i 1. division i FUT, og er nu rykket ned i en lavere division og taber ALT. Jeg plejede at overleve nedrykning fra 1. division, med ca 60/70% vundet kampe. Men nu har jeg tabt de seneste 15 kampe i træk, hvilket er ganske frustrerende. Det er jo altid random, hvem man bliver parret med, men har i andre også oplevet disse ujævne sæsoner?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 3. aug 2014 18:46

citysleeps skrev:Jeg har ligget i 1. division i FUT, og er nu rykket ned i en lavere division og taber ALT. Jeg plejede at overleve nedrykning fra 1. division, med ca 60/70% vundet kampe. Men nu har jeg tabt de seneste 15 kampe i træk, hvilket er ganske frustrerende. Det er jo altid random, hvem man bliver parret med, men har i andre også oplevet disse ujævne sæsoner?


EA påstår det alt sammen sker oppe i dit hoved. Jeg har flere gange oplevet det samme, og det virker som om alle uheld rammer en selv og modstanderne laver de mest latterlige mål. Der er mange meninger om hvorvidt handikap eksisterer eller ej, men jeg er i hvert fald ikke i tvivl.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 6. aug 2014 09:15

Nogle der ved præcis / meget sikker på hvornår fifa 15 wep appen kommer?
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 6. aug 2014 12:01

Omkring den 16.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 6. aug 2014 12:43

August?
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf citysleeps » 6. aug 2014 13:19

September, vel.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Combio » 8. aug 2014 00:12

Har i nogle metoder eller teknikker til at vinde onlinekampe? Jeg kan ikke forstå hvordan jeg kun kan have scoret 2 mål de sidste 3 kampe. Jeg har et virkelig godt hold (efter min mening) men jeg forstår ikke hvordan jeg nogle gange kan vinde 5-2 f. eks. og så tabe 3 - 0 :(

http://www.futhead.com/14/squads/15691343/
http://www.futhead.com/14/squads/15691560/
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fischermand » 12. aug 2014 18:33

Schmeichel og Laudrup brødrene er med i fut 15 som legends, fandme Nice.
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Atticus » 12. aug 2014 20:34

Combio skrev:Har i nogle metoder eller teknikker til at vinde onlinekampe? Jeg kan ikke forstå hvordan jeg kun kan have scoret 2 mål de sidste 3 kampe. Jeg har et virkelig godt hold (efter min mening) men jeg forstår ikke hvordan jeg nogle gange kan vinde 5-2 f. eks. og så tabe 3 - 0 :(

http://www.futhead.com/14/squads/15691343/
http://www.futhead.com/14/squads/15691560/


Jeg var også kørt tør i det, og tabte rigtig mange kampe, indtil jeg for nyligt fik anbefalet at prøve en 5-2-2-1 opstilling. Har altid hadet at spille mod 5 i forsvaret, og svoret at jeg ikke skulle prøve det nogensinde. Nu er det den eneste jeg spiller med, og kommer på rigtig mange winnning streaks.

Jeg kører pt med disse spillere, men kan sagtens gøres langt billigere, med fx Sturridge og Schüerle i stedet for Hazard og Aguero.

http://www.futhead.com/14/squads/15897742/
Atticus
Niveau 2
 
Indlæg: 151
By: Thisted


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron