Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

For sport fanatikere.

FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 21. mar 2013 09:42

Hey folkens.

Jeg har gået og driblet lidt med den her idé.

Hvad med en turnering, hvor der er frit valg på alle hylder mht. formation, lige, nationalitet osv. men med ét eneste krav:

Spillere, udskiftere og reserver på holdet SKAL være købt til en pris der er lig med eller under discard value

Ergo får du følgende grænser (alle guldspillere):

Non rare: max 300 coins
Rare i niveau 75-81: 600 coins
Rare i niveau 82-87: 650 coins
Rare guld derover: 700 coins

Vi kan jo så hver især smide 5000 coins i puljen (samles inden turneringen som en slags buy-in-ticket) og inden turneringen starter, så bekræftes holdet med spillere osv.

Såfremt nogen anvender spillere som ligger udenfor discard-value ift. købspris, så ryger man automatisk ud af turneringen og pengene går tabt.

Nogle der er for?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Cena » 21. mar 2013 09:53

Det kunne være meget sjovt, men vil der ikke være en del administrativt arbejde i at tjekke om folk rent faktisk har købt spillerne til discard værdien? For man kan jo faktisk godt være heldig at finde en spiller som normalt er dyr til spotpris (discard værdien), så man ville skulle tjekke alle spillerne?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 21. mar 2013 09:58

Jo altså det vil kræve at alle deltagere laver et "show team" link her i tråden, inden turneringen starter. Der kan man jo se købsprisen på samtlige spillere.

Det vil så også kræve, at folk ikke skifter ud undervejs og holder sig til holdet.

Meget administrativt, jo, og det vil så givetvis også kræve at folk er voksne nok til ikke at fucke turneringen op fra start :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Cena » 21. mar 2013 09:59

tue69 skrev:Jo altså det vil kræve at alle deltagere laver et "show team" link her i tråden, inden turneringen starter. Der kan man jo se købsprisen på samtlige spillere.

Det vil så også kræve, at folk ikke skifter ud undervejs og holder sig til holdet.

Meget administrativt, jo, og det vil så givetvis også kræve at folk er voksne nok til ikke at fucke turneringen op fra start :)


Jeg laver 2 accounts og så sælger jeg mit pace team til mig selv for discard værdien :D
Jeg tror det vil blive svært administrativt medmindre folk er voksne nok til ikke at snyde :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 21. mar 2013 10:01

Ha ha - bastard!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 21. mar 2013 10:08

Alternativt kan vi da bruge denne tråd som show-off tråd på vores discard teams. Er igang med at lave et... spændende... et af slagsen.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Haugboelle » 21. mar 2013 11:21

Jeg er game, ellers kunne man jo sige maks 8.000 pr hold eller lign og det så var op til folk selv hvor mange subs osv de ville ha. Også må vi stole på at folk er voksne nok til at være ærlige :-) evt spille uden coins.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf CaptainKicker » 21. mar 2013 11:30

Jeg kunne muligvis godt have interesse i at være med. Kommer dog an på hvornår turneringen skal skydes i gang.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 21. mar 2013 15:34

Så fik jeg tradet lidt til discard priser og det gav følgende hold:

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... lPnUWG:360

Har i løbet af dagen lavet nogle hjernedøde handler, heriblandt Aguero til 56k, Torres til 2,5k, to IF kort til 6,8k (Discard pris 9,7k).

Det har været en fin dag, og ser lidt frem til at prøve mit discard hold :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Cena » 21. mar 2013 15:36

tue69 skrev:Så fik jeg tradet lidt til discard priser og det gav følgende hold:

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ul ... lPnUWG:360

Har i løbet af dagen lavet nogle hjernedøde handler, heriblandt Aguero til 56k, Torres til 2,5k, to IF kort til 6,8k (Discard pris 9,7k).

Det har været en fin dag, og ser lidt frem til at prøve mit discard hold :D


Det er sku et fint hold du har fået samlet der Tude :)
Fedt nok med handlerne. Er det nogen du har lavet i frikøb eller buy now?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 21. mar 2013 15:44

Det var nogle jeg bød 650 på, idet jeg max måtte købe til discard pris, (for IF's bød jeg direkte 6,8k). Da jeg så tjekkede op efter at have holdt lidt trading-ro, så var de ved at udløbe nogle af dem, og de to IF's var allerede gået i hus.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Cena » 21. mar 2013 16:04

tue69 skrev:Det var nogle jeg bød 650 på, idet jeg max måtte købe til discard pris, (for IF's bød jeg direkte 6,8k). Da jeg så tjekkede op efter at have holdt lidt trading-ro, så var de ved at udløbe nogle af dem, og de to IF's var allerede gået i hus.


Det var nu Aguero og Torres jeg tænkte på :)
Reelt må holdet vel i følge reglerne også indeholde IF spillere som er købt til discard? Der findes da nogle stykker man kan få til prisen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 21. mar 2013 16:50

Købte dem i frikøb. Bød 650 på dem i starten og da jeg så kort før udløb at de kun var handlet halvvejs op ift. normal salgspris så bød jeg lidt med.

Og ja, man må godt have en IF spiller med der koster 9,5k - den hurtige profit var bare for lækker til mig :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf Haugboelle » 21. mar 2013 17:33

Meget fedt hold :) Der også mange gode spillere til ingen penge i den italienske.

Jeg får også lavet et hurtigst muligt :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team Discard-squad challenge

Indlægaf tue69 » 21. mar 2013 22:30

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... NH2U0Q:360

Et par enkelte udskiftninger.

Lykken ville være at få en vis Roma-keeper i målet, men er rigtig godt tilfreds med det nuværende hold.

Men Pirlo, Balotelli og Robinho må vist vente lidt :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron