Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Mitzurugi » 22. mar 2013 15:58

Fatter ikke hvordan du har lavet sådan et sukkerhold Tue :-k
Her er mit hold so far http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... JrKU5n:360
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Cena » 22. mar 2013 16:08

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 22. mar 2013 17:13

Tålmodighed er vejen frem Mitzu :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Marcusnoergaar » 22. mar 2013 19:12

Jeg er frisk, men hvilken slags hold blev det besluttet det skulle være? :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 23. mar 2013 11:14

Marcusnoergaar skrev:Jeg er frisk, men hvilken slags hold blev det besluttet det skulle være? :)


Det er vel irrelevant så længe de er opbygget på discard metoden :)

Natten gav ikke rigtigt noget udbytte for mig. Kæmper lidt med min 3-mands midtbane på mit BPL hold. Scholes, Granero og Adam er næppe noget, der får modstanderne til at ryste i bukserne.

Til gengæld kunne jeg godt finde på at hive mit Serie A hold online og se, om det kan klare sig - det er blevet ret stygt med Jovetic i angrebet. Man kunne drømme om Miccoli men arh :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Marcusnoergaar » 23. mar 2013 17:58

tue69 skrev:
Marcusnoergaar skrev:Jeg er frisk, men hvilken slags hold blev det besluttet det skulle være? :)


Det er vel irrelevant så længe de er opbygget på discard metoden :)

Natten gav ikke rigtigt noget udbytte for mig. Kæmper lidt med min 3-mands midtbane på mit BPL hold. Scholes, Granero og Adam er næppe noget, der får modstanderne til at ryste i bukserne.

Til gengæld kunne jeg godt finde på at hive mit Serie A hold online og se, om det kan klare sig - det er blevet ret stygt med Jovetic i angrebet. Man kunne drømme om Miccoli men arh :D


Okay super, det var mest fordi der tidligere blev foreslået en almindelig turnering, så ville være sikker på at det blev med discard metoden. Så begynder jeg at strikke et hold sammen :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf kapslund » 24. mar 2013 22:38

Fucking nice ide med at lave et hold til de priser :D :D jeg er gået totalt bud-amok !! jeg må have budt på mindst 1000 spillere de sidste 2 dage, men jeg har sgu også snart det hold jeg havde i tankerne fra start af :D

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... Lw7VqS:360
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Haugboelle » 24. mar 2013 23:26

kapslund skrev:Fucking nice ide med at lave et hold til de priser :D :D jeg er gået totalt bud-amok !! jeg må have budt på mindst 1000 spillere de sidste 2 dage, men jeg har sgu også snart det hold jeg havde i tankerne fra start af :D

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... Lw7VqS:360


Lækkert hold, sygt nok du har fået hevet giovinco hjem! :-)

Har selv fået et par fornuftige forstærkninger på mit argentiner hold, mangler lidt i forsvaret så det på plads. Har måttet gå lidt på kompromis med formation og position for at få nogle af de spillere jeg ville ha.


Hvornår starter vi med kampe? :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf kapslund » 24. mar 2013 23:46

Haugboelle skrev:
kapslund skrev:Fucking nice ide med at lave et hold til de priser :D :D jeg er gået totalt bud-amok !! jeg må have budt på mindst 1000 spillere de sidste 2 dage, men jeg har sgu også snart det hold jeg havde i tankerne fra start af :D

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... Lw7VqS:360


Lækkert hold, sygt nok du har fået hevet giovinco hjem! :-)

Har selv fået et par fornuftige forstærkninger på mit argentiner hold, mangler lidt i forsvaret så det på plads. Har måttet gå lidt på kompromis med formation og position for at få nogle af de spillere jeg ville ha.


Hvornår starter vi med kampe? :-)


jeg kan også godt garanteret dig at jeg har kæmpet for især Giovinco og palacio i den formation!!! de to har taget RIGTIG mange forsøg :O

Nu kæmper jeg i stedet med Guarin... ham kan jeg simpelthen ikke få !!! :evil:
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 25. mar 2013 10:00

Guarin havde jeg ingen problemer med, men Giovinco, Palacio og specielt De Ceglie kan jeg bare ikke få fat i!

Lækkert hold!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C



Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron