Xboxlife forum

Sniper Elite 3-tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf DinesJ » 1. jul 2014 18:25

Rasbred skrev:Har lige købt det på x360. Men hold nu op det tager lang tid at hente. Det har taget 30 min for 10 procent :-(


Jeg har købt det digitalt på Xbox One US-store, og også her download EKSTREMT langsomt, hvilket det ellers normalt aldrig er :?

Andre der har samme problem?
Senest rettet af DinesJ 1. jul 2014 18:35, rettet i alt 1 gang.
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf JohnH » 1. jul 2014 18:26

DinesJ skrev:
Rasbred skrev:Har lige købt det på x360. Men hold nu op det tager lang tid at hente. Det har taget 30 min for 10 procent :-(


Jeg har købt det digitalt på Xbox One US-store, og også her download EKSTREMT langsomt, hvilket det eller normalt aldrig er :?

Andre der har samme problem?


Mit kom ned på lidt under en time .. hentede det kl 16, der er nok mange der henter det lige nu.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf DinesJ » 1. jul 2014 18:35

JohnH skrev:
DinesJ skrev:
Rasbred skrev:Har lige købt det på x360. Men hold nu op det tager lang tid at hente. Det har taget 30 min for 10 procent :-(


Jeg har købt det digitalt på Xbox One US-store, og også her download EKSTREMT langsomt, hvilket det eller normalt aldrig er :?

Andre der har samme problem?


Mit kom ned på lidt under en time .. hentede det kl 16, der er nok mange der henter det lige nu.


Tak for svar :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf JohnH » 1. jul 2014 21:13

Hvis der er nogen der vil spille Multiplayer, så bare add mig, der mangler spillere!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Cena » 1. jul 2014 22:23

Det har fået en noget sløj score på metacritics men herinde lyder det til folk har det sjovt med spillet. Er det de 270kr værd det koster på US Store? Det første spil underholde fint både i SP og MP. MP gad jeg dog ikke så længe :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf CvKM » 1. jul 2014 22:24

I skulle tage at prøve Survival (tror jeg det er), den første inde under Challenges. :D Det er god underholdning. Jeg kørte det dog kun på Cadet, men der var sgu alligevel lidt udfordring. :)

Hvad er jeres fedeste killcam endnu? Mit er når man skyder ham lige i fjæset så både næse, overkæbe og begge øjenhuler forsvinder, KLASK. :lol:
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf JohnH » 1. jul 2014 22:26

Cena skrev:Det har fået en noget sløj score på metacritics men herinde lyder det til folk har det sjovt med spillet. Er det de 270kr værd det koster på US Store? Det første spil underholde fint både i SP og MP. MP gad jeg dog ikke så længe :)


Jeg synes allerede det er alle pengene værd, og det skulle tage ca 15 timer at gennemføre singleplayer, oveni er der jo mange forskellige gamemodes i MP.

CvKM skrev:I skulle tage at prøve Survival (tror jeg det er), den første inde under Challenges. :D Det er god underholdning. Jeg kørte det dog kun på Cadet, men der var sgu alligevel lidt udfordring. :)

Hvad er jeres fedeste killcam endnu? Mit er når man skyder ham lige i fjæset så både næse, overkæbe og begge øjenhuler forsvinder, KLASK. :lol:


Har jeg ikke prøvet endnu, lyder underholdende.

Jeg har sidder og grinet af 'nutshots' , der er godt nok nogle lækre detaljer i de shots :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Cena » 1. jul 2014 22:37

JohnH skrev:
Cena skrev:Det har fået en noget sløj score på metacritics men herinde lyder det til folk har det sjovt med spillet. Er det de 270kr værd det koster på US Store? Det første spil underholde fint både i SP og MP. MP gad jeg dog ikke så længe :)


Jeg synes allerede det er alle pengene værd, og det skulle tage ca 15 timer at gennemføre singleplayer, oveni er der jo mange forskellige gamemodes i MP.


Fedt nok. Det bliver sku nok det næste køb så. Har lige et spil der skal gøres færdige først.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf DinesJ » 1. jul 2014 23:22

Cena skrev:
JohnH skrev:
Cena skrev:Det har fået en noget sløj score på metacritics men herinde lyder det til folk har det sjovt med spillet. Er det de 270kr værd det koster på US Store? Det første spil underholde fint både i SP og MP. MP gad jeg dog ikke så længe :)


Jeg synes allerede det er alle pengene værd, og det skulle tage ca 15 timer at gennemføre singleplayer, oveni er der jo mange forskellige gamemodes i MP.


Fedt nok. Det bliver sku nok det næste køb så. Har lige et spil der skal gøres færdige først.


Jeg er også virkelig godt underholdt :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf ALIE » 2. jul 2014 09:59

Det er fedt men godt nok svært på Authentic :-D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Rasbred » 3. jul 2014 12:51

Hvordan får man upgrades til sine våben ??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf JohnH » 3. jul 2014 13:12

Rasbred skrev:Hvordan får man upgrades til sine våben ??


Jeg har fundet nogle dele hos nogle af de fjender jeg har nakket, man får også besked om at en fjende har noget man kan bruge.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Rasbred » 3. jul 2014 13:32

Fandt en fejl i spillet som gør gavn til dine våben.

Det første våben din garand. Hvis jeg pimper den med blued scope, padded Stock og modifed action. Så når jeg skifter våben. Så bliver de modifikationer på våbent :-D

Så uden at finde alle våben ting så har alle mine våben næsten de bedste ting :-)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf JohnH » 4. jul 2014 16:23

Jeg har lidt problemer på fortet i Campaign, jeg har ind imellem rigtig meget lag når jeg bevæger mig rundt, især oppe ved cellen. Det er første gang jeg har oplevet det i spillet, det kører ellers super godt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Sniper Elite 3-tråden

Indlægaf Sanxion » 4. jul 2014 17:13

Halløj Fellow Xbox'ere :-]

Jeg har kun spillet SE3 i nogle få timer men jeg må desværre erkende, at den umiddelbare glæde jeg følte ved de to første ikke rigtigt er tilstede. Jeg har mere en følelse af, at jeg spiller COD 2 (uden AI comrads) med updated grafik....bevares, jeg elskede det spil men for mig var der bare en eller anden atmosfære over SE1+2 jeg har svært ved at genfinde i 3'eren. Det kan være det er fordi man bliver kastet ud i hæsblæsende action fra starten af...jeg ved det ikke.
GFX er selvfølgelig super flot selvom jeg har på fornemmelsen min 5 år gamle Samsung 42" fladskærm ikke er optimal at bruge mere med den nye box :-]

Jeg har ikke endelig dømt SE3 til at forgå på de evige jagtmarker, jeg tager skam fat på det igen....måske jeg genfinder SE ånden undervejs i spillet :-)

EDIT:
Ok, så fik jeg fordybet mig noget mere i spillet og begynder faktisk at komme i SE stemning igen :-] men damn it det er svært.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron