Xboxlife forum

Prototype tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Vestergaard » 10. jan 2009 12:16

Jeg glæder mig. Og hvis det kommer 1. april, så kan jeg slet ikke vente til den 1. april!
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf XboxGeek » 10. jan 2009 12:39

Vestergaard skrev:Jeg glæder mig. Og hvis det kommer 1. april, så kan jeg slet ikke vente til den 1. april!

Hvem ved om det ikke er en april nar :D.
XboxGeek
 


Indlægaf Vestergaard » 17. jan 2009 00:30

For folk der ikke ved hvad det handler om, fandt jeg lige lidt tekst om historien.

Samtidig med at jeg fandt nedenstående, fandt jeg også en lidt nedslående fact.
Release: July 30th 2009 in UK/Europe

The Story
Prototype follows the story of Alex Mercer, an amnesia-stricken experiment. As the game begins Alex finds himself on the experimentation table with absolutely no memory of his past. The bewildered prototype emerges from an underground lab far below the heart of New York City, only to realize that there is a lot more going on in the outside world.

With no familiarity of where he came from or if he is even human, Alex is forced to slay to discover his past and take vengeance for what has been done to him. He soon discovers that he has the capability to devour the power of those whom he kills, taking their memories, skills, and even their appearance.

Above these newfound talents Alex is suddenly thrown into a war involving himself and two different powers. The Black Watch Special Forces, an unbearably mutated virus-infected population, and the prototype himself all wage war in the streets of New York City.

By interfering in fights between the game's factions, or even deliberately leading one force into another and triggering a fight, Alex can manipulate the speed and spread of the virus.

The whole game is revolved around a giant plot in which the developers explain is designed to echo real world government secrets.

Billede
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf munckster » 17. jan 2009 01:00

Wow.. jeg har fuldstændigt overset det her spil :O Damn det er et must have det her... Min umiddelbare første tanke da jeg så det var "Hancock" :P men damn hvor er det vildt... det skal bestilles!

Lækkert med lidt spredning på spillene... SF4 i februar, RE5 i marts og så det her i april.. Ikke som i efteråret, hvor alt kom på samme tid...
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf fodbod1232 » 25. maj 2009 20:44

så kommer spillet jo snart, inden for 2uger..??

men achievents er kommet, og glæder mig sindsygt til spillet.!
http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Indlægaf hazzwar » 25. maj 2009 21:13

Spillet har udgivelsesdatoen den 5. i EU og den 9. i US (endelig får vi et spil før de skide amerikanere!)

Spillet bliver så fedt... Glæder mig helt vildt til dette og Infamous.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2009 21:16

5 juni ? Det er 6 dage færre end jeg lige troede, glæder mig :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf OldTymer72 » 14. jun 2009 15:22

Er det spil kommet? Er der nogen der har noget at fortælle om det? Godt eller skidt?
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Psychotic nUb » 14. jun 2009 15:44

Det er kommet, og jeg synes det er kanont sjovt :D Grafikken er ikke på top plan, men lige i det her tilfælde gør det ikke det store fordi det er så actionpacked og sjovt ^.^
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf OldTymer72 » 14. jun 2009 23:20

Psychotic nUb skrev:Det er kommet, og jeg synes det er kanont sjovt :D Grafikken er ikke på top plan, men lige i det her tilfælde gør det ikke det store fordi det er så actionpacked og sjovt ^.^


Finno. Jeg tror faktisk jeg vil have det. Jeg mangler noget inden der for alvor kommer gang i de gode udgivelser i løbet af efteråret.
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Kattolil » 15. jun 2009 01:14

Starten er langtrukken, og boss kampene er direkte horrible.

Men ellers er det sgu meget sjovt.
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Indlægaf Miaauw » 15. jun 2009 05:57

Efter at have gennemført det, og er igang med normal, så er jeg skuffet.. Også selvom jeg har glædet mig virkelig meget, så skuffer det imo.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf Ninjastyle » 15. jun 2009 06:00

Synes der har været en del skuffede miner omkring dette spil, lader til det er bedst at vente til det kommer ned i pris?
Ninjastyle
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf kofoed » 15. jun 2009 06:28

Ninjastyle skrev:Synes der har været en del skuffede miner omkring dette spil, lader til det er bedst at vente til det kommer ned i pris?


Synes du? Jeg synes stort set alle som har prøvet det synes det er mega fedt, godt nok er grafiken ikke den bedste, men Gameplay frem for alt, og her vinder Prototype, de ca 300 kr jeg gad for det fra Shopto.net er det helt klart værd, har spillet det i ca 7 timer nu, og damn det er sjovt, side-quest er fede, main-quest er også fede, men er sgu også sjovt og bare hoppe rundt og nakke hvad man vil.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Pain-Killer » 4. jul 2009 17:15

Dette er simpelthen noget af det fedeste jeg har haft fat i. Hold kæft det er godt.
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron