Xboxlife forum

le Tour de France 2013 the game tråden

For sport fanatikere.

Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 18. jun 2013 13:02

DJan.dk skrev:Det kommer da allerede her på torsdag, kan jeg se. Release var ellers d. 27 for 2 uger siden da jeg bestilte. Smukt!

Jeg kan se at der er nogle nemme achievements i år. Det er i hvert fald væsentligt nemmere end de forrige 2 år, men de er mere "åbne" hvilket jeg altid synes er godt.
http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/

Er det allerede på torsdag?
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Derp » 18. jun 2013 13:05

Jomuhs skrev:
DJan.dk skrev:Det kommer da allerede her på torsdag, kan jeg se. Release var ellers d. 27 for 2 uger siden da jeg bestilte. Smukt!

Jeg kan se at der er nogle nemme achievements i år. Det er i hvert fald væsentligt nemmere end de forrige 2 år, men de er mere "åbne" hvilket jeg altid synes er godt.
http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/

Er det allerede på torsdag?


Ja
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 18. jun 2013 13:06

Fedt :-D
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf tue69 » 18. jun 2013 13:13

DJan.dk skrev:
tue69 skrev:Jeg anmeldte 2011-versionen på et andet site. Det eneste spil jeg har givet den ultimative bundkarakter i min anmelderkarriere :D


Jeg forstår godt hvorfor man giver det en bundkarakter - det gør jeg virkeligt. Gameplayet har været dårligt og klodset, og mulighederne begrænsede. Men nu er jeg en tour-geek der elsker cykling så det har faktisk været en no-brainer for mig alle 3 gange nu. De fleste der køber det her spil har det nok sådan lidt på samme måde, og det er nok derfor udviklerne ikke droppede spillet efter 11-udgaven. Det skal så også siges at der er nogle pæne forbedringer her i det nye, men jeg tror stadig at man skal kunne lide cykling generelt, for at kunne nyde det. Og det er nok heller ikke en garanti, for jeg er sikker på at anmelderne vil hugge det ned igen, mens nogle tour/cykelfans vil kunne hygge sig med det. :)

Jeg har ingen PC længere, så PCM er ikke en mulighed, så jeg må "nøjes" med dette. De sidste to udgaver har jeg i hvert fald brugt meget tid på, så 330 kr er fair for mit vedkommende.


Jeg elsker Tour'en, men 2011-versionen var bare så klodset og tåbelig. Men hey, det kan vel så kun gå fremad derfra :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 19. jun 2013 19:59

@Derp
Skriver du lige herinde hvis du får spillet imorgen, for så må jeg lige få det købt :)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf DJan.dk » 19. jun 2013 20:25

Jomuhs skrev:@Derp
Skriver du lige herinde hvis du får spillet imorgen, for så må jeg lige få det købt :)


Coolshop har sendt mit i dag.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 19. jun 2013 20:28

DJan.dk skrev:
Jomuhs skrev:@Derp
Skriver du lige herinde hvis du får spillet imorgen, for så må jeg lige få det købt :)


Coolshop har sendt mit i dag.

Okay, så må jeg op og snakke med dem i Elgiganten, om at få det før deres release som er sat til D. 27 :)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 20. jun 2013 11:43

Nogen som har modtaget idag? Elgiganten vil ikke sælge spillet før den 27
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 20. jun 2013 12:06

Okay så er det bestilt fra coolshop, og må meget gerne komme i morgen :-D
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 20. jun 2013 20:28

Er der nogen som har haft lejlighed til at spille spillet? :)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Derp » 20. jun 2013 20:34

Sorry, det var ikke mig som ville købe det på release. Jeg venter til jeg har læst nogle anmeldelser af spillet og til det er faldet i pris... :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 20. jun 2013 20:38

Derp skrev:Sorry, det var ikke mig som ville købe det på release. Jeg venter til jeg har læst nogle anmeldelser af spillet og til det er faldet i pris... :D

Ja, der så jeg da forkert :)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf DJan.dk » 21. jun 2013 10:46

Jeg legede lidt med det i går.

Det er nok på niveau med 2012-versionen. Synes ikke at nogle af de nye tiltag er blevet udført på den bedste måde. Der sker nogle mystiske ting nogle gange, da styringen, og specielt holdstyringen, er lidt klodset. Der er f.eks. en FANTASTISK funktion, hvor man kan holde RB nede hvorefter ens rytter så vil ligge sig på hjul bag den rytter der er foran, og dermed bruge den energi der skal til for at følge med. Lækkert, nemt og lige som det skal være! Men hvis rytteren foran begynder at sprinte, så vil ens yde-evne ryge helt ned på 0 automatisk, hvor han egentligt burde sprinte med. Altså han holder ikke engang den samme fart, han sænker farten meget hurtigt istedet. Når det sker, så er det helt umuligt at komme med ind i kampen igen. Stor risiko for controller damage! ](*,)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: le Tour de France 2013 the game tråden

Indlægaf Jomuhs » 30. jun 2013 16:07

Har haft alle spil, og det her er det klart værste, i de to foregående spil skulle man kæmpe for at komme op af bjerget, og virkelig vælge det HELT rigtige tidspunkt at angribe på og det kunne tage et kvarter per bjerg!

Men nu kan man køre hele etapen og derfor er de virtuelle km kortere og et bjerg tager nu 5 min, så det er helt umuligt at få ordentligt afstand til andre ryttere når de kan indhente et forsping på "50 sek, på 5 sekunders angreb

For mig er det her spil den største skuffelse længe som en kæmpe tour fan og en fan alle cycling games, selvom de virkelig har gjort fremskridt på visse punkter, såsom at man kan skifte rytter undervejs

Selvom det her spil var et skridt frem og to tilbage så ender jeg selvfølgelig med at købe det næste år igen men hold nu op hvor er jeg super skuffet, da det her skulle have været kulminationen på to gange middelmådige spil :-(
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron