Xboxlife forum

Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

For sport fanatikere.

Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf TigerJax007 » 17. apr 2013 07:57

hehe - ja, jeg kender det godt . Jeg lavede selv en bogie og en double bogie på 2 huller lige efter hinanden. Og så faldt det helt fra hinanden. Det så sgu fornuftigt ud da jeg var 7 under efter 12 huller. Der var der da stadig en reel mulighed for at hente Bugi, men så gik det helt galt.
Min golfer er stadig ikke god nok til power. Jeg har stadig ikke lavet min første eagle fordi han ikke har længde nok i sit spil. Det bliver godt når den del kommer med. Sådan har det været de andre år.

Fedt med tilslutningen - men den kan stadig blive meget bedre. Sig det endelig videre hvis I kender nogen, der spiller :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf KingHans » 17. apr 2013 14:11

skal nok sige det videre, det er ret fedt med disse CC tourneringer. :)
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf BugiDk » 20. apr 2013 01:11

Hvilken sværhedsgrad spiller i ellers på gutter? mig selv kører på Simu sværhedsgrad med få ændringer, til en bonus af 4.70 x multiplier, syntes spillet giver mere mening så svært :)
BugiDk
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Højbjerg


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf TigerJax007 » 20. apr 2013 09:44

BugiDk skrev:Hvilken sværhedsgrad spiller i ellers på gutter? mig selv kører på Simu sværhedsgrad med få ændringer, til en bonus af 4.70 x multiplier, syntes spillet giver mere mening så svært :)


Det gjorde jeg også selv engang - men dengang spillede jeg også Tiger Woods 15 timer om ugen og aldrig andet end Tiger Woods. Nu om dage får jeg slet ikke spillet nok da jeg spiller så meget forskelligt. Derfor kan jeg ikke være med på det nivaeau længere. Spiller i øjeblikket på sådan et niveau, der ligger omkring Tour Pro. Dog spiller jeg med spin.

Men med lidt træning skulle jeg da gerne komme derop ad igen :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf BulletEyeDk » 20. apr 2013 13:34

Godt initiativ med country clubben for xboxlife - jeg har netop fået spillet ind af døren, regner med at joine clubben snart ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf BugiDk » 25. apr 2013 14:48

Wuhuu så blev jeg sgu endelig Legend of the Tour med 14/14 Career goals completed.. Fede nok items man for af det :D
BugiDk
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Højbjerg


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf KingHans » 19. maj 2013 21:57

Er i alle stoppet?
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf BulletEyeDk » 20. maj 2013 08:04

Nej bestemt ikke, men indrømmet det er noget tid siden jeg har spillet tiger woods... har bare ikke haft tiden
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf TigerJax007 » 21. maj 2013 05:43

KingHans skrev:Er i alle stoppet?


Jeg har været på 3 ugers ferie, men er tilbage nu. Skal helt sikkert have TW i maskinen igen. Så nej! Er bestemt ikke stoppet :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf KlumpeStumpen » 22. maj 2013 11:28

jeg har lige modtaget mit Tiger Woods 14 med posten idag, så jeg kommer ombord senere idag eller imorgen
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf BugiDk » 23. maj 2013 13:34

Heller ikke her, var lige på ferie i 14 dage :D men jeg osse tilbage igen :)
BugiDk
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Højbjerg


Re: Xboxlife Country Club - Tiger Woods 14

Indlægaf Banno » 3. jun 2013 11:03

Jeg har også meldt mig ind i 'klubben' (GT 'Aalaf'). Håber nogen kommer online og spiller snart :)
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron