Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 12 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. maj 2012 00:34

Nappede lige en TOTY Van der Vaart 89 i en pakke!! hHahhaha
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 5. maj 2012 22:33

CaptainKicker skrev:Nappede lige en TOTY Van der Vaart 89 i en pakke!! hHahhaha


Følger lige op på dette med en video af pakåbningen :D

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Noga » 5. maj 2012 23:17

CaptainKicker skrev:
CaptainKicker skrev:Nappede lige en TOTY Van der Vaart 89 i en pakke!! hHahhaha


Følger lige op på dette med en video af pakåbningen :D


Livet er uretfærdigt :cry:
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf mathiasd » 6. maj 2012 13:41

Hvordan tjener i coins??? en guide tak!! :-)
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Noga » 6. maj 2012 13:50

mathiasd skrev:Hvordan tjener i coins??? en guide tak!! :-)


Spiller kampe?

Det er meget simpelt. Du kan spille en masse kampe, og på den måde tjene coins. Hvis du gerne vil op og være "millionær", som andre her inde er, kan du tjene coins, og så købe pakker, eller bruge MS points på pakker, og så ellers bare håbe på du er heldig.
Ellers er der ikke rigtig andre måder at gøre det på. Du kan jo altid prøve at købe spillere på markedet billigt, og så prøve at sælge dem dyrere, men jeg synes ikke selv det er særlig effektivt. Eller du kan købe kort og så discarde dem billigere end hvad du betalte. Igen, ikke så effektivt hvis du spørger mig.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf mathiasd » 6. maj 2012 14:16

har godt tjekket en masse guides på youtube, men når jeg bare spiller kampe, synes jeg altid at en spiller bliver skadet også ryger coinsne der, eller pga kontrakter osv.. ond cirkel :(
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Noga » 6. maj 2012 14:21

mathiasd skrev:har godt tjekket en masse guides på youtube, men når jeg bare spiller kampe, synes jeg altid at en spiller bliver skadet også ryger coinsne der, eller pga kontrakter osv.. ond cirkel :(


Yeah, det kender jeg også selv alt for godt. Når først man er fanget i den onde cirkel, kan det faktisk være ret svært at komme ud igen. Hvis du vil give dig selv et lille boost, kan du jo købe nogle pakker for nogle MS points, og på den måde få i hvert fald en masse kontrakter i, så du ikke behøver at bekymre dig om dem. Selv køber jeg pakker ret tit for mine coins, da jeg synes det er sjovest, og på den måde har jeg 2-3 sider med kontrakter hele tiden. :)
Og skader er ikke et så stort problem, hvis du har 2 spillere til hver position (behøver kun 3 CB og CM dog)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf mathiasd » 6. maj 2012 14:50

Ja okay, det ville jeg prøve! tak for råddet :-)
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 7. maj 2012 10:00

CaptainKicker skrev:
CaptainKicker skrev:Nappede lige en TOTY Van der Vaart 89 i en pakke!! hHahhaha


Følger lige op på dette med en video af pakåbningen :D



Nice! I det mindste er der nogen herinde der er heldige for tiden, har åbnet pakker for ca. 100k og har fået nul og niks. Sidst jeg fik noget der var noget værd var IF Ashley Young (~190k) :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 7. maj 2012 10:14

mathiasd skrev:Hvordan tjener i coins??? en guide tak!! :-)


Du skal huske at dine spillere bliver nemmere skadet når deres fitness er lav. Jeg plejer altid at give mine spillere en pause når de er under 80 i fitness, eller også køber jeg bronze fitness kort hvis jeg ikke kan undvære spilleren.

I starten da jeg var fuldstændig broke købte jeg guld kontrakter til 250-300, guld, sølv og bronze fitnesskort til max. 200 og bronze injury kort på bid 150. Jeg prøvede altid bare at bidde så meget jeg kunne på kort til 150 coins, for de kan ALTID sælges til mere (~300). Der kan maks være 30 items i Trade pile, så jeg havde ca. en indkomst på 4000 i timen. Jeg er studerende så laver alle mine handler i skolen (der sker alligevel ikke en skid) ;)

Når du begynder at få flere coins, så skal du bare købe billigt og sælge dyrt. Man kan godt købe pakker, men jeg synes ikke man tjener på det, man skal hvertfald være heldig. Jeg køber selv en del pakker fortiden, men det er fordi jeg er tilfreds med mit hold, og så er det altid sjovt at købe et par pakker :) Derudover så skal du bare spille en masse kampe, det giver masser af coins. Jeg har ca. spillet 500 kampe med mit ultimate team, så der ligger også en stor del af min indtjening. :)

Men frygt ej, det skal nok komme! :)
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf mathiasd » 7. maj 2012 13:49

ja 500 er dælme meget!! i forhold til mine 24
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Marcusnoergaar » 7. maj 2012 14:19

mathiasd skrev:ja 500 er dælme meget!! i forhold til mine 24


Det sjove er at jeg bliver sgu aldrig bedre xD
Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf Noga » 7. maj 2012 14:30

mathiasd skrev:ja 500 er dælme meget!! i forhold til mine 24


Haha, yeah okay, hvis du kun har spillet 24 kampe lægger en stor del af forklaringen også der. Troede du havde spillet mange kampe. Jeg selv er oppe på omkring 300. :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 13. jun 2012 22:03

Mit sidste hold, som har en værdi af ca. 2 mio coins - dog inkl. TOTY og IFs jeg har fået i pakker. :)

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ulti ... PgcJLbdI41
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 12 Tråden

Indlægaf HOLM JR » 13. jun 2012 23:08

HOLM JR
Niveau 4
 
Indlæg: 531


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron