Xboxlife forum

FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

For sport fanatikere.

FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 17. dec 2012 16:46

Hej,

Jeg går og tænker om vi her på Xboxlife kan få sat en lille FIFA 13 Ultimate Team turnering op at køre? Her er hvordan jeg tænker det skal foregå:

Jeg tænker vi kan være 16 hold. Man møder hinanden ved at tilføje hinanden som venner, og kan derefter spille en kamp mod hinanden i Ultimate team. Begge brugere sender resultatet i en privat besked til mig.

Præmie:
Præmie? Jeg tænker, at vinderen af hele turneringen kan vinde en præmie? Jeg tænkte, at alle deltagere kunne smide 2.000 coins ind? Dette kan foregå ved at man køber et eller andet billigt kort af mig til 2.000 coins. Når turneringen er slut, vil jeg så sende alle 32.000 coins (2.000 x 16 = 32.000) til vinderen ved at købe et eller andet kort til 32.000 coins af ham/hende. Vi kan også sige 1.000 coins af hver istedet for 2.000 coins. Dette giver mig muligheden for at tage fusen på alle og beholde alle pengene. Jeg har ingen hensigt i at gøre dette, og hvis ikke der er tiltro til, at jeg kan styre dette uden at tage fusen på alle, så kan vi også bare sige, at vi spiller for æren uden en præmie. I bestemmer.

Holdene:
Det er op til en selv, hvilket hold man vil stille med. Guld, sølv eller bronze - Man bestemmer selv. Dette vil sige, at hvis man møder et hold med Messi, Ronaldo, Falcoa osv., og man selv stiller med et hold, hvor den bedste spiller er Knud Børge, så er det bare ærgerlig. Udebliver den ene fra en kamp, så vinder den anden 3-0. Kamptidspunkter aftales senere.

Turneringsplan:


http://challonge.com/xboxlifefut
Senest rettet af smiley-mann 31. dec 2012 00:30, rettet i alt 1 gang.
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf CaptainKicker » 17. dec 2012 17:02

Afhængelig af hvornår det bliver, så er jeg frisk. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 17. dec 2012 17:08

CaptainKicker skrev:Afhængelig af hvornår det bliver, så er jeg frisk. :)

Jeg regner med, at det kan aftales når der er nok tilmeldte. Og jeg regner med, at hver runde og gruppe kamp kan aftales sammen de to brugere der møder hinanden :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf Marcusnoergaar » 17. dec 2012 18:57

Jeg er frisk, jeg synes det kunne være fedt hvis den blev afsluttet i vinterferien. Btw kan grupperne ikke blive blandet inden vi starter, så de bliver dannet ved lodtrækning? Ellers kan folk selv vælge hvem de vil spille i mod ;)

Jeg stemmer for 2k coins, men det må også gerne være mere :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf j.rath » 17. dec 2012 19:15

Jeg er også frisk. Uanset om der er tale om 1, 2 eller 5k coins
j.rath
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 17. dec 2012 19:17

Hej, vi kan godt sige, at vi tilfældigt trækker lod om hvem der skal møde hinanden når vi er nok. Håber der er flere der er friske. Med hensyn til præmie, så har jeg ikke noget imod, at det bliver mere end 2k, men det kommer an på, hvad folk synes :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf Marcusnoergaar » 18. dec 2012 18:46

Vi skal have nogle flere med :D
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 18. dec 2012 19:55

Jep, er der ikke flere der vil være med? Ellers ender det jo som en miniturnering :P
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf Baltzardo » 18. dec 2012 19:57

Jeg er frisk ;)

GT: Baltzardo

Brugernavn: CaptainBaltzer

2k coins passer mig fint :)
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 18. dec 2012 20:01

Super, så er vi oppe på en 4-5 stykker :)
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 22. dec 2012 05:39

Er der virkelig ikke flere, der er friske?
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf solo3300 » 23. dec 2012 12:39

Jeg er på. Solo sydfuglen
solo3300
Niveau 4
 
Indlæg: 304


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf Marcusnoergaar » 23. dec 2012 16:26

Vi kan også starte med at lave en lille turnering indtil der kommer flere? Hvis vi er 6 personer, kan vi lave en tabel med to kampe mod hver person. Bare en idé :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf Bulls85 » 24. dec 2012 01:08

Jeg er klar på at være med... Mit GT: LAxBullsX85
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: FIFA 13 Ultimate Team - Turnering

Indlægaf smiley-mann » 24. dec 2012 03:49

Så er vi 7 så vidt jeg kan tælle :)

Hvad siger folk til en 8-holds turnering, hvis vi kan få en mere med? Jeg tænker, at vi bare skal lave det hele som Knock-out, hvor vinderen går videre og taberen ryger ud? Ville det ikke være for svært at arrangere, hvis man skal møde alle mht. til planlægning?

Jeg har sat en turnering op på følgende side, men vi mangler dog en deltager mere:

http://challonge.com/xboxlifefut

Det skal lige siges, at planen for hvem der skal møde hvem IKKE er blevet lavet. Dem der står på siden, er bare midlertidigt da jeg lige skulle skrive på, hvem der havde tilmeldt sig. Hvad siger folk til dette?
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster