Xboxlife forum

Hvordan laver man gode indlæg i FIFA13?

For sport fanatikere.

Hvordan laver man gode indlæg i FIFA13?

Indlægaf Ama » 18. okt 2012 08:55

Hej, jeg tror vi alle har opdaget, at det nye FIFA kræver lidt tilvænning. Boldfølelsen er blevet gjort anderledes, men det er en god ting synes jeg.

Problemet er for mig er, at det ødeligger min spillestil, som jeg har kørt med i de senere versioner. Jeg plejede at køre med en klassisk 4-4-2, hvor jeg kunne spille meget direkte. Jeg plejede at køre bolden meget igennem midten op til min hurtige angriber, som lagde den af første gang til hans angrebspartner, for derefter at løbe i dybden. Jeg kreerede så mange chancer og mål på denne måde. Nu er det dog gjort meget sværere, da deres førsteberøringer ikke sidder i skabet nær så ofte.

Jeg har så prøvet nogle forskellige formationer. Den jeg har haft størst succes med i FIFA13 er 4-3-3 med to ekstremt hurtige wings. Jeg scorer en del mål, men problemet er at jeg ikke scorer flere mål. Sagen er nemlig den, at jeg laver utrolig mange indlæg - jeg kan bare ikke ramme en medspiller særlig godt, og når jeg gør, så er det naturligvis ham der total langt væk fra målet. Hvis jeg bare kunne score ét mål fra indlæg per kamp så ville det gøre en kæmpe forskel!

Hvordan laver I indlæg? Kan I komme med nogle gode råd?? :)
Billede
Ama
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Re: Hvordan laver man gode indlæg i FIFA13?

Indlægaf j.rath » 18. okt 2012 17:42

RB + X, bruger jeg tit, ellers 2x X for et fladt lavt indlæg. Det kræver dog at man er forholdsvist tæt på baglinjen når man slår indlægget.
j.rath
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Hvordan laver man gode indlæg i FIFA13?

Indlægaf SygKo82 » 25. okt 2012 06:37

Hvad J-rath siger. dog er RB + X bedst når du er lidt før boksen og i løb.
hvis du stopper op skal du vende dig 180 grader og slå indlægget. så ligger de som regel også i panden på en medspiller.
eller er 2x X den bedste måde.
SygKo82
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Hvordan laver man gode indlæg i FIFA13?

Indlægaf Buktu » 26. okt 2012 10:51

3x X kan også være meget god i nogen situationer. Giver et hårdt indlæg langs jorden.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster