Xboxlife forum

Turnering #6 - Tidtagning #2

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf BIA DK » 7. maj 2010 18:30

Jeg må indrømme, at jeg har pillet lidt ved indstillingerne på den her. Så hvis det ikke er tilladt, må I sløjfe min tid. Jeg var nu af den opfattelse at standard blot betød, at man ikke måtte opgradere bilen. Jeg synes, da også det gør tingene lidt sjovere, hvis man kan få lov at lave lidt justeringer, når bilerne tillader det. Og jeg synes også stadig det er at betegne som en standardbil, selv om man måske har lukket lidt luft ud af dækkene... Men jeg blev i tvivl om hvad holdningen var, så deraf mit spørgsmål. Men vi skal måske lige have fastlagt, hvad man må og ikke må, og få det lagt i regelsættet.
BIA DK
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf Jake242 » 7. maj 2010 18:55

Justeringer er tilladt, standard betyder bare at man ikke må smide tunings dele på(købe noget til den)

Som alle lagde mærke til så havde folk justeret på den pug 307 vi kørte Road America på.. selv Rune snakkede om camber vinkler og Rudi havde en lav gearing, så der er ingen tvivl om at man må stille på bilerne.

På de fleste standard biler kan man dog ikke justere andet end dæktryk.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf runekc » 7. maj 2010 19:42

Præcis :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf BIA DK » 7. maj 2010 22:02

**BIA DK - 1:41.843 (stadig med justeringer :-))
BIA DK
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf WhiteDog » 7. maj 2010 22:49

Helt i orden at pille ved dæktryk og andre ting, hvis det er muligt. Det troede jeg egentlig ikke der burde være tvivl om.

STOCK bil betyder bare at der ikke må købes stumper til den.

URC Fightdogg: Kør dog bilerne fra "markedet", så behøver du ikke at købe dem.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf SosDenmark » 8. maj 2010 09:18

SOSDK - 1.45.118
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf WhiteDog » 8. maj 2010 10:07

** N4S Rudi DK - 01:41.231 (100% fra fabrikken) :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 8. maj 2010 20:55

Ja ok vidste jeg ikke at man kunne lol men så blev jeg det klogere bare træls det lige skulle koste 250kilo at blive det ;)

Og ja hvad mangler der, lidt variation måske, imorgen er det 4 gang i streg vi køre RWD og ja som jeg har sagt tidligere ikke lige min stærke side, så bliver lidt kedeligt, så ja lidt mere variation ville være sjovere :)

Og ja måske noget andet end standard biler, man kunne jo sige at bilerne max måtte hoppe op i næste klasse, altså F biler max måtte komme op i E klasse, bare for at holde udgiftenre nede...

Og om man justere dæktryk eller ej ja der kan jeg ikke se nogen problemer, man vil vel helst bruge det som giver den bedste tid ;)

Så ja min tid er også sat med lavere dæktryk og det er det :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Hyggen76 » 8. maj 2010 21:11

Man kunne jo også gøre det at man bare sagde en bil klasse, og så var valget frit. Det kunne jo være sjovt nok. Men okay, kan godt lige det med at man køre med stock biler:D

Men en gang imellem kunne det da være rart at kunne se hvilke tider andre kørte med fx en A600 bil på en given bane:D

Men nogle ræs med nogle AWD eller FWD ville da ikke være af vejen:D

Men ellers kan jeg godt li at deltage i det her time trials, selv om jeg er bund stopper:-D
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf WhiteDog » 9. maj 2010 10:10

Så rolig nu med jeres piveri. Der har været masser af løb med både forhjulstrækkere og firhjulstrækkere. De skal nok komme tilbage. I de første 5 turneringer har der været lige fordeling af AWD, RWD og FWD, så tøv lige en kende med bitcheriet omkring variation.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf runekc » 9. maj 2010 10:25

**N4S RuneKC DK - 01:42:283
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf URC Fightdogg » 9. maj 2010 10:38

ingen der bithcer her, rune spørger bare til hvad og hvorfor og jeg svare ham bare pænt, såmænd ikke andet....

Og ja der har været masser af alt det andet, så ingen klager der, men siger bare min menning og den er at jeg synes at 4 gange RWD er lidt træls, så ingen grund til at gå i selvsving, og prøv at se hvor mange der har sat tid!!!

Sidder selv og prøver at tænke på noget vi måske kunne ændre for at få flere med, vi er jo nede der hvor vi ikke engang behøves at køre hotlap for at kvalificere sig til finalen...

Jeg stinker til RWD og ligger jeg ikke skjul på, men selvom BIA kunne være med ville jeg kvalificere mig efter kun 10min. hotlap!! og i en bil jeg stinker til, så prøver bare at komme med lidt input til nogle ting, for går jo videre fordi vi ikke er flere...

Men ro på ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf TheMadMan1 » 9. maj 2010 10:58

N4S Themadman1 **01:41:574 (100% fra fabrikken) :)
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf SosDenmark » 9. maj 2010 11:54

Hvis jeg kommer i finalen kan jeg ikke deltage.
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf kolyzer » 9. maj 2010 12:52

Er heller ikke sikker på at jeg kan nå finalen, hvis jeg kvalificere mig, så min plads må godt gives til en anden.
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


ForegåendeNæste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron