Xboxlife forum

Sunset Overdrive

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Michelve » 1. nov 2014 09:13

heinstach skrev:
Michelve skrev:Nice...et spil mere jeg komme til at ønske mig så snart jeg få en xboxone.....vent lige, har dette spil hjulpet mig til at beslutte hvilke konsol jeg komme til at købe????


Det må i hvert fald p.t. være den bedste grund til at vælge Xbox One.


Nej det er nok Halo og Gears serier vis men kigge på spil......men det at s 70\30 nu i xboxsfordel :)
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf heinstach » 1. nov 2014 10:28

Ja, det er fede serier, men de er ikke på Xbox One (endnu) :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Theis Jensen » 1. nov 2014 11:03

heinstach skrev:Jeg kan ved 22-tiden. En Chaos-session tager vel ikke meget mere end 15 minutter, så vi skulle gerne kunne nå nogle stykker inden midnat.


Jeg er også klar! :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2014 12:23

Jeg er frisk, hvis jeg ikke tager til indflytterfest - og jeg tror lige, at min lever har brug for en pause. Det der uni-liv er jo hårdt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Reinhold » 1. nov 2014 16:18

heinstach skrev:Ja, det er fede serier, men de er ikke på Xbox One (endnu) :-)


Det ved jeg nu ikke - den statement står snart til forfald :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf hackNICE1112@ » 1. nov 2014 17:23

Er også frisk på nåde chaos i aften hved tid :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2014 17:25

Er der nogen nem måde at sortere i hvilke Challenges man har klaret, og hvilke man ikke har?

EDIT: Ja, okay, det er Challenge-menuen rimelig god til.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf JohnH » 2. nov 2014 15:41

Jeg forstår det ikke! Hvad synes i er så fedt ved det spil?

Kunne jo ikke lade være og hoppede med på vognen, men hold da op hvor har jeg fortrudt ... har prøvet 2 onlinekampe og man kan jo ikke se om det er en selv der nakker fjenderne eller en medspiller, de våben med lppladerne er totalt værdiløse og de andre løber tør for krudt hele tiden.

Ved godt der er en indlæringtid på det, men tror sgu ærlig talt ikke jeg gider blive ved.

Er blevet så frustreret at jeg er lige ved at trykke køb på knappen til det nye COD, bare for at få et nyere skydespil........ nåh spiller nok bare lidt mere Forza Horizon 2, det er sgu fedt :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Theis Jensen » 2. nov 2014 17:19

JohnH skrev:Jeg forstår det ikke! Hvad synes i er så fedt ved det spil?

Kunne jo ikke lade være og hoppede med på vognen, men hold da op hvor har jeg fortrudt ... har prøvet 2 onlinekampe og man kan jo ikke se om det er en selv der nakker fjenderne eller en medspiller, de våben med lppladerne er totalt værdiløse og de andre løber tør for krudt hele tiden.

Ved godt der er en indlæringtid på det, men tror sgu ærlig talt ikke jeg gider blive ved.

Er blevet så frustreret at jeg er lige ved at trykke køb på knappen til det nye COD, bare for at få et nyere skydespil........ nåh spiller nok bare lidt mere Forza Horizon 2, det er sgu fedt :-)


Er dine våben opgraderet? LP spilleren dræber mange for mig, men den er så også lvl. 5. Du får mulighed for at bære mere ammo, når dine våben er steget i lvl, men du kan også vælge ammo overdrives, det giver dobbelt op, når det er fuldt opgraderet.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Deeznutz » 2. nov 2014 18:30

JohnH skrev:Jeg forstår det ikke! Hvad synes i er så fedt ved det spil?

Kunne jo ikke lade være og hoppede med på vognen, men hold da op hvor har jeg fortrudt ... har prøvet 2 onlinekampe og man kan jo ikke se om det er en selv der nakker fjenderne eller en medspiller, de våben med lppladerne er totalt værdiløse og de andre løber tør for krudt hele tiden.

Ved godt der er en indlæringtid på det, men tror sgu ærlig talt ikke jeg gider blive ved.

Er blevet så frustreret at jeg er lige ved at trykke køb på knappen til det nye COD, bare for at få et nyere skydespil........ nåh spiller nok bare lidt mere Forza Horizon 2, det er sgu fedt :-)


Kan kun give dig ret, dvs har ikke prøvet spillet endnu, men uf fra gamplay trailer og de gange jeg har set folk på nettet spille det, det virker fuldstændig forvirret, men det er sikkert det spillet skal, ved det ikke, men vil sige at p.t så venter jeg på en demo ellers pas'er jeg også til spillet
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Rasmusdc » 3. nov 2014 09:47

Deeznutz skrev:
JohnH skrev:Jeg forstår det ikke! Hvad synes i er så fedt ved det spil?

Kunne jo ikke lade være og hoppede med på vognen, men hold da op hvor har jeg fortrudt ... har prøvet 2 onlinekampe og man kan jo ikke se om det er en selv der nakker fjenderne eller en medspiller, de våben med lppladerne er totalt værdiløse og de andre løber tør for krudt hele tiden.

Ved godt der er en indlæringtid på det, men tror sgu ærlig talt ikke jeg gider blive ved.

Er blevet så frustreret at jeg er lige ved at trykke køb på knappen til det nye COD, bare for at få et nyere skydespil........ nåh spiller nok bare lidt mere Forza Horizon 2, det er sgu fedt :-)


Kan kun give dig ret, dvs har ikke prøvet spillet endnu, men uf fra gamplay trailer og de gange jeg har set folk på nettet spille det, det virker fuldstændig forvirret, men det er sikkert det spillet skal, ved det ikke, men vil sige at p.t så venter jeg på en demo ellers pas'er jeg også til spillet


Det er egentligt lidt vagt at give en kommentar på et spil som man ikke har spillet, men kun set Gameplay trailere fra..

jeg var også en stor hader af Crackdown da jeg købte det til min Xbox konsol, men blev grebet af det, for mig er sunset det samme, jeg er blevet grebet af det spil... JA Lp våbenet er svage, men en af de ting jeg er blevet meget opmærksom på er pickups, og at skifte våben efter fjenderne, var så dum at købe det der DUDE våben, det var også noget rod.

Men der er tider hvor spillet bare flyder for en, det er der Sunset for mig skinner..

men det er hovedløs fun, ligesom Saints row, Dead Rising... intet andet.. og ja jeg mener klart det er en bedre titel end Infamous til PS4, som er lidt det samme, og rigtigt pænt, men som forsøgte at sælge sig på en historie, som var ligegyldig, og ALT ALT ALT ALT for kort, og utallige ligegyldige MINIgames..

Sunset tager sig ikke for højtidelligt..

SPOILER WARNING!!!!

har været ude på en enkelt flyve mission, så aner ikke hvor langt inde i spillet jeg er.

Derudover kører spillet flydende, det ser godt ud, og det har ikke irriterende loadtider, og underlige valg, det virker bare generelt vellavet.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Niculla » 3. nov 2014 16:36

Det mest gennemførte koncept i mange år imo.

Fik et par stykker til at købe X1 efter de prøvede det på hos mig.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Palawan » 4. nov 2014 00:24

Jeg ÆÆÆLSKER Crackdown (eller 1éren ihvertfald) - Sunset gjorde absolut intet for mig... Desværre :(
Palawan
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf Deeznutz » 4. nov 2014 00:35

Rasmusdc skrev:
Deeznutz skrev:
JohnH skrev:Jeg forstår det ikke! Hvad synes i er så fedt ved det spil?

Kunne jo ikke lade være og hoppede med på vognen, men hold da op hvor har jeg fortrudt ... har prøvet 2 onlinekampe og man kan jo ikke se om det er en selv der nakker fjenderne eller en medspiller, de våben med lppladerne er totalt værdiløse og de andre løber tør for krudt hele tiden.

Ved godt der er en indlæringtid på det, men tror sgu ærlig talt ikke jeg gider blive ved.

Er blevet så frustreret at jeg er lige ved at trykke køb på knappen til det nye COD, bare for at få et nyere skydespil........ nåh spiller nok bare lidt mere Forza Horizon 2, det er sgu fedt :-)


Kan kun give dig ret, dvs har ikke prøvet spillet endnu, men uf fra gamplay trailer og de gange jeg har set folk på nettet spille det, det virker fuldstændig forvirret, men det er sikkert det spillet skal, ved det ikke, men vil sige at p.t så venter jeg på en demo ellers pas'er jeg også til spillet


Hvorfor er det vagt og udtrykke sin mening ud fra det, har da ikke tænkt mig og smide penge efter noget som jeg mener ikke er mig ud fra hvordan jeg ser det, var helt vild da jeg så trailer for det, men efter gameplayytailer må jeg nok sige at det ikke lige er mig før jeg har prøvet en demo, og så kan det være jeg skifter mening, men selvfølgelig. Skal jeg da ha lov til at udtrykke min mening, selv da de viste evolve var jeg meget skeptisk og den holdt også vande for mig da jeg havde prøvet alpha testning, bare fordi duber vild med et spil er det ik sikkert alle andre er

Det er egentligt lidt vagt at give en kommentar på et spil som man ikke har spillet, men kun set Gameplay trailere fra..

jeg var også en stor hader af Crackdown da jeg købte det til min Xbox konsol, men blev grebet af det, for mig er sunset det samme, jeg er blevet grebet af det spil... JA Lp våbenet er svage, men en af de ting jeg er blevet meget opmærksom på er pickups, og at skifte våben efter fjenderne, var så dum at købe det der DUDE våben, det var også noget rod.

Men der er tider hvor spillet bare flyder for en, det er der Sunset for mig skinner..

men det er hovedløs fun, ligesom Saints row, Dead Rising... intet andet.. og ja jeg mener klart det er en bedre titel end Infamous til PS4, som er lidt det samme, og rigtigt pænt, men som forsøgte at sælge sig på en historie, som var ligegyldig, og ALT ALT ALT ALT for kort, og utallige ligegyldige MINIgames..

Sunset tager sig ikke for højtidelligt..

SPOILER WARNING!!!!

har været ude på en enkelt flyve mission, så aner ikke hvor langt inde i spillet jeg er.

Derudover kører spillet flydende, det ser godt ud, og det har ikke irriterende loadtider, og underlige valg, det virker bare generelt vellavet.
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Sunset Overdrive

Indlægaf OleBachJunior » 22. nov 2014 12:20

Det kan hentes og spilles gratis de næste 24 timer pga. årsdagen for udgivelsen af Xbox One. Har spillet det hele formiddagen - og må hoppe med på bølgen. Shit, det er sjovt! Klart et af de bedste spil til Xbox One indtil videre.
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron