Xboxlife forum

Fifa 12: Premier League for Xboxlife

For sport fanatikere.

Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf WozziFuzz » 27. okt 2011 15:19

TigerJax007 skrev:
WozziFuzz skrev:Jeg vandt 3-1 over Liverpool / Tigerjax, og så mener jeg at jeg slog QPR med 2-1. Den første er ihvertfald 100% sikker, og syns egentlig det er for dårligt af Tigerjax idet jeg spurgte ham om det var nødvendigt at sende en mail efter vi spillede kampen hvotil han svarede nej , og så har han åbenbart glemt at holde styr på det selv. men okay. Det må være det så.?


Prøv lige at spænd hjelmen WozziFuzz inden du udtaler dig om hvad der er for dårligt. Hvis du kigger i det screenshot som BulletEye har sendt, så står din udebanesejr på 3-1 over mig på listen.

Jeg har naturligvis også registreret målscorerne (Carroll og Hangeland, Duff og Zamora.) :D

Du står til gengæld noteret for et nederlag på 2-1 til QPR og ikke omvendt. Er det måske der fejlen ligger?


Så så, rolig Tiger :) jeg fik jo at vide at jeg manglede 2 sejre i tabellen og var det så ikke meningen at jeg skulle peje på 2 kampe fra ovenstående liste som havde været sejre? Så gik automatisk ud fra at Liverpool var én af de 2 da jeg kunne huske jeg vandt. Ingen hate herfra :D hvis jeg tabte til QPR hvordan fanden skal jeg så udpege den sejr eller 2 der mangler når jeg ikke ligefrem har kørt resultaterner ned nogen steder ud over mails til fifa12epl@gmail.com...?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 27. okt 2011 16:46

WozziFuzz skrev:
TigerJax007 skrev:
WozziFuzz skrev:Jeg vandt 3-1 over Liverpool / Tigerjax, og så mener jeg at jeg slog QPR med 2-1. Den første er ihvertfald 100% sikker, og syns egentlig det er for dårligt af Tigerjax idet jeg spurgte ham om det var nødvendigt at sende en mail efter vi spillede kampen hvotil han svarede nej , og så har han åbenbart glemt at holde styr på det selv. men okay. Det må være det så.?


Prøv lige at spænd hjelmen WozziFuzz inden du udtaler dig om hvad der er for dårligt. Hvis du kigger i det screenshot som BulletEye har sendt, så står din udebanesejr på 3-1 over mig på listen.

Jeg har naturligvis også registreret målscorerne (Carroll og Hangeland, Duff og Zamora.) :D

Du står til gengæld noteret for et nederlag på 2-1 til QPR og ikke omvendt. Er det måske der fejlen ligger?


Så så, rolig Tiger :) jeg fik jo at vide at jeg manglede 2 sejre i tabellen og var det så ikke meningen at jeg skulle peje på 2 kampe fra ovenstående liste som havde været sejre? Så gik automatisk ud fra at Liverpool var én af de 2 da jeg kunne huske jeg vandt. Ingen hate herfra :D hvis jeg tabte til QPR hvordan fanden skal jeg så udpege den sejr eller 2 der mangler når jeg ikke ligefrem har kørt resultaterner ned nogen steder ud over mails til fifa12epl@gmail.com...?


Aner det ikke. Jeg bliver bare irriteret når du har travlt med at påpege, at du synes det er for dårligt, at jeg ikke har styr på tingene, når jeg har styr på tingene. Du kan jo se i listen, at du har vundet 3-1 over mig, men alligevel skulle du understrege, at du syntes det var for dårligt af mig når du havde spurgt om du skulle opdatere, og du konstaterer, at jeg glemte at holde styr på det.

Det virker bare næsten som om du ikke så listen igennem inden du skrev. Ellers var der jo intet grundlag i det, du skrev.

Heller ingen hate herfra. Men jeg er bare netop typen, der altid har styr på tingene, hvis jeg siger, jeg har. Jeg hader selv når andre sløser med tingene, og netop derfor sørger jeg altid for at holde min egen sti ren. Jeg følte det derfor ret ubegrundet, at du skulle udbasunere din utilfredshed over mig, når din sejr over mig tilmed var opdateret, ganske som lovet, allerede 11/10.

No hard feelings - har du andre ideer til, hvor din sejr kan være forsvundet hen? Så skal vi selvfølgelig nok forsøge at finde fejlen.

P.S. Ligger p.t. i sengen med 39 i feber og et forbrug indtil nu på ca. 10 pakker kleenex. Det kan også derfor, jeg forekommer lidt ekstra irritabel. :D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 27. okt 2011 19:55

hvis jeg tabte til QPR hvordan fanden skal jeg så udpege den sejr eller 2 der mangler når jeg ikke ligefrem har kørt resultaterner ned nogen steder ud over mails til fifa12epl@gmail.com...?


Kan jeg ikke få dig til at kontrollere dine afsendte mails, i så fald kunne de manglende resultater måske udfindes på den vis [-o<
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf WozziFuzz » 27. okt 2011 20:09

Der er ikke lige noget at se i mine afsendte mails desværre. Det er bare ærgerligt for mig så. Nåh, hva faen.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 27. okt 2011 21:22

WozziFuzz skrev:Der er ikke lige noget at se i mine afsendte mails desværre. Det er bare ærgerligt for mig så. Nåh, hva faen.


Ok... omend det er underligt idet jeg kan se du har en @gmail og så vidt jeg er bekendt gemmes der i gmail automatisk en kopi af det afsendte.

Nå anyways, jeg har lige smidt dig et reply på alle de mails jeg har modtaget fra dig, så du kan se hvad vi har modtaget :)

Er der andre i ligaen som kan erindre at have spillet mod Fulham og som har erfaret, at kampen endnu ikke er opdateret på vores egen stilling, så må i meget gerne komme ud af busken. Læs især den tidligere post, hvor jeg har remset op hvilke hold der har differgerende pointantal i stillingen vs. fifa12 spillet.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf WozziFuzz » 27. okt 2011 22:19

Jo jeg kan sagtens se de mails jeg har sendt og er ikke meget for at indrømme det men det er da muligt at jeg selv har misset at sende en mail eller 2 (max 2 men ja...) Altså de mails jeg har sendt stemmer overens med den liste af resultater der står i din post BulletEyeDK. Så jeg er godt forvirret! Graver videre i sagen imorgen ;). #Ole lukøje....
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 28. okt 2011 15:10

Alle resultater og målscorere er opdateret pr. 28/10 kl. 16.00!

I har nok lidt problemer med at se det, idet BulletEyes lille program har lidt svært ved at acceptere at jeg opdaterer fra en Mac. Programmet vi bruger er udviklet af én af BulletEyes børnehavepædagoger, lige omkring Steve Jobs' konfirmation. Derfor de små vanskeligheder ;-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 28. okt 2011 15:33

TigerJax007 skrev:Alle resultater og målscorere er opdateret pr. 28/10 kl. 16.00!

I har nok lidt problemer med at se det, idet BulletEyes lille program har lidt svært ved at acceptere at jeg opdaterer fra en Mac. Programmet vi bruger er udviklet af én af BulletEyes børnehavepædagoger, lige omkring Steve Jobs' konfirmation. Derfor de små vanskeligheder ;-)


Ha ha nice nok... :lol:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf TigerJax007 » 28. okt 2011 16:10

Stillingen er p.t. opdateret.

Topscorerne halter lidt pga Mac. Kommer senere :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 28. okt 2011 16:55

Har lige kørt et krydscheck på stilling (målscoren) og topscorerlisten for 3 hold som har spillet inden for de sidste par døgn og der er ingen uoverensstemmelser, så vi antager, at topscorerlisten er opdateret korrekt ;)

Det burde også virke, jeg har "beta-testet" det en del inden vi gik live med stillingen, men som Tigerjax er inde på, så sidder han med en mac og jeg var bare lidt usikker på at koden blev afviklet korrekt.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BonZo » 28. okt 2011 18:58

Grunden til at jeg (QPR) har en sejr for meget i forhold til den stilling der vises i Fifa er at jeg i den første del af sæsonen havde problemer med min forbindelse, og tabte mange kampe af den grund.

Kampen der er til forskel på de 2 stillinger er en kamp (Husker ikke mod hvem) hvor min forbindelse røg efter kampen var færdigspillet med mig som sejrherre, og inde i ligaen bliver jeg derfor tildelt et 3-0 nederlag.

BonZo
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 28. okt 2011 19:18

BonZo skrev:Grunden til at jeg (QPR) har en sejr for meget i forhold til den stilling der vises i Fifa er at jeg i den første del af sæsonen havde problemer med min forbindelse, og tabte mange kampe af den grund.

Kampen der er til forskel på de 2 stillinger er en kamp (Husker ikke mod hvem) hvor min forbindelse røg efter kampen var færdigspillet med mig som sejrherre, og inde i ligaen bliver jeg derfor tildelt et 3-0 nederlag.

BonZo


Nå ja det er sandt kan godt huske vi talte om det...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 28. okt 2011 20:11

Jeg er online på boxen her fredag aften og frisk på kampe mod de modstandere jeg mangler - bare invite mig til en kamp, hvis i er på. ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 29. okt 2011 08:32

Aftenens kampe samt stilling er opdateret...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 12: Premier League for Xboxlife

Indlægaf BulletEyeDk » 31. okt 2011 07:14

En enkelt kamp opdateret....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron