Xboxlife forum

Madden NFL 13 problemer

For sport fanatikere.

Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Morten Skou » 6. sep 2012 11:34

Hejsa,

Jeg har jo besluttet mig for at give Madden NFL 13 en chance igen i år - jeg har aldrig rigtig kunne finde ud af det af en eller anden årsag, men i år går det langt bedre.

Der er dog lige det problem, at jeg ikke får lov til at spille. Jeg har valgt at starte en karriere som QB på Patriots, spiller fint de forskellige trænings sessioner og vinder - men jeg får ikke lov til at spille de rigtige kampe, der er det Tom Brady der får alt spilletiden. Nu er han jo selvfølgelig en legende og alt det der - men spillet er egentlig ikke særlig sjovt, når man ikke får lov til at spille :D

Er der nogen af jer der har nogle fifs? Hvad gør jeg forkert? Vil jo gerne have mulighed for at spille de rigtige kampe.

Er i øvrigt i uge 11, og fik da lov til at spille de to pre-season kampe så vidt jeg husker.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Loulourgas » 6. sep 2012 11:38

har samme problem ! får lov til at spille nogle kampe men ikk hver gang =/ og når jeg vælger sim to next human play ... så får jeg lov til at sparke fg .. ikke sjovt !
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Morten Skou » 6. sep 2012 11:57

Spiller du online eller offline? Jeg spiller offline.

Jeg har googlet lidt og har fundet den her tråd, der snakker de om en fejl i spillet ... og at man kun kommer til at spille hvis man spiller som et onlinespil.

http://www.gamefaqs.com/boards/656454-m ... 3/63910928
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Loulourgas » 6. sep 2012 12:00

offline, men mener også jeg prøvede at starte en online ... samme der =/ jo kedeligt hvis det først bliver fixet her i sep eller først til okt som de skriver i dit link !
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf KingHans » 6. sep 2012 16:44

Det er da meget realistisk! hvorfor skulle du have lov at erstatte Brady som QB, når du er rookie.
Jeg valgte netop af den grund at starte på et hold med en svag QB, og fik hurtigt starter pladsen. Valget var Browns... men Ellers har Jax, Cards, Hawks, Vikings og flere, svage QBs...
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf KlumpeStumpen » 6. sep 2012 18:08

Uden at være sikker, så prøv at tjekke rotations og opstillinger generelt igennem.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Morten Skou » 6. sep 2012 19:38

Min pointe er, at hvis jeg har lyst til at spille som QB for Patriots, så skal jeg da vel for pokker have lyst til det - realistisk eller ej? Jeg har lige betalt 500 kroner for spillet. Der er da absolut ikke noget underholdning i at skulle spille for et hold jeg ikke holder med eller kender de andre spillere på :)

Klumpe: Jeg kan ikke rigtigt finde noget om rotationer / opstillingerne i karrieren..
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf JacDG » 6. sep 2012 20:04

Jeg synes nu det er fedt, giver lidt realisme til spillet. Men hvis det endelig er, kan man vel bare ændre på holdet udenfor Connected Careers (eventuelt release Tom Brady i roster edit) og så starte en ny karriere? Det vil være mit umiddelbare bud.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf emilrener » 7. sep 2012 12:01

Ellers kan man jo, hvis man vil være starting qb for pats, spille som Tom Brady... Og ellers er det bare op på hesten og kæmpe dig til at overtage pladsen som starting hos pats (synes personligt det er lækkert at man skal kæmpe for det og ikke bare kan vade igennem spillet ligesom i 12'eren)
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Adampantic » 7. sep 2012 20:17

Vil dog sige jeg er monster skuffet over man ikke kan spille Co-Op i connected Career, som man alle andre år har kunne. Enorm skuffelse da vi er flere gutter, der plejer at lave vores egne folk, og så spille igennem franchise år efter år.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Rasmusdc » 8. sep 2012 09:17

Er der nogle af jer, der har problemer med madden hakker lidt til tider?

Bedre end den gamle, hvor man risikerede at en spiller ikke blev vist.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Garde92 » 16. mar 2013 15:19

Kan det passe man ikke kan spille som running back? :s
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Madden NFL 13 problemer

Indlægaf Adampantic » 16. mar 2013 17:19

Garde92 skrev:Kan det passe man ikke kan spille som running back? :s


Det kan ikke passe nej, hvis du tænker i connected career, kan jeg fortælle at jeg har spillet som Runningback :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron