Xboxlife forum

FIFA 13 - Cheatsheet

For sport fanatikere.

FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf Morten Skou » 28. sep 2012 21:12

Hej alle FIFA-champs :D

Dengang det hed FIFA 10, så lavede jeg en tråd hvor alle kunne komme med tips & tricks til spillet. Det hjælper sådan nogle halvdårlige FIFA-spillere som mig utroligt meget, hvis jeg kan få nogle tips til hvordan jeg eksempelvis bedre forsvarer, osv osv. I kan se den gamle tråd her: viewtopic.php?f=9&t=60940

Ser frem til at I forhåbentlig er klar på at kaste tips & tricks om FIFA 13 i grams :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf jepsen80 » 28. sep 2012 21:47

Tror det vigtigste i forsvaret, er og spille tålmodigt og ikke presse for meget, bruge rb som for din ai til og presse boldholder og du skal dække af for afleveringerne :) det ihvertfald sådan jeg gør
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf Lasborg » 28. sep 2012 22:01

Kan man stadig, som I FIFA99, hoppe med bolden fra kampens start og direkte ned i mål.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf Marcusnoergaar » 29. sep 2012 02:24

God idé det er altid godt at få nogle inputs fra andre.
Jeg synes selv at det her råd er vigitigt i forhold til hvis man vil forbedre sit spil. Der er mange der rage quitter når de er bagud med 3 mål, hvilket er en skam, for man lærer næsten mere i FIFA når man er bagud end når man fører. Man bliver tvunget til at spille på en anden måde, og det lærer man en del af.

Derudover så er tålmodighed en stor del af FIFA 13 pga. at pace og finess skud er blevet nerfed, hvilket betyder at du skal vente på at det rette tidspunkt hvor du kan lave den afgørende aflevering. Så pas på med at tænke for meget FIFA 12, ellers mister man mange bolde.

Der er selvfølgelig undtagelser :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf fodbod1232 » 29. sep 2012 08:10

4-2-4 holdopstilling fungere godt for mig, scorer tit på indlæg.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf tue69 » 29. sep 2012 09:13

Powershots (langskud) er vanvittigt overpowered i år. Kan med fordel anvendes i UT eller H2HS
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf JacDG » 29. sep 2012 18:41

LB + A (L1 + X på PS3) afleveringer er fantastiske, brug dem!
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf CaptainKicker » 29. sep 2012 18:47

Jeg er begyndt og lave høje bolde i dybden når ens spillere løber i hullerne. Lavet en del helflugter mål på det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2012 18:48

JacDG skrev:LB + A (L1 + X på PS3) afleveringer er fantastiske, brug dem!


Hvad er forskellen på sådan en aflevering, og den normale hvor man bare trykker A?

Hvad med ting som 1-2? Kan man lave dem?

Jeg synes også ofte, at jeg godt kunne tænke mig at mine medspillere løb mere i position til at blive spillet ved angreb. Er der nogle fifs til det?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 13 - Cheatsheet

Indlægaf JacDG » 29. sep 2012 19:26

Morten Skou skrev:
JacDG skrev:LB + A (L1 + X på PS3) afleveringer er fantastiske, brug dem!


Hvad er forskellen på sådan en aflevering, og den normale hvor man bare trykker A?

Hvad med ting som 1-2? Kan man lave dem?

Jeg synes også ofte, at jeg godt kunne tænke mig at mine medspillere løb mere i position til at blive spillet ved angreb. Er der nogle fifs til det?


Ved den slags afleveringer, løber spiller 1 videre efter han har spillet, så det bliver muligt at lave en 1-2 aflevering. Trykkes der bare LB så vil den nærmeste spiller tage et offensivt løb (Mener jeg).
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron