Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 24. apr 2014 19:44

Enig med Kicker.

Jeg spiller ikke selv FUT lige pt. Kan se der er begyndt at komme TOTS. Det er kun første TOTS der er kommet ud ikke? Community eller hvad det hedder. De er ikke kommet i de andre ligaer endnu vel?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 24. apr 2014 19:46

Most Consistent er den første og eneste TOTS der er kommet :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf lucas suarez » 24. apr 2014 19:51

CaptainKicker skrev:Han ser OK ud. Men en CAM med under 80 i passing ville jeg ikke kunne leve med.


Altså jeg skal have købt en TOTS fra Bundesligaen men hvem syntes du CaptainKicker? :wink:
lucas suarez
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 24. apr 2014 20:13

CaptainKicker skrev:Most Consistent er den første og eneste TOTS der er kommet :-)


Roger. Tak for svar :) Er flere gange blevet fristet af at vende tilbage til FUT. Men magter det bare næsten ikke. Er spillet lige så broken på next-gen mht. 45+ minutters mål, tilfældigheder og sådan?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 24. apr 2014 21:25

lucas suarez skrev:
CaptainKicker skrev:Han ser OK ud. Men en CAM med under 80 i passing ville jeg ikke kunne leve med.


Altså jeg skal have købt en TOTS fra Bundesligaen men hvem syntes du CaptainKicker? :wink:


Well, Volland ser fin ud som RW, selvom jeg nok ville have brugt ham som RF. Hvis du prøver ham, så må du lige sige om han er noget værd. Går til omkring 40-50k.

Cena skrev:
CaptainKicker skrev:Most Consistent er den første og eneste TOTS der er kommet :-)


Roger. Tak for svar :) Er flere gange blevet fristet af at vende tilbage til FUT. Men magter det bare næsten ikke. Er spillet lige så broken på next-gen mht. 45+ minutters mål, tilfældigheder og sådan?


Altså, jeg føler nogen gange at spillet går i mod mig, men med det hold jeg har (længere oppe), så kører jeg meget godt, samt med mit Sub hold. Så all-in-all, det sker, men knap så meget som på 360.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 30. apr 2014 16:33

Så er BPL TOTS kommet:
Billede
Jeg satser på at købe Ramsey, hvem har I tænkt jer at købe?
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. apr 2014 19:36

Gerrard, uden tvivl. Måske Kompany & Sterling.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 30. apr 2014 19:47

Hold kæft et hold mand. EA kommer til at tjene knaster!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. apr 2014 22:57

Jeg har sat og tradet en del. Nåede og få solgt min IF Yaya, og kan nå for den salgspris + 200k købe hans TOTS :D

Skal lige få alt på plads, og så kan jeg få et sygt hold. Glad for jeg solgte mine IFs i god tid. :)

Edit: 2,6 mio coins as of now. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Combio » 1. maj 2014 12:41

Har idag fået både TOTS Lallana og TOTS Sterling. Det kunne ikke blive bedre! FYI jeg fik dem i 15k pakkerne.
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Glide » 3. maj 2014 07:40

CaptainKicker, hvorfor har De Gea ikke fuld chemistry på dit billede?
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 3. maj 2014 08:03

Glide skrev:CaptainKicker, hvorfor har De Gea ikke fuld chemistry på dit billede?


Der er kun svagt link. Det er kun liga der binder dem. Ingen fra Man United eller Spanien.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 3. maj 2014 11:43

Men de Gea havde også fuld chem anyways. Dog solgte og byttede jeg alle mine spillere fra det squad (- et par af dem), og brugte million-overskudet fra da jeg solgte Bergkamp til at bygge det ultimative hold. Endte på ca. 3 millioner coins, som jeg har brugt hele spillet på at optjene, lige med minus af tabet af coins på MOTM RVP & Legend George Weah. Jeg fik IF Yaya til en billig slat coins i starten og solgte ham for 300k profit inden TOTS blev announced, samt jeg har optjent en helvedes masse coins på at købe dyre IF's billigt, og solgt dem når de steg.

Bare lige for at afvise at nej, jeg køber ikke coins. Jeg har købt lidt FIFA points og købt lidt packs, men det gav ikke det vilde antal coins. Kan se på min købs-priser kontra markedet lige nu at en del af de her spillere er købt billigere end hvad de er værd nu i øvrigt, men det kommer af at de fleste er steget siden dag 1, hvor jeg købte.

Så her er mit squad jeg har brugt alt, alt for mange timer på at opnå:

Billede

Cavani får desværre kun 8 chem, men han er virkelig så god, at det ikke betyder det helt vilde.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 3. maj 2014 17:43

Det er godt nok et voldsomt hold ;) - godt gået...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 3. maj 2014 18:45

Kan sige så meget, at jeg har vundet en helvedes masse kampe, og kun tabt et par stykker. Cavani scorer stort set alle mål.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron