Xboxlife forum

FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

For sport fanatikere.

Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf j.rath » 1. jan 2013 18:50

smiley-mann skrev:
j.rath skrev:Jeg har sendt et tilbud på byttehandel. min klub hedder Bandholm BK.

Jeg har prøvet at add'e Lord Zef, men hans friendlist er helt fuld, så det kan jeg ikke.


PB sendt angående byttehandelen.

Kan du ikke kontakte Lord Zef ang. venneanmodning?



Har sendt ham en PB.
j.rath
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 1. jan 2013 19:30

I skal altså huske at kontakte mig når I har budt på en af kortene. Jeg har modtaget et bud med det forkerte beløb. Tilbuddet er afslået, så hvem end der tilbød 4000 coins skal lave et nyt tilbud på 4200 coins og kontakte mig :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf CaptainKicker » 2. jan 2013 03:20

Så har jeg tilbudt en belgier+4200 coins til dig. (Det var ikke mig der tilbød overstående...)

j.rath, sender dig en friend request, så kan vi tage vores kamp her senere i dag. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 2. jan 2013 03:40

CaptainKicker skrev:Så har jeg tilbudt en belgier+4200 coins til dig. (Det var ikke mig der tilbød overstående...)

j.rath, sender dig en friend request, så kan vi tage vores kamp her senere i dag. :)


Jeg har nu noteret, at du har betalt :) Held og lykke i turneringen :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf CaptainKicker » 2. jan 2013 14:43

Wow, ja jeg kom mod det værst tænkelige, nemlig et Brazil hold. Med den pace jeg har fremad banen og i midterforsvaret, der må jeg sgu stå af, og se frem til prygl. Må jeg tænke over til en anden gang, hvor jeg håber det er gruppespil og ikke bare knockout. Synes det her var lidt for simpelt. Surt flere ikke vil tilmelde sig..

Men tillykke med sejren j.rath, som vandt 6-3.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 2. jan 2013 15:23

CaptainKicker skrev:Wow, ja jeg kom mod det værst tænkelige, nemlig et Brazil hold. Med den pace jeg har fremad banen og i midterforsvaret, der må jeg sgu stå af, og se frem til prygl. Må jeg tænke over til en anden gang, hvor jeg håber det er gruppespil og ikke bare knockout. Synes det her var lidt for simpelt. Surt flere ikke vil tilmelde sig..

Men tillykke med sejren j.rath, som vandt 6-3.


En af grundene til, at det blev knockout er, som du selv siger, at at vi var for få, der der tilmeldte os. Derudover ville det fra mit synspunkt, som den der står for turneringen være for svært at holde styr på det, da folk ikke selv har styr på, hvad enten de er med eller ej. Bare med den her turnering har jeg fået mig selv til at sige, at at jeg ikke vil stå for det igen. Dette var endda på et tidspunkt, hvor turneringen ikke engang var gået igang endnu. Folk er simpelthen ikke gode nok til at gøre det de skal. Dog er der selvfølgelig også nogle, der ikke har vært nogle problemer med :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf CaptainKicker » 2. jan 2013 16:15

Det var skam hellere ikke en kritik af din turnering, for du har gjort hvad du kunne, og jeg takker for dit initiativ. Det er mere den manglende tilmelding, tilbagemeldinger og så selvfølgelig mit eget hold/præstation der irritere mig.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf solo3300 » 2. jan 2013 18:59

Hehe syntes skam det sjovt nok, lige til at ligge ud på :D, håber der kommer flere med næste gang, kunne gøre det lidt sjovere :D..

Ligger så ud med at tage 4-3 i et straffesparks konkurrence, med en 19skud på mål, modstanderen har 7 <.<, haha Oh well det en del af spillet må bare lære at ramme målet :d
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 2. jan 2013 19:06

CaptainKicker skrev:Det var skam hellere ikke en kritik af din turnering, for du har gjort hvad du kunne, og jeg takker for dit initiativ. Det er mere den manglende tilmelding, tilbagemeldinger og så selvfølgelig mit eget hold/præstation der irritere mig.


Jeg betragtede det skam heller ikke som kritik :) Jeg håber også vi kan få flere op at køre i den nærmeste fremtid :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 2. jan 2013 19:11

solo3300 skrev:Hehe syntes skam det sjovt nok, lige til at ligge ud på :D, håber der kommer flere med næste gang, kunne gøre det lidt sjovere :D..

Ligger så ud med at tage 4-3 i et straffesparks konkurrence, med en 19skud på mål, modstanderen har 7 <.<, haha Oh well det en del af spillet må bare lære at ramme målet :d


Du havde 4-5 Informs. Hvordan tror du min reaktion var, da dit hold poppede op på skærmen? Shiiiiiiit jeg er færdig kom direkte ud af min mund. Og da jeg så, at du havde steroider på Suarez, da vidste jeg, at jeg virkelig måtte fokusere på forsvaret, der kun bestod af tre mand :D

Jeg synes også, at denne turnering er god at ligge ud med. Jeg håber, at vi kan få flere op at køre. Jeg er også villig til at stå for det, hvis der andre, der er vil være med til at hjælpe. Evt. noget liga måske?
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 2. jan 2013 19:55

Iøvrigt så mangler vi bare en kamp før vi er færdige med første runde :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf solo3300 » 2. jan 2013 20:50

hehe må bare lære at ramme målet på straffe, så var den slut i det 118 min .p
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 2. jan 2013 21:11

Den første semifinale er nu klar :) vivalaralle og j.rath/FejQkiller kan nu frit kontakte hinanden og få spillet semifinalen :) Held og Lykke til jer begge :)

http://challonge.com/xboxlifefut
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 2. jan 2013 21:12

solo3300 skrev:hehe må bare lære at ramme målet på straffe, så var den slut i det 118 min .p


Dommeren fik lige et par bandeord mod sig, da han dømte straffe :P
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf Marcusnoergaar » 2. jan 2013 23:27

Jeg har sendt de 4200 tilbud og er klar til kamp :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron