Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 12 Tråden

For sport fanatikere.

FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2011 11:59

Alt om FUT 12 her..

Jeg kan starte ud med at jeg fik en IF i guldpakke + achievement :D

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf tue69 » 30. sep 2011 12:15

Rimelig lækker pakke du fik dig der.

Jeg valgte at sælge alle daily gift-spillere jeg fik og derefter bruge pengene på consumables, så jeg starter stort set fra 0 med mit hold.

Så skal der opbygges derfra, det synes jeg er det skæggeste aspekt. :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2011 13:07

Åbnede lige en pakke mere

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 30. sep 2011 13:10

Åbnede også nogen pakker, og jeg var så heldig at få Dani Alves, vældig tilfreds.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Kayniel » 30. sep 2011 13:16

Jeg fik Neymar i min første pakke. Min største stjerne er dog El Loco aka Sebastian Abreu. Hele mit hold er bygget op omkring ham, nu når han endelig er med i fifa. Jeg tror han står noteret for 11 mål i 5 kampe online.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2011 19:18

Der er vist nogle hulle i FUT forbindelsen her til aften. Spillede en kamp og vandt (min første online sejr ... tak, tak), efter kampen på match stats billedet, fik jeg beskeden: "lost connection to Ultimate Team server" ... eller noget i den retning. Der måtte en genstart af spillet til for at jeg kunne komme ind igen, og så to det alligevel 30 sek at få forbindelse til FUT. der var ingen problemer med at forbinde til EAs servere ved start af spillet. Er det business as usual når vi taler FUT?
Nogle andre der har oplevet noget lignende her til aften?

Måske en dårlig taber der dashboardede, men da der ikke spilles med host, burde dette jo ikke have nogen betydning for min forbindelse.

Et hurtigt FUT spørgsmål.
Jeg ved at chemistry og fitness er vigtige, men hvad med morale? Hvor meget påvirker det den enkelte spiller?

*edit*
Hov ekstra spørsgmål.
Spillere med sort baggrund er In form, eller?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 30. sep 2011 19:26

Ja som jeg har forstået så er de sorte spillere "in form" og på team of the week, folk må lige rette mig hvis jeg tager fejl...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2011 19:32

In Form er spillere i begrænset antal. Det er spillere fra ugens hold, som kun kan fåes den uge. Spillere der har spillet godt i den virkelige verdens fodbold ligaer, kan komme på holdet, og deres stats boostes. De er relative svære at få, men jeg var møgheldig i dag.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2011 19:46

Jeg savner en enkelt feature i FUT, som er med i NHL 12.

Når man spiller UT offline bliver man i single match sat op mod andre spilleres UT. Det koster ikke kontrakter for modstanderen, og de får endda en lille smule coins for at deres hold har spillet.


*edit (igen)*
Og lidt skuffende at man ikke får noget for at slå team of the week
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2011 20:56

Nå men jeg snakker bare lidt videre med mig selv (det gør gamle mennesker jo :mrgreen: ).
Er jeg den eneste der ikke går efter et rent gold hold?

Har mig et fint lille 3½ stjernes hold lige nu. Gold strikers og gold keeper. Tror jeg har raget de bedste silver spillere fra england, der spiller i 4-4-2, til mig. Lige nu har jeg ingen planer om at gå efter rent guld.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf philipo » 30. sep 2011 22:15

IkkNico skrev:Nå men jeg snakker bare lidt videre med mig selv (det gør gamle mennesker jo :mrgreen: ).
Er jeg den eneste der ikke går efter et rent gold hold?

Har mig et fint lille 3½ stjernes hold lige nu. Gold strikers og gold keeper. Tror jeg har raget de bedste silver spillere fra england, der spiller i 4-4-2, til mig. Lige nu har jeg ingen planer om at gå efter rent guld.


Jeg syntes kun det er fedt du gør det!

Jeg er selv helt rundt på gulvet om hvad jeg skal gøre med mit hold. Lige nu spiller jeg 3-5-2 og mit hold er sammensat af guld spillere (da jeg havde lidt MS points, så jeg købte lidt guld pakker) fra nord-syd-øst og vest. Og "føler" ikke rigtig noget for holdet. Jo jeg har fået Alexis Sanchez men det er vist også den bedste jeg har.
Men kan du følge mig?

Du laver da trods alt et hold med spillere fra england og tænker ikke på GULD GULD GULD.
Føler måske lidt jeg skal beholde 2-3-4 spillere og ellers sælge hele lortet og starte på ny?!
Min Blog
Skærm: Panasonic TXL32C20
2.1 Lyd: Panasonic BTT-262
Konsol: Xbox 360 S - PS3 Fat
philipo
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf tue69 » 30. sep 2011 22:40

Sådan! Min tredje premium guldpakke indeholder Mr. Kun Aguero... Så er det en overvejelse værd om han skal tjene penge til klubben eller spille for den :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2011 23:32

Tredje In Form i på under 12 timer.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2011 23:54

Shit I gi'r den gas. Jeg har ikke tjent til en guldpakke endnu. Indrømmet jeg har brugt ca. 10.000 coins på diverse indkøb, men alligevel.

Lige nu får jeg kun 3-400 coins per kamp fordi min dnf er helt nede på 0.67. Det kan jeg desværre takke 2x "can't connect to UT server" for. Lidt øv, når man synes det er fair-play, at blive på banen til man er færdig med at få røvfuld.

... og så spørger man sig selv hvorfor man ikke har spillet UT før. Det er jo frygteligt vanedannende. Lige pludselig blev klokken næsten 1, og jeg skal ellers tidligt op i morgen, og have den store afsted.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf nonameneo » 1. okt 2011 00:00

Er der nogle der kort kan fortælle hvad de der kontrakter går ud på? Har spillet UT for første gang i dag, så kender ikke så meget til det endnu! :)
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron