Xboxlife forum

FIFA 12 Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf boblerne32 » 23. okt 2011 09:09

BulletEyeDk skrev:Hvilken klub har du i starten valgt at supporte ? - jeg tror han automatisk ender op i den klub


Man U, men derfor burde jeg vel godt kunne spille med ham i en anden klub?

Han står også fint "på holdkortet" i fx Lazio, lige indtil jeg "underskriver kontrakten" i Career mode, så er han væk...?
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf malle5 dk » 23. okt 2011 11:27

Når du starter en ny karriere, så skal du sætte trupperne til: senest+be a pro. - ihvertfald noget i den retning, har du gjort det?
malle5 dk
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf ZeanDanielZ » 23. okt 2011 12:39

Har lige et spørgsmål: derinde i SHOP der er der en masse som hedder lincens osv men der står at det er utilgængelig skal man gøre noget for at låse det op eller hvad? nogen der ved hvad det er?
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf boblerne32 » 23. okt 2011 16:17

malle5 dk skrev:Når du starter en ny karriere, så skal du sætte trupperne til: senest+be a pro. - ihvertfald noget i den retning, har du gjort det?


Jeg kan vælge imellem:

Default + Virtual Pro
Download latest
Current Cutomised

Uanset hvilken jeg vælger, er min Pro væk når spillet starter...
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf malle5 dk » 23. okt 2011 16:23

Så ved jeg sgu ikke lige hvad der sker?
malle5 dk
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf boblerne32 » 23. okt 2011 16:32

Nope, heller ikke jeg...
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf ZeanDanielZ » 23. okt 2011 16:33

boblerne32 skrev:
malle5 dk skrev:Når du starter en ny karriere, så skal du sætte trupperne til: senest+be a pro. - ihvertfald noget i den retning, har du gjort det?


Jeg kan vælge imellem:

Default + Virtual Pro
Download latest
Current Cutomised

Uanset hvilken jeg vælger, er min Pro væk når spillet starter...


Det problem havde jeg i starten, problemet blev løst ved at GEMME ALT fifa 12 stuff samme sted, hvade nemlig gemt lidt på mermory og lidt på hardisk, så smed jeg det HELE på hardisken siden har jeg ikke haft problemet..
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf boblerne32 » 23. okt 2011 16:45

Hm, har kun data liggende på HDD. Men måske jeg skal prøve at gen-installere spillet. Man gemmer vel sine data (FUT osv), selvom man gen-installerer, ikke...?
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf ZeanDanielZ » 23. okt 2011 17:27

boblerne32 skrev:Hm, har kun data liggende på HDD. Men måske jeg skal prøve at gen-installere spillet. Man gemmer vel sine data (FUT osv), selvom man gen-installerer, ikke...?


Det virkede ihvertfald for mig.
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf Benja190782 » 29. okt 2011 22:00

Der er altså problemer med at spillerne udvikler sig i manager-mode - jeg spiller som Burnley og har lige afsluttet den første sæson. Min ene angriber, Hines, havde 72+1 lige inden sæsonen sluttede og i den nye sæson havde han så 73 ialt - fint nok - men mine unge midtbanespiller, Marney, havde 68+3 (han udviklede sig altså med hele +3 på en sæson) men i den nye sæson har han stadig 68 ialt, som han havde hele første sæson. Det er helt tilfældigt hvem der har udviklet sig i løbet af sæsonen, og så rent faktisk får en bedre "overall" når den nye sæson begynder!

Nogle andre som har bemærket dette?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf Buktu » 31. okt 2011 00:23

Heh den fik vi vist løst Benja ;) Til folk der vil vide det, så betyder de 68+3 bare at spilleren er steget 3 point i løbet af sæsonen, og dermed nu er ratet 68.


Til gengæld er der nogle andre ting der er lidt i stykker.

Jeg spiller med Shamrock Rovers fra Irland. Startede med at være fordi jeg ville træne min Virtual Pro, og det gøres jo lettest mod lorte modstandere ;) Senere er jeg så begyndt meget på at spekulere i at finde talenter med mine scouts og så træne dem op. Min pt bedste er en 23 årig CB Pedro Ramirez som er gået hen og blevet ratet 85 :) Har et par der er et par point efter ham på midten. Det er sq meget sjovt, og klart en super måde at føre en dårlig klub op på. Man kan også hurtigt få opbygget en fin pengekasse på at sælge de talenter man ikke kan bruge :)

Det er for så vidt også fint nok - men jeg er nu i år 2021 (simulerer 90% af kampene), og verdenseliten stinker. Eller det er måske så meget sagt, men efter de første par sæsoner er der måske 10 spillere der er 90+ ratet på forskellige hold. Hos mig lige nu er der 2. Messi(94), som nu er 32/33år, og Neymar(90) som er 28/29år. Jeg tror min spiller er den eneste under 25 der er 85+ ratet. Der foregår sådan ca. ingen talentudvikling i CPU klubberne, og det gør jo så at mens jeg kune bliver bedre og bedre (holdet er 4.5 stjerne nu), så bliver alle andre kun dårligere og dårligere. Sidst jeg spillede mod United spillede de med to meget aldrende angribere i Rooney og Ibrahimovic - som var henholdsvis 82 og 76 ratet!

Men okay, det er jo ikke noget decideret managerspil, men det er da meget sjovt :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf CHRIST13K » 12. nov 2011 11:11

Er det kun mig, eller irriterer I jer også over at man i online delen ikke kan se sin modtsnaders valg af trøjer?
Jeg opleve tit at vi spiller i næsten ens farver...

Er det kun mig?

Eller tror i det blir rettet?
CHRIST13K
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf mathiasd » 12. nov 2011 13:55

CHRIST13K skrev:Er det kun mig, eller irriterer I jer også over at man i online delen ikke kan se sin modtsnaders valg af trøjer?
Jeg opleve tit at vi spiller i næsten ens farver...

Er det kun mig?

Eller tror i det blir rettet?


Det ikke bare dig :-)
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf CHRIST13K » 12. nov 2011 14:06

mathiasd skrev:
CHRIST13K skrev:Er det kun mig, eller irriterer I jer også over at man i online delen ikke kan se sin modtsnaders valg af trøjer?
Jeg opleve tit at vi spiller i næsten ens farver...

Er det kun mig?

Eller tror i det blir rettet?


Det ikke bare dig :-)



Blir det ikke rettet tror du/I???
CHRIST13K
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: FIFA 12 Tråden

Indlægaf mathiasd » 13. nov 2011 00:03

Håber!!!
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron