Xboxlife forum

le Tour de France 2013 the game tråden

For sport fanatikere.

le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 15. jun 2013 17:35

Så er spillet over alle spil tilbage... le Tour de France 2013 the game 8)
Jeg er ved der er rigtig mange som ser frem til det her spil ud over mig... eller ikke :lol:
Men jeg glæder mig og der er simpelthen ikke noget bedre end at spille Touren om formiddagen og se den om eftermiddagen :wink:
Det ser ud til at der er sket mange store forbedringer siden det første spil for 2 år siden

Udgivelsesdato
Sat til 28 juni i Europa

Trailer
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 15. jun 2013 17:36

Specielt coop ser lækkert ud :-D
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Lowlandet » 15. jun 2013 17:38

Kommer der en doping dlc?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 15. jun 2013 17:40

Det må næsten have været med i overvejelserne ;)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. jun 2013 18:07

Trailer og Covers ser fede ud. Men synes bare altid gameplayet er ret... Ringe. Dog er PCM på PC et godt management spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Scooter dk » 15. jun 2013 18:08

Man skulle kunne koble det op med en hometrainer, det kunne være mega fedt.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Revorge » 15. jun 2013 18:08

Lowlandet skrev:Kommer der en doping dlc?


At folk er skeptiske overfor cykelsporten og de der udøver den, - kan jeg sagtens forstå, - efter mange år med afsløringer og rygter af alverdens art, men at kreativiten ikke rækker længere end at skrive "doping, epo, narkomaner" og dets lige, synes jeg sgu ærligtalt er en smule sørgerligt... Er sikker på i kan komme på noget bedre og betydeligt sjovere, hvis i lige afsætter 5min :wink:

-Hvad spillet angår, så ser det sgu udmærket ud, når man kigger traileren, men synes desværre gameplay plejer at skuffe fælt... Ideen om et TDF spil er skam udmærket, men det er åbenbart ikke sådan lige at føre ud i livet... PCM spillene plejer dog som en anden nævner, at være nogenlunde hæderlige.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. jun 2013 18:15

Scooter dk skrev:Man skulle kunne koble det op med en hometrainer, det kunne være mega fedt.


Haha, det kunne faktisk være vildt. Jeg havde købt TDF spillet så.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 15. jun 2013 18:29

Har haft alle PCM spil de sidste 8 år, pånær sidste år, fordi jeg har mac og ikke gider installere windåse på
men ja det er to helt forskellige spil men jeg elsker at angribe op af de skide bjerge :lol:
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf DJan.dk » 16. jun 2013 16:04

Det er forudbestilt! :) Det er seriøst det eneste spil jeg ser frem til denne sommer, og sådan var det vist også sidste år. De har nu lavet nogle rigtig interessante tweaks, så jeg er sikker på at det nok skal blive godt. I årets udgave kan man køre hele etapper, fremfor mindre sektioner som tidligere, men etappernes målestok og længde har de så ændret så det ikke bliver for langtrukkent. Og ja en fast forward funktion er også sexy!

Tour på TV2, Tour på Xbox, Leader 1 - Hell of the North + kolde øl med et par guttere, så ruller det. :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf DJan.dk » 18. jun 2013 11:23

Det kommer da allerede her på torsdag, kan jeg se. Release var ellers d. 27 for 2 uger siden da jeg bestilte. Smukt!

Jeg kan se at der er nogle nemme achievements i år. Det er i hvert fald væsentligt nemmere end de forrige 2 år, men de er mere "åbne" hvilket jeg altid synes er godt.
http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Derp » 18. jun 2013 11:45

Ærgeligt at det ikke er et Arcade spil. Jeg synes at 300kr er lige i overkanten for dette spil :) og det værste er at når det så er faldet i pris, så er touren overstået :)
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Slimjay DK » 18. jun 2013 11:48

Virket det med kinect, så man kan sidde på en kondicykel og give den gas :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf tue69 » 18. jun 2013 11:49

Jeg anmeldte 2011-versionen på et andet site. Det eneste spil jeg har givet den ultimative bundkarakter i min anmelderkarriere :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf DJan.dk » 18. jun 2013 12:57

tue69 skrev:Jeg anmeldte 2011-versionen på et andet site. Det eneste spil jeg har givet den ultimative bundkarakter i min anmelderkarriere :D


Jeg forstår godt hvorfor man giver det en bundkarakter - det gør jeg virkeligt. Gameplayet har været dårligt og klodset, og mulighederne begrænsede. Men nu er jeg en tour-geek der elsker cykling så det har faktisk været en no-brainer for mig alle 3 gange nu. De fleste der køber det her spil har det nok sådan lidt på samme måde, og det er nok derfor udviklerne ikke droppede spillet efter 11-udgaven. Det skal så også siges at der er nogle pæne forbedringer her i det nye, men jeg tror stadig at man skal kunne lide cykling generelt, for at kunne nyde det. Og det er nok heller ikke en garanti, for jeg er sikker på at anmelderne vil hugge det ned igen, mens nogle tour/cykelfans vil kunne hygge sig med det. :)

Jeg har ingen PC længere, så PCM er ikke en mulighed, så jeg må "nøjes" med dette. De sidste to udgaver har jeg i hvert fald brugt meget tid på, så 330 kr er fair for mit vedkommende.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron