Xboxlife forum

Kinect stemmegenkendelse

Snak om alt vedrørende Kinect.

Kinect stemmegenkendelse

Indlægaf DK Anders » 2. jul 2011 15:40

Hej alle. :)

Da jeg fik min Kinect og prøvede den første gang, blev jeg lidt skuffet over, at der ikke var stemmegenkendelse med. Derefter læste jeg, at det ville komme som en update i løbet af foråret. Ja, nu kan I vel se, hvor dette fører hen. Hvor er den update??? Synes altså ikke det er fair, men håber på et svar.

På forhånd tak.
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247



Re: Kinect stemmegenkendelse

Indlægaf DK Anders » 3. jul 2011 08:36

" Supported locales
With Kinect, you can control your Xbox 360 console by using your voice.

Speech recognition is supported in the following locales and languages:


Locale Language
United States English
Canada English
United Kingdom English
Japan Japanese
Mexico Spanish "
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Re: Kinect stemmegenkendelse

Indlægaf NiklasOfDoom » 3. jul 2011 09:22

Jeg tror desværre ikke, at der er kommet mere info om hvornår updaten kommer, så vi danskere kan være med (selv hvis det er på engelsk ville det være helt fint for mig). Mit gæt er at de har valgt at lægge det sammen med den store dashboard update, der kommer til efteråret. Muligvis har de helt valgt at droppe det for så at arbejde på det nye design. Det er jo lidt komisk, hvor hvis man logger ud af sin danske bruger kan man sagtens bruge stemmegenkendelsen, og der er ingen problemer i at man har et dansk accent. Det virker også i Kinect Fun Labs, hvis du vil prøve det. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: Kinect stemmegenkendelse

Indlægaf ALIE » 3. jul 2011 11:29

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect stemmegenkendelse

Indlægaf DK Anders » 3. jul 2011 15:12

NiklasOfDoom skrev:Jeg tror desværre ikke, at der er kommet mere info om hvornår updaten kommer, så vi danskere kan være med (selv hvis det er på engelsk ville det være helt fint for mig). Mit gæt er at de har valgt at lægge det sammen med den store dashboard update, der kommer til efteråret. Muligvis har de helt valgt at droppe det for så at arbejde på det nye design. Det er jo lidt komisk, hvor hvis man logger ud af sin danske bruger kan man sagtens bruge stemmegenkendelsen, og der er ingen problemer i at man har et dansk accent. Det virker også i Kinect Fun Labs, hvis du vil prøve det. :)

Jeg synes simpelthen det er til grin, men jeg vil da prøve at logge af så. :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster