Xboxlife forum

Just Cause 3

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Just Cause 3

Indlægaf Cena » 30. nov 2015 11:03

spif2001 skrev:Et review fra The Games cabin (PS4) på 9/10:
http://www.thegamescabin.com/review-jus ... e-you-can/

Laaange loade tider når man dør, og framerate problemer (PS4):
http://www.thegamescabin.com/just-cause ... ody-awful/


Det lyder sku ikke alt for godt. Modtager det en af dagene. Hvis det er så slemt som de får det til lyde, så ryger det sku nok på hylden indtil det er patched (Hvis de kan). Op til 2 minutters load scener vil drive mig til vanvid!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Just Cause 3

Indlægaf Cena » 30. nov 2015 16:42

Ser desværre ikke bedre ud på Xbox One heller :( :

http://www.videogamer.com/ps4/just_caus ... eport.html

15 minutters loadtid og framedrops ned til 17 fps. Det kan simpelthen ikke passe! Det ligner sku at spillet får en hård fødsel på begge konsoller desværre. Jeg får det på PS4.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Just Cause 3

Indlægaf JohnH » 30. nov 2015 17:01

Havde ellers tænkt mig at købe det, men både det at det ikke er mp og så at spillet's effekter altså kræver en del , meget mere end vores fine konsoller kan trækker, selv om de 'finder' ekstra cpu'er og tuner dem, tror jeg hopper over det, eller venter til de får fintunet det .

Det ser sgu ellers godt ud, har siddet i formiddagspausen og fulgt en stream fra Dailyrush , det blev sikker spillet på pc, for det så godt nok flot og meget flydende ud. Der var dog også en del loadingstid ind imellem.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Just Cause 3

Indlægaf Elgaard » 30. nov 2015 17:35

Så er der vist ingen tvivl om at man skal ha' :) ... Men det bliver tydeligvis en PC version med de performance problemer konsolversionerne lader til at have.

Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Just Cause 3

Indlægaf JohnH » 3. dec 2015 07:07

Købte det i går, læste mig til at der faktisk ikke var de problemer som der blev beskrevet tidligere, og det virker også over al forventning.
Har lige spillet det en halv times tid igår, og da jeg aldrig har spillet de tidligere spil, så skal jeg lige vænne mig til alle de muligheder der i spillet, og det er godt nok underholdende, rigtig fed lyd og kæmpe område man kan bevæge sig rundt i.
Det eneste der stadig er , som så kun er et lille problem, det er loadingtiden imellem scenerne.

Fik endda en kølerfigur igår :lol:

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Just Cause 3

Indlægaf Rasbred » 27. dec 2015 11:46

er det kun mig som bliver smidt af online hele tiden i de her dage ??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Just Cause 3

Indlægaf hackNICE1112@ » 27. dec 2015 12:03

Rasbred skrev:er det kun mig som bliver smidt af online hele tiden i de her dage ??


Har ikke oplevet nåde i dag :-) men i går var den helt gal de skrive også at der var problem med deres server
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Just Cause 3

Indlægaf Rasbred » 27. dec 2015 18:16

typisk :D efter jeg skrev var der ikke noget i 5-6 timer :)

hvor har du læst det med deres servere ?
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Just Cause 3

Indlægaf JohnH » 27. dec 2015 20:45

Samme problem her lige nu, bliver smidt af hele tiden også selv om jeg vælger offline ....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Just Cause 3

Indlægaf Morten Skou » 27. dec 2015 21:03

JohnH skrev:Købte det i går, læste mig til at der faktisk ikke var de problemer som der blev beskrevet tidligere, og det virker også over al forventning.
Har lige spillet det en halv times tid igår, og da jeg aldrig har spillet de tidligere spil, så skal jeg lige vænne mig til alle de muligheder der i spillet, og det er godt nok underholdende, rigtig fed lyd og kæmpe område man kan bevæge sig rundt i.
Det eneste der stadig er , som så kun er et lille problem, det er loadingtiden imellem scenerne.

Fik endda en kølerfigur igår :lol:

Billede


Jeg prøvede det for første gang i forgårs... synes at loadtiden når man dør, fuldstændig ødelægger spillet for mig. 40 sekunder er godt nok lang tid at vente. Men jeg har fået at vide, at de er på vej med en patch som skulle fikse det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Just Cause 3

Indlægaf Rasbred » 27. dec 2015 21:12

JohnH skrev:Samme problem her lige nu, bliver smidt af hele tiden også selv om jeg vælger offline ....


samme her :( offline virker lige indtil man åbner kortet :(

øv.. super fedt spil ellers :D satme god gas at tosse rundt på div. øer
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Just Cause 3

Indlægaf Rasbred » 28. dec 2015 02:28

op af bakke... det er virkelig blevet dårligt her efter klokken 24.... bliver smidt offline stortset hele tiden.. dropper det nu... håber det er bedre i morgen efter nogen timers søvn. er nok blevet smidt offline 50+ gange på de 12-14 timer jeg har spillet nu.......
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Just Cause 3

Indlægaf hackNICE1112@ » 28. dec 2015 21:34

Rasbred skrev:typisk :D efter jeg skrev var der ikke noget i 5-6 timer :)

hvor har du læst det med deres servere ?


Læste det i menu i spillet at der var problem med serveren :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Just Cause 3

Indlægaf Rasbred » 1. jan 2016 16:05

Genialt man i sandbox mode efter spillet er gennemført kan nulstille baser og indtage dem igen
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Just Cause 3

Indlægaf BulletEyeDk » 1. jan 2016 16:34

Shit, er du allerede igennem spillet ? - hvor mange timer har du været om det ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron