Xboxlife forum

Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Rechain » 23. jun 2015 18:17

Jeg venter på min forsinkede Limited Edition, men fik da en kode til at downloade spillet + DLC i ventetiden :) god service! Har købt det til PS4, ligesom alle de forrige til PS3..dog har jeg ikke tid eller overskud til mere gaming før weekenden. Er også mest igang med Witcher 3 i øjeblikket :P er også batman nørd på visse punkter..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf susperia » 23. jun 2015 18:49

Det jeg har nået at spille på One, der har jeg ikke lagt mærke til nogle problemer.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Rechain » 23. jun 2015 18:52

Haha, det her er fed streaming! Total batman stil :P

> http://www.twitch.tv/welovegames <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Zt3pH » 24. jun 2015 07:08

Kun en der har købt det herinde til One?

Det synes jeg umiddelbart også er meget overraskende, når man ser på hvor mange der har spillet de tidligere, og den popularitet forgængerne havde.

Men ohh well så må man jo købe lortet og se hvad det er for noget :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf iPwnd94 » 24. jun 2015 07:52

Jeg går i hvert fald ned i gamestop i dag, for at købe det til Xone :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf z0ntax » 24. jun 2015 08:41

Gik igang med det igår på Xbox one og indtil videre er det max fedt hehe... Performance og grafisk fejler det bestemt heller intet :D
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Sanxion » 24. jun 2015 09:11

Jeg købte det på coolshop.dk igår og venter bare på, at postmand Per (som er en kvinde) kommer med det om snart :D

Edit: ha ha, og 1 min efter kom han (hun)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Ink129 » 24. jun 2015 09:32

Fik spillet nogle timer i går på One, og det er i vanlig Rocksteady-stil rigtig fedt. Jeg synes dog måske, at det lægger hurtigt ud med action - synes, at det mangler det "build-up", som Rocksteady gjorde så godt med forgængerne. Men det er jo bare min mening og en ganske lille kritik.

Når man vænner sig til Batmobilen, så er den også cool nok, synes jeg. Jeg kan rigtig godt lide, hvordan den bruges i puzzles. Måske den "bliver for meget", når jeg har siddet med spillet i nogle flere timer - det vides ikke endnu.

Spillet føles dog lidt for nemt på hard indtil videre, nu hvor jeg tænker over det - er ikke blevet slået ihjel af nogle fjender endnu... Hm, jeg lyder noget kritisk, men summa summarum er, at det er rigtig fedt indtil videre, og jeg tror ikke, at jeg kommer til at fortryde dette køb.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Elgar » 24. jun 2015 16:22

Lækkert med noget info.

Da jeg så pre release vidoer med spillet, var også noget lunken over for Batmobilen. Håber ikke den fylder for meget i spillet.

Mht. Sværhedsgraden, så læste jeg også et review der sagde det var blevet lettere. Det blev så nævnt som et plus, hvilket jeg ikke kan forstå. Synes bestemt ikke de andre spil var for svære....
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf iPwnd94 » 25. jun 2015 07:35

Nu fik jeg spillet lidt igår, og er 12% inde i story nu.

Dette spil! I FRECKING LOVE IT!

Det er altså ikke mange spil jeg siger dette om, men derimod er dette virkelig et lækkert spil!

Mange flere nye animationer (Take downs mm.) og batmobilen.. Orh ja. Den er jo gude skøn, og enorm sjov at kører i.

Den bliver ikke brugt for meget, men heller for lidt. Så det er en go balance indtil videre.

Nu vil jeg ikke gå for meget i detaljer, men hvis i ønsker et godt action spil, med lidt RPG(upgrades) og awesome batsuits, så skal i have dette spil.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Zt3pH » 25. jun 2015 07:53

Fedt fedt fedt - bare bliv ved med at komme med førstehåndsindtryk! Super fedt at læse.

Dejligt at høre, at Batmobil-tingen er velafbalanceret. Da jeg så den var med tænkte jeg "awesome" men så, så jeg lidt videoer og lign. og blev ærlig talt lidt lunken ved det. Blev nervøs for det ville fylde alt for meget, og bare blive brugt som "fyld" i spillet.

Men jeg er overbevist, jeg skal hjem og have købt det :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf -S- » 25. jun 2015 08:02

Batmobilen er suveræn at køre rundt i - og vil sige at det først er nu jeg rigtig har følt mig som Batman i et spil. Batman uden sin batmobil har altid været en lidt lunken følelse for mig :)

Der er kælet for detaljerne i alle aspekter. Grafisk er det en perle, helt på højde med nutidens standard på PC og gameplayet sidder lige i skabet, med mange nye elementer som ophøjer det hele!

Køb det!
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36

+1

Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Ink129 » 25. jun 2015 08:29

Efter endnu flere timer med spillet, så må jeg sige, at jeg stadig føler mig meget underholdt af det :D

Batmobilen... jeg kan måske godt se, hvorfor nogen ikke synes godt om den, men jeg kan nu meget godt lide den. Indtil videre bliver den brugt i "en rimelig mængde" i spillet, synes jeg, og jeg synes ikke, den er så svær at styre, som andre på nettet har givet udtryk for. Husk, at senere i spillet (jeg ved dog ikke, hvorfor man ikke kan ændre dette fra start), så kan man ændre controls, så man bremser på LT i stedet for X. Så føles Batmobilen egentlig ganske rar at køre i - husk ikke at holde klampen i bund konstant og at X kan bruges til at drifte om hjørner med.

Story-mæssigt er spillet faktisk også bedre, end jeg havde regnet med. Jeg har læst, at det skulle være rimelig nemt at regne ud, hvem Arkham Knight er, men jeg aner stadig ikke, hvem han kan være. Jeg har nogle teorier, men jeg er ikke sikker på noget endnu. Måske, hvis man er mere bekendt med Batman-universet uden for denne spilserie, at det er nemmere at regne ud. Derudover så sker der noget specielt at par timer inde i historien, som lader til at berøre resten af historien på en, indtil videre (synes jeg), rigtig fed måde.

Spillet er i hvert fald på højde med Arkham City, IMO, men jeg er ikke klar til endnu at fastlægge en dom på, om jeg synes, at det rent faktisk er bedre. Rigtig fedt spil i hvert fald :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf fodbod1232 » 25. jun 2015 18:34

Så blev spillet pillet af Steam midlertidigt.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Batman: Arkham Knight Tråd /Snak

Indlægaf Sanxion » 26. jun 2015 08:38

Så har jeg fået gamet i del timer og er oppe på 17 % gennemført storymode.

Grafisk er der ikke noget at komme efter, det er super flot. Lydsiden passer fint ind i det mørke univers.

Er det bedre end forgængeren? Absolut! (selvom arkham asylum - forgængerens forgænger - har en speciel plads i mit bathjerte)

I starten genererede det mig, at batmobilen skulle fylde så meget men det ændrede sig hurtigt, den er knaldfed at piske rundt i og det er super fedt at gå fra 100 km/t til at svæve på et splitsekund :-) at inddrage den i løsningen af diverse puzzles gør også denne del af gameplayet mindre triviel. Og batmobilens battle mode....det skal bare prøves....prøv det, prøv det :-)

Summsa Summarum så er det, hvad jeg har fået ud af spillet indtil videre og jeg har hidtil været godt underholdt. Absolut - for mig - alle skejserne værd.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron