Xboxlife forum

NBA 2K13 & NBA Live 13

For sport fanatikere.

Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 3. okt 2012 13:21

NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf bendix90 » 3. okt 2012 20:16

Er der nogen der har forudbestilt på elgiganten.dk? Der står at de vil sende det afsted 3/10, men mit er ikke afsendt endnu.
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 3. okt 2012 20:57

Samme her Bendix, meget besynderligt.
Købte du med "ekspress pakning" eller uden?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf bendix90 » 4. okt 2012 09:52

Købte uden ekspress
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf bendix90 » 4. okt 2012 09:54

Nu står min ordre godt nok som afsluttet, så det må være på vej nu :)
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 4. okt 2012 11:25

Lige modtaget mit med posten... Tak wupti.com :) Har ikke prøvet demoen, så er sikker på jeg er en scrub til det :)
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf bendix90 » 4. okt 2012 12:01

Satans så skulle jeg alligevel have bestilt ved wupti, men troede elgiganten ville få dem ud før :)
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 4. okt 2012 12:34

Også første gang jeg bestilte der... Havde mine bange anelser, men baseret på den her ene gang, kan det anbefales :) 400 kr med all-star content er en okay pris...
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 4. okt 2012 12:35

Det gør der også her Bendix. Jeg købte også uden, så det kan måske være derfor.
Vidste slet ikke at Wupti havde det, endda billigere. :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 5. okt 2012 00:54

Nu har jeg spillet et par kampe, og jeg må indrømme, at der er nogle ting der ødelægger det lidt for mig... Det skal siges jeg kun har spillet MyCareer... Første gang du starter spillet op, laver du DEN spiller du vil bruge i MyCareer... Din spiller hedder det samme hver gang... Ikke det store problem, men dog lidt plat man ikke kan bestemme navn hver gang man starter MyCareer op... Apropos navn, nægter kommentatorerne at sige dit efternavn, til trods for man har valgt det fra listen... De siger det når man bliver skiftet ind og halspeakeren kan det, men min Andre Battle bliver konstant kaldt The Prophet... Fint engang imellem, but my name is Battle, bitches :) Drills giver kun VC og ikke en stat-boost, så man falder hurtigt til bare at tage den nemmeste... Jeg kommer ikke til at lave andre drills end dribble course i det her spil... Lidt ærgeligt, og klart en fejl IMO... De ovenstående ting kan man sagtens leve med... MEN!!!! Og i min bog er det et kæmpe-men, playcalling er simpelthen ikke tilstede... Med mindre du er PG kan du ikke se playvision, og det ligner ikke der bliver kørt nogen systemer... Eneste tidspunkt der bliver kørt et play og du kan se playvision, er ved inbounds... Og jeg har slået alt til og søgt på nettet... Det er simpelthen bare ikke med! Går ud fra det er en bug, og at de fikser ASAP... Hvis ikke man kan køre spil og skal freelance hele tiden, kan man lige så godt spille NBA Jam!!! Det her er pro b-ball og ikke streetball... Fikser de ikke det, er jeg ihvertfald færdig med MyCareer, og det var pga det jeg købte spillet...

Synd det er så basal en ting der ødelægger det, for spillet virker fremragende!! Men går staærkt ud fra at 2K fikser det med playcalling, da diverse forums bugne med klager over det...
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 5. okt 2012 02:44

steffen82 skrev:Nu har jeg spillet et par kampe, og jeg må indrømme, at der er nogle ting der ødelægger det lidt for mig... Det skal siges jeg kun har spillet MyCareer... Første gang du starter spillet op, laver du DEN spiller du vil bruge i MyCareer... Din spiller hedder det samme hver gang... Ikke det store problem, men dog lidt plat man ikke kan bestemme navn hver gang man starter MyCareer op... Apropos navn, nægter kommentatorerne at sige dit efternavn, til trods for man har valgt det fra listen... De siger det når man bliver skiftet ind og halspeakeren kan det, men min Andre Battle bliver konstant kaldt The Prophet... Fint engang imellem, but my name is Battle, bitches :) Drills giver kun VC og ikke en stat-boost, så man falder hurtigt til bare at tage den nemmeste... Jeg kommer ikke til at lave andre drills end dribble course i det her spil... Lidt ærgeligt, og klart en fejl IMO... De ovenstående ting kan man sagtens leve med... MEN!!!! Og i min bog er det et kæmpe-men, playcalling er simpelthen ikke tilstede... Med mindre du er PG kan du ikke se playvision, og det ligner ikke der bliver kørt nogen systemer... Eneste tidspunkt der bliver kørt et play og du kan se playvision, er ved inbounds... Og jeg har slået alt til og søgt på nettet... Det er simpelthen bare ikke med! Går ud fra det er en bug, og at de fikser ASAP... Hvis ikke man kan køre spil og skal freelance hele tiden, kan man lige så godt spille NBA Jam!!! Det her er pro b-ball og ikke streetball... Fikser de ikke det, er jeg ihvertfald færdig med MyCareer, og det var pga det jeg købte spillet...

Synd det er så basal en ting der ødelægger det, for spillet virker fremragende!! Men går staærkt ud fra at 2K fikser det med playcalling, da diverse forums bugne med klager over det...


Det er da en meget besynderlig ændring at ens navn er permanent? Med hensyn til kommentatorerne der ikke siger ens navn, har de aldrig gjort det, hvilket også er hamrende latterligt. Det vil være med til at give en god helhed og at man selv er med i spillet. Det med drills er da rigtig trist, jeg kunne godt lide at tage en bestemt drill for at få skills. Selvom jeg primært kun tog dribble course i de tidligere spil, kun for at få speed..
Det lyder også til at det er en bug eller ej overset detalje, som ikke burde kræve alverdens at aktivere.. Da jeg selv har tænkt mig at spille PG, gør det mig ikke noget. Men selvfølgelig skal de andre positioner ikke snydes!
Jeg håber på at få det ind af døren i morgen, selvom der ikke bliver meget tid til at spille det. Hverken i morgen eller i weekenden.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 5. okt 2012 02:55

Roster updaten er udskudt til næste weekend.
https://twitter.com/NBA2KInsider/status ... 8744352768
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 5. okt 2012 08:11

De har sag tens navn, hvis man valgte et fra den liste man kunne vælge fra når man indtastede sit navn... Navner er permanent ja... Eller man kan sikkert ændre det hvis man går ind i sin 2K account, men synes bare det var noget man burde intaste hver gang man startede en ny karriere... Men ja, det er skandaløst at playcalling er broken... Det er da noget af det mest essentielle i basket... Jeg kan ihvertfald ikke bruge min Carmelo Anthony-wannabe SF til noget :) Starter også op med en PG indtil de får det ordnet... Updaten er forhåbentlig udskudt pga de arbejder på en patch...
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf NimaAKaJoJo » 5. okt 2012 13:48

Jeg fik spillet i dag, glæder mig til at prøve det!
Fik læst på operetationsports.com i går, i en tråd om VC, og det lyder til at det er hammer svært at opnå, hvilket gør det helt umuligt at forbedre ens myplayers stats mm. Samt i myteam, så er der rigtig mange der har købt VC på marketplace, hvilket giver dem et vandvittigt hold.. Fair nok, 2K tjener lidt ekstra skejer, derimod ødelægges oplevelsen for os andre der bare gerne vil spille spillet uden at bruge penge på VC og må nøjes med et hold fuld at roleplayers. Jeg håber de retter denne VC ting, så den er balanceret og ikke nær så svær at få fat i, især når de nu har gjort det til den eneste valuta i spillet.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: NBA 2K13 & NBA Live 13

Indlægaf steffen82 » 5. okt 2012 14:08

Glæder mig til at høre andres mening om spillet, og om det kun er mig der er helt bummed out over den playcalling bug... VC koster ikke en skid! Købte selv 200 så jeg kunne få noget gear til min spiller, da jeg spiller meget 2v2 blacktop med en kammerat... Har slet ikke luret Myteam endnu, men det re da en fesen måde at spille på, hvis man bare køber sig til et godt hold... 10000 VC koster ikke mere end 240 Microsoft Points, mener jeg... Det bliver træls for dem der spiller det som det skal spilles! Som jeg har forstået det, får du VC for alle gamemodes... Fik da 150 bare for at spille en gang 1v1... Jeg får næsten ingen i MyCareer så længe jeg er så ringe til spillet og kun spiller keygames... Spiller man hver kamp, kan man nok booste sin VC-beholdning, men jeg magter ihvertfald ikke at spille 82 kampe plus evt playoffs...

Det fedeste ved spillet indtil videre: anklebreakers er tilbage!!! Det er så meget mere tilfredsstillende at spille PG ala Iverson når man rent faktisk kan komme til ringen og virkelig sætte en forsvarer på røven... Hvis det her også er med, ville det være blær: http://www.youtube.com/watch?v=grXws5m11SA
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron