Xboxlife forum

Fifa 12 Kamera og Control indstillinger

For sport fanatikere.

Fifa 12 Kamera og Control indstillinger

Indlægaf ZeanDanielZ » 17. okt 2011 16:45

Hejsa..

Jeg ville høre jer herinde hvad i bruger?
Jeg bruder tele broadcast height 0 og zoom 20 elsker den kameravinkel
Vil virkelig gerne høre jer omkring det, er lidt i et dilemme med kamera, det vil sige ikke længere med denne nye vinkel, mit kriterie for en god vinkel er et overblik samtidig med at man kan nyde grafikken lidt (altså ikke for langt væk) hvad siger i?

I control har jeg AUTO i alt undtaet cross det er SEMI den der hedder analog sprint er off ved ikke rigtigt hvad det gør.. Kan i hjælpe med at forklare mig det?

Desuden vil jeg gerne vide i den AUTO Switch hvad i bruger der, jeg skifter frem og tilbage hele tiden, er ved at blive tosset over at jeg ikke kan finde ud af hvad der er bedst der... Hvad siger i?

Har nemlig et par oplevelser online jeg ikke helt ved hvad jeg skal gøre ved:
1. Jeg oplever til at mit forvar er FULDSTÆNDIG væk at de bare kan vade direkte igennem det hele, det er uden jeg spiller offensivt???
2. Når jeg angriber opdager jeg til tider at nogen modstandere nærmest presser min boldholder med tre spillere det er helt umuligt at lave en aflevering udenom alle de modstandere... Hvordan presser man sådan?

Derudover er der da fordele/ulemper ved at ændre nogle ting til SEMI eller MANUEL i stedet for de flestes valg AUTO

Håber det er noget der også interessere jer at diskutere.. Håber nogen herinde kan hjælpe eller komme med gode ideer.

Mvh
ZeanDanielZ
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Fifa 12 Kamera og Control indstillinger

Indlægaf superman001DK » 18. okt 2011 23:04

I'm all manual! Klart den mest tilfredsstillende måde at spille på :)
Cheers...
superman001DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron