Xboxlife forum

Hvornår lukkes der for servere ?

For sport fanatikere.

Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf jacob-ls » 30. mar 2013 18:41

Hejsa,

Jeg har lige fundet et af mine yndlingsspil frem NHL 08, og ville spille online, men den siger bare at EA's servere ikke er online. Bliver der normalt lukket for serverne på ældre spil ?

Med venlig hilsen

Jacob
jacob-ls
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf Morten Skou » 30. mar 2013 18:44

Ja, EA lukker for serverne med jævne mellemrum.

Her i januar 2013, blev der lukket for *11 spillene, så det må være et godt stykke tid siden at NHL 08 blev slukket.

http://www.xboxlife.dk/news/10150/ea-sl ... rvere.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf IkkNico » 30. mar 2013 18:54

Så titlen på tråden, og vidste bare med det samme, at en eller anden stakkel havde k'bt en ældre EA titel
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf Batista dk » 9. maj 2013 14:06

EA er generelt lidt for hurtige til at lukke ned for deres online spil. imo der vel en årsag til at de er blevet kåret til det ringeste firma i usa 2 år i træk nu. :/
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Re: Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf Cena » 9. maj 2013 17:38

Desværre lukker EA meget hurtigt ned for serverne i deres spil. Det er sku noget svineri, da den normale dansker ikke ved dette før de har købt spillet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf Morten Skou » 9. maj 2013 17:40

De burde faktisk advare om det i butikkerne... mange spil kan jo være OK uden online (prisen på disse spil er jo også typisk ret lave da de er gamle), men hvis man forventer at online virker og det står på coveret, så synes jeg at det er fair at man bliver skuffet.

Jeg er dog ret sikker på at man kan aflevere det tilbage til butikken og få pengene retur, de sælger jo et misvisende produkt?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf Cena » 9. maj 2013 17:45

Morten Skou skrev:De burde faktisk advare om det i butikkerne... mange spil kan jo være OK uden online (prisen på disse spil er jo også typisk ret lave da de er gamle), men hvis man forventer at online virker og det står på coveret, så synes jeg at det er fair at man bliver skuffet.

Jeg er dog ret sikker på at man kan aflevere det tilbage til butikken og få pengene retur, de sælger jo et misvisende produkt?


Sådan burde det i hvert fald forholde sig efter MIN mening.
Men om det praktiseres i butikkerne ved jeg faktisk ikke. Jeg har desværre min tvivl.

Men som du nævner er prisen på et spil som NHL 08 nok noget der ligner 30 kr. men der bør stadig informeres om det i butikken.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf DKsDEVIL » 9. maj 2013 17:50

Det burde være et krav at spil der kræver man er online må der ikke lukke serverne, ellers burde der under online stå kun online frem til år xxxx.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Hvornår lukkes der for servere ?

Indlægaf Morten Skou » 9. maj 2013 18:02

DKsDEVIL skrev:Det burde være et krav at spil der kræver man er online må der ikke lukke serverne, ellers burde der under online stå kun online frem til år xxxx.


Tjah både og - jeg kan sagtens forstå at de lukker servere, hvis der kun er 1% der forsat bruger dem (det var så vidt jeg husker det som EA meldte ud om). Men information i butikkerne ville være en fin gestus :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron