Xboxlife forum

PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds)

Diskussion om third-person action spil her.

PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds)

Indlægaf Brandstrup » 7. sep 2017 12:28

Er jeg den eneste der slet ikke kan vente på at dette spil kommer på preview listen? Jeg kan se vi ikke har en officielt tråd til dette spil endnu, og tænker at det burde vi da have. Så meget succes som spillet pt. har på pc, kan det da ikke andet end blive en bestseller på consol også.

Jeg køber spillet samme minut det bliver frigivet, og I add'er bare mit gametag hvis I vil spiller
GT: Brandstrup

Andre som har det lige som mig?
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds)

Indlægaf Zieglers » 7. sep 2017 15:47

Fedt spil, men er lidt bekymret for lootingsystemet, bliver det lidt ala ark, så springer jeg over.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds)

Indlægaf JohnH » 7. sep 2017 15:56

Ja bliver spændende hvordan det kommer til at køre på Xbox One, på pc slår det jo rekorder... 10 millioner solgt og næsten 1 million samtidig online.

https://www.google.dk/amp/s/www.engadge ... nits-sold/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds)

Indlægaf Morten Skou » 7. sep 2017 16:47

Jeg synes at det ser virkelig fedt ud og glæder mig helt vildt til det :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds)

Indlægaf CaptainKicker » 7. sep 2017 16:52

Har spillet det lidt på PC, men regner med at skifte over og spille udelukkende på PC da mine venner kommer til at være i det der.

Det er et pissesjovt spil, selvom det er møgsvært.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds)

Indlægaf Morten Skou » 7. sep 2017 16:59

Hvad er det der gør selve spillet svært? Er det fordi at de andre som spiller er dygtige, eller er der elementer i selve spillet som bare er tricky at blive god til?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds)

Indlægaf CaptainKicker » 7. sep 2017 19:07

Altså, personligt så er det en blanding af gode spillere og elementerne. Jeg er blevet bedre til, at have overblik og se hvad der foregår om mig. Men nogen spillere er rigtig skarpe til at snige sig op på folk og ramme headshot, hvor jeg måske lige rammer lidt ved siden af.

I dag var jeg endelig nået i top 25, fordi jeg stille og roligt bevægede mig rundt, og fik lootet nogen gode ting. Men ud af ingenting, kommer en gut stormende igennem en dør (gemte mig i et hus) og insta-headshottede mig.

Samtidig kan man nogen gange rende rundt og lede efter et køretøj og så blive overrasket af spillere der ser en komme løbende. Det sker så også den anden vej rundt.

Jeg finder spillet svært, men det er stadig sjovt og intenst. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1


Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster