Sprog i FIFA 12
9 indlæg
• Side 1 af 1
Sprog i FIFA 12
Jeg sidder og skal finde det billigste sted at købe FIFA 12... Har set det på Coolshop.dk dog til 2 forskellige priser... FIFA 12 nordic udgave koster 70 kr. mere end den som bare hedder FIFA 12... Der står på siden at ingen af spillene har dansk som sprog inde i spillet...
Nu er mit spørgsmål om nogen ved om der er dansk sprog i begge udgaver eller kun den nordiske??
På forhånd tak
Nu er mit spørgsmål om nogen ved om der er dansk sprog i begge udgaver eller kun den nordiske??
På forhånd tak
-
Vestus87
Re: Sprog i FIFA 12
Vestus87 skrev:Jeg sidder og skal finde det billigste sted at købe FIFA 12... Har set det på Coolshop.dk dog til 2 forskellige priser... FIFA 12 nordic udgave koster 70 kr. mere end den som bare hedder FIFA 12... Der står på siden at ingen af spillene har dansk som sprog inde i spillet...
På forhånd tak
Der er kun DANSK sprog "IN GAME" i den nordiske version
-
ZeanDanielZ
- 1
ZeanDanielZ skrev:Vestus87 skrev:Jeg sidder og skal finde det billigste sted at købe FIFA 12... Har set det på Coolshop.dk dog til 2 forskellige priser... FIFA 12 nordic udgave koster 70 kr. mere end den som bare hedder FIFA 12... Der står på siden at ingen af spillene har dansk som sprog inde i spillet...
På forhånd tak
Der er kun DANSK sprog "IN GAME" i den nordiske version
Også kommentator?
/Kossefar
-
Kossefar
- 4
Nope, så vidt jeg ved er der ikke kommentatorer på dansk.
Deal with the pain or deal with the consequences!
-
tue69
- 8
Der er bare på nogen forums at folk siger at der er dansk tekst i spillet, uanset om det er nordic eller ej... Så ville lige høre hvad andres erfaringer var med det??
-
Vestus87
Der er ingen dansk kommentator i nogen af udgaverne. Forskellen på Nordic og UK skulle blot være den danske tekst på coveret - sådan har jeg læst det. Men vil du være sikker på dansk sprog, så hold dig hellere til nordic...
-
Rudivöller
- 2
I fifa 11 ejer min kammerat nordic version og der er der dansk tekst i... Jeg ejer den IKKE nordiske version der er ingen DK sprog i menuer osv... Og nej der er ingen danske kommenratorer i spillet...
-
ZeanDanielZ
- 1
Hvordan kan man se, om ens FIFA 11 er nordic version?
Jeg sidder her, og prøver at huske hvor i al verden jeg købte mit FIFA henne, men jeg mener faktisk, at det ikke var fra DK, og der er Dansk in-game i mit FIFA?
Jeg sidder her, og prøver at huske hvor i al verden jeg købte mit FIFA henne, men jeg mener faktisk, at det ikke var fra DK, og der er Dansk in-game i mit FIFA?
-
Noga
- 5
- By: Allerød
Tjek dette: http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
det er feks til den nordiske udgave..
så står feks sprog på cover efterfuldgt af flag
Sprog i spillet efterfulgt af flag..
mener også disse flag sommetider kan ses på et cover
det er feks til den nordiske udgave..
så står feks sprog på cover efterfuldgt af flag