Xboxlife forum

FIFA 10 - Er spillet ødelagt?

For sport fanatikere.

Indlægaf Tdj89 » 3. okt 2009 18:23

Ja Skovbo, Altid dig :D
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf skovbo » 3. okt 2009 18:24

Tdj89 skrev:Ja Skovbo, Altid dig :D


Så fortæl.. :wink:
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf Tdj89 » 3. okt 2009 18:26

Som Benja beskriver: hvad gør man når ens forsvars-spillere konstant løber frem, når modstanderen har bolden og løber direkte mod mål. De løber bare frem uden at løbe mod boldholderen!


Det er vi jo nogle stykker, der godt kan se er en fejl i spillet. Sammen med mange andre fejl.

Men du kommer lige på banen og siger at dit hvertfald ikke fejler noget.

Og så er det bare at jeg mener, at det er fordi du spiller sådan, så du ved slet ikke det er fejl ;)
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf skovbo » 3. okt 2009 18:28

Tdj89 skrev:Som Benja beskriver: hvad gør man når ens forsvars-spillere konstant løber frem, når modstanderen har bolden og løber direkte mod mål. De løber bare frem uden at løbe mod boldholderen!


Det er vi jo nogle stykker, der godt kan se er en fejl i spillet. Sammen med mange andre fejl.

Men du kommer lige på banen og siger at dit hvertfald ikke fejler noget.

Og så er det bare at jeg mener, at det er fordi du spiller sådan, så du ved slet ikke det er fejl ;)


Aha. Synes nu bare man skal finde de gode ting ved spillet, end de dårlige, men lad nu det ligge:D

Drejer: Kamp?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf Tdj89 » 3. okt 2009 18:29

Ikke idag, har slet ikke spillet det nok til at jeg vil bevæge mig ud med nogen online i mand mod mand ;P

Spillede mod en herinde fra idag, og det blev til en kneben 2-1 sejr, hvor den laggede af h til :P
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf Divi » 3. okt 2009 18:37

Tdj89 skrev:Ikke idag, har slet ikke spillet det nok til at jeg vil bevæge mig ud med nogen online i mand mod mand ;P

Spillede mod en herinde fra idag, og det blev til en kneben 2-1 sejr, hvor den laggede af h til :P


Det var mod mig :lol: det laggede ikke for mig.

Men det var en mærkelig kamp.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Tdj89 » 3. okt 2009 18:38

Har du 2 brugere? for det var da hvertfald ikke det der gamertag? ;P
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf gringo1980 » 3. okt 2009 20:31

sLux skrev:spillet fungere helt fint drenge.


Helt enig, har på ingen måde set de problemer, jow forsvaret kan virke noget svære at dirigere rundt med, men det er bare et spørgsmål om hvordan du agere, da jeg lærte at styre mit forsvar er det ingen sag at få dem til at gøre som de skal, målmanden bandede jeg også lidt over i starten, men har også lært dem at kende nu, og elsker at man kan bede om at tage sinm position, husk nu, står han midt i felttet og du trykker 2 gange, så holder han sin position, for at få ham til at gå tilbage i målet skal du først lige give ham fri og så trykke 2 gange gul, det gør jeg og med det samme trækker han sig langsomt tilbage mod stregen. men har din modstander en friløber så er det egentlig din egen skyld, du skal sørge for at DIN mand følger boldholder, når du gør det så får du meget mere hjælp af dine andre forsvarsspiller, for de følger og reagere på hvad DU gør, løber du frem i en angriber, så vil dine forsvars spiller KUN søge at dække spillere som kan modtage bolden, men skygger du boldholder så går dine forsvarsspillere med i dit spil.

Spillet handler om at man kan styre en taktik og du styre den fuldstændig i dette spil, super fedt og har overhovedet IKKE mærkedet til nogen problemer i Manager Mode, det hele køre bare som det skal.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Divi » 3. okt 2009 20:32

Tdj89 skrev:Har du 2 brugere? for det var da hvertfald ikke det der gamertag? ;P


Ja jeg har en bruger.

"NewbieCent" hedder den.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf ElegandeDK » 3. okt 2009 20:41

jeg har været inde for at aflevere mit fifa spil for anden gang nu..første gang var æsken til spillet smadret midt over. Anden gang var det fordi at spiller gik i stå hver gang jeg prøvede at spille en kamp i karriere mode :S
Chelsea FC
ElegandeDK
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: FIFA 10 - Er spillet ødelagt?

Indlægaf gringo1980 » 3. okt 2009 20:52

Benja190782 skrev:
Her kommer problemerne så: (store som små)

-hvad gør man når ens nyindkøbte spiller pludselig forsvinder fra truppen!?
Jeg fik kun spillet 2 kampe med ham og han scorede faktisk i begge sine kampe, mens min målscore siger at jeg har lavet 4 mål, ja så kan jeg kunne finde to spillere på mit hold, som har lavet 1 mål hver.
Jeg går straks ind på transfer-markedet og kan så finde min nyindkøbte spiller i en hollandsk klub. WHAT!!!

Kode: Vælg alt
[b]Detter må være en fejl, men ikke en jeg har oplevet, dog kommer der mange klubber og byder på mine spillere hele tiden, selv dem som ikke er listed og har fået solgt et par spillere som jeg ikke skulle havde solgt.[/b]


-hvad gør man når Manchester United ligger nr. 12 i ligaen efter 16 kampe, og Liverpool ligger nr. 13!
Jeg synes de sagde, at de havde lavet tabellen realistisk!

Kode: Vælg alt
[b]Det er et FIFA spil, vil du havde realisme så køb du Football Manager 2010 som udkpmmer her sidst i Oktober.
Men FIFA Spil har altid sejlet noget i deres karriere del. Dog har jeg ikke oplevet det du nævner.[/b]


-hvad gør man når ens talentspejder (på niveau 4) ikke kan forudse klubbens unge talenter med mere end 1 år!

Kode: Vælg alt
[b]Kan han overhovedet forudse dine egne unge talenter 1 år frem ?
Bruger dem kun til at rejse rundt og hente spiller i IKKE transfer perioder, en fejl som EA nok aldrig fixer, dog er det stadig ikke et Manager spil, så forventer ikke det store til denne del udover at spillet på banen fungere og det gør det bestemt i dette spil[/b]


-hvad gør man når ens målmand konstant løber frem i mand til mand situationer, uanset om man trykker 2 gange på gul for at stoppe ham! Modstanderen lobber bolden over ham igen og igen!

Kode: Vælg alt
[b]Elsker min keeper og sådan som man kan få ham til mange forskellige ting, stå midt i feltet og følge en spiller rundt i feltet, utrollig frihed man har med keeperen i FIFA10, husk nu at havde kontrollen over ham inden du vil havde ham til at stå på stregen.[/b]


hvad gør man når man KUN kan vælge taktik midt under kampen, og ikke kan få lov, når der f.eks. er indkast eller hjørnespark!

Kode: Vælg alt
[b]Dette er en fejl som nok bliver rettet, dog er det ikke en fejl som genere mig ret meget, men den er der, men bliver med stor sandsynlighed rettedet.[/b]


-hvad gør man når ens forsvars-spillere konstant løber frem, når modstanderen har bolden og løber direkte mod mål. De løber bare frem uden at løbe mod boldholderen!

Kode: Vælg alt
[b]Lære at bruge dem, i FIFA10 skal du lære at spillerne forudser næste træk, løber du frem mod boldholder vil de dække spilmulighederne og gå frem i banen for at dække modtager.[/b]


Hvad gør man når man igen og igen ikke kan få lov at vælge den spiller man gerne vil bruge, uanset om man sætter cpu'en til at vælge spiller eller man gør det manuelt!

Kode: Vælg alt
[b]Du bruger RS, den virker hver ENESTE gang. fanger altid manden tættest på bolden, men CPU'en må aldrig vælger din spiller, det er da den største fejl at den mulighed overhovedet nogensinde er indført.[/b]


hvad gør man når man ALDRIG vinder en hovedstøds-duel på et målspark!

Kode: Vælg alt
[b]det handler om placering af din spiller, igen, noget du SELV skal finde frem til, taber kun 1 ud af 9 dueller, dog er der mange hvor jeg får presset modspiller så meget at jeg selv kommer til at stå for langt under bolden så jeg kun snitter den, det samme gælder hovedstød mod mål, men det er min fejl, ikke CPU'ens ;o)[/b]


Listen er uendelig! -og det er så pisse frustrerende det spil...

Kode: Vælg alt
[b]Hvis man vil havde realisme, så skal man ikke brokke sig når spillet kræver at du følger taktik eller tager mere ansvar på banen, med realisme kommer også flere opgaver, det er dine opgaver at få holdet til at fungere nu, ikke spillets, det er meget af det som der før var i PES serien, ansvar for det der er på banen.[/b]
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf gringo1980 » 3. okt 2009 20:55

ElegandeDK skrev:jeg har været inde for at aflevere mit fifa spil for anden gang nu..første gang var æsken til spillet smadret midt over. Anden gang var det fordi at spiller gik i stå hver gang jeg prøvede at spille en kamp i karriere mode :S


tror nærmere det er din BOX og M$ du skal snakke med her, desværre.
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf IkkNico » 3. okt 2009 21:39

Jeg har kun spillet BaP ind til videre, det er desværre heller ikke helt uden fejl.

> Skud og afleveringer registeres ikke altid, hvilket resulterer i ingen +/-
> Spiller a begår frispark, men spiller (som ikke var i nærheden) får gult kort for det

Irritationsmomenter inkluderer
> En FCK reserve spiller afdribler 5-6 spillere, og giver ikke slip på bolden før man kalder på en aflevering. Ikke super realistisk.

Ronni P skrev:Det eneste jeg synes der er lidt irriterende, er at når jeg vil uploade et billede af mig selv inde på eafootballworld.com, så skriver den hele tiden at serveren ikke svarer, har den gjort de sidste tre dage

EA har meldt ud, at de har folk der arbejder på fejlen. de har også medlt au, at du skal lave flg. mapper selv for at skidtet virker (det er dem med fed).

C:\Documents and Settings\[xp username]\Application Data\EA\EASW\GameFace

Det lykkedes mig faktisk at lave mig selv, men jeg er rimeligt skaldet for jeg kan ikke vælge hår, det bliver i hvert fald ikke vist, og det er heller ikke muligt at gemme gameface (det er den fejl EA siger de arbejder på).

jeg villle gerne linke til tråden på deres forum, hvor det står, men lige nu svarer easportsfootball.com extremt langsomt.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron