Xboxlife forum

NBA 2K13 & NBA Live 13

For sport fanatikere.

Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 8. okt 2012 19:55

Okay, efter at have spillet 13 kampe i MyCareer må jeg indrømme at jeg hader deres forsøg på at VC skal være en valuta over hele spillet, den mængde man får stemmer ikke overens med hvad priserne er.. Ja man kan købe dem, men der er mange der ikke gider at bruge penge på at kunne spille spillet. Jeg begyndte først efter 6-8 kampe, at kunne præstere nogenlunde i kampe, op til da måtte jeg nøjes med lort på lort...
Enten skal de give mere VC eller ændre priserne.
Jeg er frusteret over ikke at kunne nyde at spille MyCareer, udelukkende pga VC.. Ellers er spillet fucking great.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 8. okt 2012 20:42

161 point for en kamp hvor vi vinder, jeg bliver player of the game og får A- .... føler mig røvrendt.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 9. okt 2012 01:12

Enig... VC er et fedt tiltag, men man skal have MEGET mere for sine kampe og milestones... At man får lige så mange VC ved at rende rundt om nogle kegler i 45 sekunder, som man gør af en kamp eller at tage 250 rebounds er helt til grin... At man bliver nødt til at købe dem for at blive god, er forfærdeligt... Troede det var 2K og ikke EA der udgav spillet... Det hele er sgu fordi de vil tjene penge... Har læst at man vist ikke kan få en større kontrakt, ligegyldig hvor godt man spiller... Havde håbet på at det kunne være vejen frem, men I guess not... Og jeg er ret sikker på de ikke patcher det, så længe nogen køber VC...

Er udelukkende MyPlayer spiller, så spillet er pænt broken for mig... Det og det ødelagte playvision/playcalling system, gør spillet ret ubrugeligt for mig... Selve spillet er ellers rigtig fedt, men føj 2K har lavet nogle forfærdelige fejl... Må skifte over til et andet gamemode indtil de patcher det... Ihvertfald playcalling...
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf bendix90 » 22. okt 2012 10:56

Hvordan bliver i valgt i draften? Jeg kan simpelthen ikke snige mig blandt de 14 første i lottery uanset hvor godt jeg spiller i kampen, det er sindssygt frusterende!
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 22. okt 2012 20:15

Alt afhængig af hvordan jeg svarer til pre-draft interviews, bliver jeg draftet i lotteriet... Du skal vist have en pæn statline og teammate grade for at blive draftet højt...
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 4. nov 2012 18:08

Spillet har været ude i en måneds tid nu, hvad siger i til det? :) Og med NBA sæsonen fuld i gang, så er der masser af basket.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 5. nov 2012 10:30

Ingen playcalling/playvision... De er for nærige med VC... Ens attributes falder med op til ti i en kamp (og kan gøre det hele ens karriere)... Man kan ikke spille sig til en kæmpekontrakt... Der er meget galt med det spil... Får de patchet playcalling/playvision og det med attribute drops i kampene, er jeg til gengæld ret begejstret... Gameplaymæssigt holder det, og det er fedt de opdaterer med nye baner og de var hurtige til at få flyttett Harden...
De har dog gjort Knicks for dårlige :P
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf p1co9210 » 5. nov 2012 19:15

Mangler nogle at spille online med, er fresh på alle game modes!
Add mig :).

- Nima, lad os få en kamp, alt for længe siden!
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 5. nov 2012 22:04

Jeg er desværre blevet ramt af MyCareer, All Star glitchen. Når jeg vælger "Play next game" hvilket er All Star game, simulere den hele sæsonen.. Men det giver mig så mulighed for at lægge MyCareer lidt på hylden og komme igang med de andre gamemodes.

steffen82 skrev:Ingen playcalling/playvision... De er for nærige med VC... Ens attributes falder med op til ti i en kamp (og kan gøre det hele ens karriere)... Man kan ikke spille sig til en kæmpekontrakt... Der er meget galt med det spil... Får de patchet playcalling/playvision og det med attribute drops i kampene, er jeg til gengæld ret begejstret... Gameplaymæssigt holder det, og det er fedt de opdaterer med nye baner og de var hurtige til at få flyttett Harden...
De har dog gjort Knicks for dårlige :P


De har jo meldt ud at der kommer en patch. Hvori playcalling og diverse bugs og glitches bliver fixet.
Det med at dine attributes falder med op til ti i en kamp, hvad ligger din teammate grade på? For det har jeg da aldrig oplevet.

p1co9210 skrev:Mangler nogle at spille online med, er fresh på alle game modes!
Add mig :).

- Nima, lad os få en kamp, alt for længe siden!


Pico min dreng, jeg kommer på nu så :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 7. nov 2012 18:47

Det er helt i starten af kampen, allerede inden tip-off... Det er sket for både min PG, SG og SF... Har gang i en C nu, hvor det ikke er sket, men det kan kun være et spørgsmål om tid... Det er ligemeget om min chemistry er god eller dårlig, i starten eller længere inde i sæsonen eller om jeg spiller skidt. Det er sket hver gang! Det sker for flere, så nyd at du er sluppet :) http://www.youtube.com/watch?v=3BmsGJjlQ_U <-- its like this...

Playcalling bliver heldigvis rettet, men for mig er det største issue at mine attributes falder... Det tager lang tid at opbygge en god spiller, når man konstant er sat omkring 8 bagud i overall, så snart man starter en kamp...
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf p1co9210 » 9. nov 2012 17:21

Nogle som er med på en Online association??
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf Ziqma2 » 9. nov 2012 17:39

pico, jeg er meget frisk :)
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf p1co9210 » 10. nov 2012 10:41

Hvis andre er frisk, så add mig. Syntes vi skal være nogle stykker.
Så smider jeg et topic op, hvor man kan se score og diverese stats.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf airfrede » 5. dec 2012 12:12

En simpel måde at booste ens VC er ved at downloade appén MyNBA2K til Androd og iphone.

Der kan man svare lynhurtigt igennem Team Chemistry, og få 1000 VC (max pr. dag) om dagen.

Lidt træls, men det er altså den hurtigste opgraderings måde
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf p1co9210 » 11. dec 2012 12:14

De vil jo bare have folk til at bruge dollars på VC.. Virkeligt lavt..
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron